chcem sa opýtať ake plášte by ste mi odporučili na Meridu TFS 300 s ktorou jazdim XC, 60% cesta a 40% lahsi teren? viac -menej tvrdý a suchy povrch, a nech to ma cim nizsi valivý odpor aby som to mohol vypeckovat na asfalte aj bez prilisneho tlacenia na pedal. dik
Ahojte jazdí, alebo jazdil niekto plášte Michelin wild enduro? Poprípade aké enduro plášte by ste doporučili. Jazdím kombo MagicMary a BigBetty, som s nim spokojný ale chcel by som vyskúšať maxxisy poprípade niečo iné. Jazdím momentálne prevažne suchý a kamenistý povrch.
.
Wild Enduro boli snad najmenej predvídateľné plášte aké som mal... Front ma bočné stople príliš riedke a vie to ustreliť keď to najmenej čakáš... Čím pomalšie ideš tým viac je to citeľné. Nie sú vhodné ani na sucho a tvrdo a ani v blate nestoja za veľa nejak sa, im nechce čistiť, v hrabanke ako tak fungujú...Rear sa dá ukocirovat ale pre zmenu stráca pri brzdení keď ju porovnám s Big Betty napríklad...
Ahojte jazdí, alebo jazdil niekto plášte Michelin wild enduro? Poprípade aké enduro plášte by ste doporučili. Jazdím kombo MagicMary a BigBetty, som s nim spokojný ale chcel by som vyskúšať maxxisy poprípade niečo iné. Jazdím momentálne prevažne suchý a kamenistý povrch.
Zostal by som pri schwalbe ak si spokojny s gripom. Ich najvacsia vyhoda vs napr maxxis je odolnost voci defektom/seknutiu. Apex je podobne odolny ako DD a vazi podstatne menej.
Ahojte jazdí, alebo jazdil niekto plášte Michelin wild enduro? Poprípade aké enduro plášte by ste doporučili. Jazdím kombo MagicMary a BigBetty, som s nim spokojný ale chcel by som vyskúšať maxxisy poprípade niečo iné. Jazdím momentálne prevažne suchý a kamenistý povrch.
Ahoj Maxxisy jazdím pár rokov a k plnej spokojnosti. Dlho som mal vpredu DHF 3C a vzadu DGR II 2C a bola to výborná kombinícia. Skúšal som potom aj High Roller keď som nezohnal znovu ten DHF ale ten bol trochu slabší. S novým bikom mám aj vpredu aj vzadu DHRII 3C a zatiaľ maximálna spokojnosť, nemal som s nimi problém. Ráfky 30 mm a plášte 29x2,4". Predtým na 22,5 som mal 2,3" a na bezdušiach. Mne to na to čo jazdím vyhovuje. teda hlavne také AM jazdenie. A tiež jazdím hlavne suchý a kemenistý teda tvrdý terén. Výjazdy prevažne okolo 30 km. Niekedy viac, niekedy menej. Ale určite budú aj dlhšie výjazdy cez 50 km a cez 1500 výškových Tento rok som dal max. s týmito plášťami 40 km, zvažnice a traily, prevýšenie 1150 m a bolo to v pohode. Samozrejme kondička tam hrá veľkú rolu ale to asi netreba písať, keďže to nie sú xc plášte a je to aj na ťažší bike
Mna by zaujimalo preco nie su rozsirenejsie tufo plaste. Mam teraz XC14 a XC12 vzadu na fulle a na HT som dal dve xc 14tky lebo ten pojde aj do blata. Vali sa to velmi dobre, xc12 drzi lepsie ako ikon. Je to lahsie a este su aj lacnejsie. Navyse su to riadne balony siroke aj vysoke co je dnes inn. Este sa aj dobre nahadzuju a nepustaju, ani vajcove nie su. Bud sa rychlo zoderu alebo stvrdne zmes. Volade musi byt hacik. Uz som aj na prasiaka zjadil par rockgardenov a nic som neroztrhol ani len stuple som nevytrhal jak na Nobby Nic... Som zvedavy kde bude habadura
to je zaujímavé,takto zničený plášť po 300 km
ja mám aktuálne cca 1000 km na Tufo XC14 vpredu a Tufo XR12 vzadu,lepšie plášte som ešte nemal-sú úplne rovné,bezdušovo bezo zmeny tlaku vydržia v pohode 4 až 6 týždňov,držia fajn a valivý odpor malý-dezén zatial bez známok opotrebenia-čo viac si želať na trail bike
nna tento rok este mam ikony v pivnici - ale tiez po tufach pozeram - cakam na dlhodobe testy vydrze a odolnosti tunajsieho osadenstva pocas roka sa to prejavi
Tak ale 300 km? Ako si písal keby to bolo v bikeparkoch tak to beriem že aj skôr, ale pri normálnom jazdení mi to príde extrém. Neviem teda či jazdím malo, alebo len neflekujem, no plášte mi vydržia minimálne 1 sezónu, niekedy 2 a aj 3 som mal vpredu Maxxia Minion 3C, ale tak už mal trochu načate štuple, ale 2 sezóny dal v pohode. A to som ho moc nešanoval. Ale asi tie plášte niektorí meníte podstatne skorej ako ja, aj keď teda do mrtva ich tiež nejazdim. ?
