Kedze sa tu vela o tom hovori a pneu na akych jazdime je velmi dolezity faktor, zakladam tuto novu temu, ktora tu doteraz este nebola, ako som sa radsej dopredu aj presvedcil cez vyhladavanie. Takze ake galusky, plaste, alebo plastovky pouzivate na treningy a kto chodi na preteky, tak aj na pretekoch?
Prosím vás, viete mi poradiť? Kúpil som si jazdené CX s týmito plášťami https://plaste.heureka.sk/vittoria-cross-xl-pro-33-622/#prehlad/ predný je v pohode, vzadu to je už slick. Skúšal som hľadať aj na internete, ale nikde som to nenašiel predávať v rámci Slovenska. Je nejaká šanca zohnať ten plášť? Ak nie, tak tam dám Continental Ultrasport II 28c čo mám doma, až tak veľa sa nestane. Ale chcel som trocha drsnejší vzor, bude to slúžiť ako commuter/cesťák/gravel
Zhoď to a daj tam schwalbe marathon plus. Na to, na čo to chceš budeš spokojný. Môžeš s tým jazdiť aj po skle a defekt nedostaneš... Len ťa trochu pribrzdia
Ďakujem za radu. Dám tam tie Continentaly, aj tak mi už rok strašia doma a neviem ich predať, aj keď som ich núkal za 10€ (majú najazdených tak 300km) chcel som byť aspoň trocha eko. Alebo pozriem nejakú inú 700x33c za rozumný peniaz s rýchlejším vzorom.
Ahojte páni. Vlastním asi mesiac cestný bicykel, na prvom výjazde som hneď dostal defekt, pripísal som to tomu, že som nemal dosť nahustený plášť. Tak som vymenil plášť aj dušu. Šiel na výjazd, o 4 dni prázdne koleso. Pozrel som dušu, bola jednak deformovaná (viď nižšie) a jednak tam bola nejaká mini dierka odkiaľ uchodil vzduch, ale naozaj len veľmi málo (bublinka za sekundu, ako keby bola chyba vo výrobe). Opäť som vymenil dušu, skontroloval plášť, v sobotu nafúkal, bol na výjazde, dnes som sa len tak šiel pozrieť na koleso a už sa mi zdalo, že je o tretinu mäkšie. Môže mať na to vplyv zima a mrazy? Mám ho na balkóne.
Čo sa týka duše a plášťa:
Duša SCHWALBE 700x18/28C
Plášť SCHWALBE LUGANO II 700x28C
Zima a mrazy nie, ale po prvom ci druhom defekte mohol v plasti ostat nejaky skleneny mikro ulomok, ktory dusu znova prepichne. Niekedy je ta dierka taka mala, ze unik sa neda odhalit ani pod vodou a plast/dusa casom spusta. Dalsia vec je, ze ultralight duse su tenke a viac prepustaju vzduch takze min. raz za tyzden treba dofukovat. Ta "deformacia" na dusi je len hrubsie miesto (hrubsia guma), u ultralight dusi je to dost bezne, ale nema to vplyv na funkcnost - normalne totiz ani na taky priemer dusu v plasti fukanim neroztiahnes.
Ahojte páni. Vlastním asi mesiac cestný bicykel, na prvom výjazde som hneď dostal defekt, pripísal som to tomu, že som nemal dosť nahustený plášť. Tak som vymenil plášť aj dušu. Šiel na výjazd, o 4 dni prázdne koleso. Pozrel som dušu, bola jednak deformovaná (viď nižšie) a jednak tam bola nejaká mini dierka odkiaľ uchodil vzduch, ale naozaj len veľmi málo (bublinka za sekundu, ako keby bola chyba vo výrobe). Opäť som vymenil dušu, skontroloval plášť, v sobotu nafúkal, bol na výjazde, dnes som sa len tak šiel pozrieť na koleso a už sa mi zdalo, že je o tretinu mäkšie. Môže mať na to vplyv zima a mrazy? Mám ho na balkóne.
Čo sa týka duše a plášťa:
Duša SCHWALBE 700x18/28C
Plášť SCHWALBE LUGANO II 700x28C
Ďakujem.
Už som z toho zúfalý, druhá duša, tá istá deformácia, zasa mikro dierka, kade ledva ide vzduch, ale ide. Plášť aj ráfik som pozrel, nenašiel som tam absolútne nič. Plášť má asi 150km. Vo štvrtok večer som dal iný typ duše, piatok, sobota dva výjazdy, dnes polomäkké koleso. Koleso dávam na 7 barov. Neviem, či mám dať ďalší plášť, alebo to zle nahadzujem a vždy pricvaknem dušu.
Nepises, v ktorom mieste je dierka na dusi. Ak zo strany behuna, pravdepodobne defekt pocas jazdy (kupil by som odolnejsi plast), ak zboku - chyba pri prezuvani (mas jemne nafukanu dusu pocas?). Moze byt aj zo strany spice - skontroloval by som pasku a utiahnutie niplov. Potom este sirka rafku, nedavas nevhodnu dusu na uzke rafky? Deje sa to, aj ked natlakujes napr. na 5 barov?
Čo sa týka kolies, sú tam "MAVIC Aksium Elite zapletené kolesá 20 / 20 dier" , dierka na podobnom mieste, vždy na tej deformácií smerom k plášti. Osadené to mám na Duša SCHWALBE 700x18/28C a Plášť SCHWALBE LUGANO II 700x28C. Prvý defekt som dostal, keď