Čaute, chcem sa spýtať, momentálne mám vpredu aj vzadu 26"Rocket Ron 2.25"
Ale za posledné 2 mesiace som už vzadu 2x prerazil a dozadu hľadám niečo s lepšou ochranou a lepším odvaľovaním, jazdím viac asfalt
Ďakujem za rady
Malé zhodnotenie plášťov Wolfpack Race po dvoch mesiacoch jazdenia. Možno niekomu pomôže pri výbere.
Vpredu mám nahodenú verziu 2,4 na 25mm rafiku. Šírka je 59,5mm, hmotnost 704g. Vzadu 2,25, šírka 55,5mm, hmotnost 668g.
Plášte majú obstojne hrubé bočnice, žiaden papier, oproti vystuženým bočniciam ako napr Hardskin od Hutchinson sú samozrejme tenšie, o to však podajnejšie, čo beriem ako plus ku komfortu jazdy. Nahodenie bolo ukážkovo jednoduché a rýchle s obyčajnou pumpou.
Štuple sú vyššie, trocha som sa obával ich stredovému rozloženiu na valivý odpor, v teréne je to však plus a ani na asfalte príliš nebrzdí napriek zvýšenému hluku. Bočné štuple sú výrazné, ale dosť ďaleko od seba, čo spôsobuje vcelku problémy pri väčšom tlaku. Vzadu sa kvôli nim aj v slabšom blate koleso šmýka do strany, vpredu sa potom pri vyššom tlaku stáva plášť dosť nepredvídateľný. Vyzerá to ako by bočné štuple zaberali až pri väčšom náklone a dovtedy sa išlo na oblúku plášťa, kde sú síce menšie štuple, ale tie toľko nezaberajú. Možno je to spôsobené aj šírkou ráfiku 25mm, kedy plášť nemusí mať kvôli tomu správny tvar, to však neviem povedať s určitosťou. Čo však pomáha k tomu, aby plášť išiel ako má treba ísť na tlak pod 1,5. Ten je mimochodom udávaný ako minimálny, ale až pri nižšom dostáva plášť ten správny grip a
stabilitu. Potom už je všetko ako má byť.
Celkovo som s plášťami aj vzhľadom na ich cenu naozaj spokojný, ale treba skutočne nájsť tie správne tlaky, aby všetko bolo ako
má byť. Taktiež odolnosť hodnotím pozitívne. Po 450 km a 9000 m výškových zatiaľ žiadne známky opotrebenia.
Malé zhodnotenie plášťov Wolfpack Race po dvoch mesiacoch jazdenia. Možno niekomu pomôže pri výbere.
Vpredu mám nahodenú verziu 2,4 na 25mm rafiku. Šírka je 59,5mm, hmotnost 704g. Vzadu 2,25, šírka 55,5mm, hmotnost 668g.
Plášte majú obstojne hrubé bočnice, žiaden papier, oproti vystuženým bočniciam ako napr Hardskin od Hutchinson sú samozrejme tenšie, o to však podajnejšie, čo beriem ako plus ku komfortu jazdy. Nahodenie bolo ukážkovo jednoduché a rýchle s obyčajnou pumpou.
Štuple sú vyššie, trocha som sa obával ich stredovému rozloženiu na valivý odpor, v teréne je to však plus a ani na asfalte príliš nebrzdí napriek zvýšenému hluku. Bočné štuple sú výrazné, ale dosť ďaleko od seba, čo spôsobuje vcelku problémy pri väčšom tlaku. Vzadu sa kvôli nim aj v slabšom blate koleso šmýka do strany, vpredu sa potom pri vyššom tlaku stáva plášť dosť nepredvídateľný. Vyzerá to ako by bočné štuple zaberali až pri väčšom náklone a dovtedy sa išlo na oblúku plášťa, kde sú síce menšie štuple, ale tie toľko nezaberajú. Možno je to spôsobené aj šírkou ráfiku 25mm, kedy plášť nemusí mať kvôli tomu správny tvar, to však neviem povedať s určitosťou. Čo však pomáha k tomu, aby plášť išiel ako má treba ísť na tlak pod 1,5. Ten je mimochodom udávaný ako minimálny, ale až pri nižšom dostáva plášť ten správny grip a
stabilitu. Potom už je všetko ako má byť.
Celkovo som s plášťami aj vzhľadom na ich cenu naozaj spokojný, ale treba skutočne nájsť tie správne tlaky, aby všetko bolo ako
má byť. Taktiež odolnosť hodnotím pozitívne. Po 450 km a 9000 m výškových zatiaľ žiadne známky
opotrebenia.
Jazdim ich s nizkymi tlakmi 1,0 vpredu a 1,2 vzadu. Ale rafik 27mm vnutorna sirka.
Písal som to hlavne preto, že je tam uvedený ten minimálny tlak a vtedy sú tie plášte fakt take nijaké. Minule tu niekto rozoberal, že by pod min nešiel, ale v tomto prípade je to nevyhnutnosť.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Wild Enduro boli snad najmenej predvídateľné plášte aké som mal... Front ma bočné stople príliš riedke a vie to ustreliť keď to najmenej čakáš... Čím pomalšie ideš tým viac je to citeľné. Nie sú vhodné ani na sucho a tvrdo a ani v blate nestoja za veľa nejak sa, im nechce čistiť, v hrabanke ako tak fungujú...Rear sa dá ukocirovat ale pre zmenu stráca pri brzdení keď ju porovnám s Big Betty napríklad...
Speedero 36c je vysoky 30mm.
Zostal by som pri schwalbe ak si spokojny s gripom. Ich najvacsia vyhoda vs napr maxxis je odolnost voci defektom/seknutiu. Apex je podobne odolny ako DD a vazi podstatne menej.
maxxis
schwalbe
Ahoj Maxxisy jazdím pár rokov a k plnej spokojnosti. Dlho som mal vpredu DHF 3C a vzadu DGR II 2C a bola to výborná kombinícia. Skúšal som potom aj High Roller keď som nezohnal znovu ten DHF ale ten bol trochu slabší. S novým bikom mám aj vpredu aj vzadu DHRII 3C a zatiaľ maximálna spokojnosť, nemal som s nimi problém. Ráfky 30 mm a plášte 29x2,4". Predtým na 22,5 som mal 2,3" a na bezdušiach. Mne to na to čo jazdím vyhovuje. teda hlavne také AM jazdenie. A tiež jazdím hlavne suchý a kemenistý teda tvrdý terén. Výjazdy prevažne okolo 30 km. Niekedy viac, niekedy menej. Ale určite budú aj dlhšie výjazdy cez 50 km a cez 1500 výškových
https://www.mtbiker.sk/forum/post1761320.html?hilit=tufo#p1761320
https://www.mtbiker.sk/forum/post1761320.html?hilit=tufo#p1761320
to je zaujímavé,takto zničený plášť po 300 km
ja mám aktuálne cca 1000 km na Tufo XC14 vpredu a Tufo XR12 vzadu,lepšie plášte som ešte nemal-sú úplne rovné,bezdušovo bezo zmeny tlaku vydržia v pohode 4 až 6 týždňov,držia fajn a valivý odpor malý-dezén zatial bez známok opotrebenia-čo viac si želať na trail bike
Ale za posledné 2 mesiace som už vzadu 2x prerazil a dozadu hľadám niečo s lepšou ochranou a lepším odvaľovaním, jazdím viac asfalt
Ďakujem za rady
Vpredu mám nahodenú verziu 2,4 na 25mm rafiku. Šírka je 59,5mm, hmotnost 704g. Vzadu 2,25, šírka 55,5mm, hmotnost 668g.
Plášte majú obstojne hrubé bočnice, žiaden papier, oproti vystuženým bočniciam ako napr Hardskin od Hutchinson sú samozrejme tenšie, o to však podajnejšie, čo beriem ako plus ku komfortu jazdy. Nahodenie bolo ukážkovo jednoduché a rýchle s obyčajnou pumpou.
Štuple sú vyššie, trocha som sa obával ich stredovému rozloženiu na valivý odpor, v teréne je to však plus a ani na asfalte príliš nebrzdí napriek zvýšenému hluku. Bočné štuple sú výrazné, ale dosť ďaleko od seba, čo spôsobuje vcelku problémy pri väčšom tlaku. Vzadu sa kvôli nim aj v slabšom blate koleso šmýka do strany, vpredu sa potom pri vyššom tlaku stáva plášť dosť nepredvídateľný. Vyzerá to ako by bočné štuple zaberali až pri väčšom náklone a dovtedy sa išlo na oblúku plášťa, kde sú síce menšie štuple, ale tie toľko nezaberajú. Možno je to spôsobené aj šírkou ráfiku 25mm, kedy plášť nemusí mať kvôli tomu správny tvar, to však neviem povedať s určitosťou. Čo však pomáha k tomu, aby plášť išiel ako má treba ísť na tlak pod 1,5. Ten je mimochodom udávaný ako minimálny, ale až pri nižšom dostáva plášť ten správny grip a
stabilitu. Potom už je všetko ako má byť.
Celkovo som s plášťami aj vzhľadom na ich cenu naozaj spokojný, ale treba skutočne nájsť tie správne tlaky, aby všetko bolo ako
má byť. Taktiež odolnosť hodnotím pozitívne. Po 450 km a 9000 m výškových zatiaľ žiadne známky opotrebenia.
Vpredu mám nahodenú verziu 2,4 na 25mm rafiku. Šírka je 59,5mm, hmotnost 704g. Vzadu 2,25, šírka 55,5mm, hmotnost 668g.
Plášte majú obstojne hrubé bočnice, žiaden papier, oproti vystuženým bočniciam ako napr Hardskin od Hutchinson sú samozrejme tenšie, o to však podajnejšie, čo beriem ako plus ku komfortu jazdy. Nahodenie bolo ukážkovo jednoduché a rýchle s obyčajnou pumpou.
Štuple sú vyššie, trocha som sa obával ich stredovému rozloženiu na valivý odpor, v teréne je to však plus a ani na asfalte príliš nebrzdí napriek zvýšenému hluku. Bočné štuple sú výrazné, ale dosť ďaleko od seba, čo spôsobuje vcelku problémy pri väčšom tlaku. Vzadu sa kvôli nim aj v slabšom blate koleso šmýka do strany, vpredu sa potom pri vyššom tlaku stáva plášť dosť nepredvídateľný. Vyzerá to ako by bočné štuple zaberali až pri väčšom náklone a dovtedy sa išlo na oblúku plášťa, kde sú síce menšie štuple, ale tie toľko nezaberajú. Možno je to spôsobené aj šírkou ráfiku 25mm, kedy plášť nemusí mať kvôli tomu správny tvar, to však neviem povedať s určitosťou. Čo však pomáha k tomu, aby plášť išiel ako má treba ísť na tlak pod 1,5. Ten je mimochodom udávaný ako minimálny, ale až pri nižšom dostáva plášť ten správny grip a
stabilitu. Potom už je všetko ako má byť.
Celkovo som s plášťami aj vzhľadom na ich cenu naozaj spokojný, ale treba skutočne nájsť tie správne tlaky, aby všetko bolo ako
má byť. Taktiež odolnosť hodnotím pozitívne. Po 450 km a 9000 m výškových zatiaľ žiadne známky
opotrebenia.
Jazdim ich s nizkymi tlakmi 1,0 vpredu a 1,2 vzadu. Ale rafik 27mm vnutorna sirka.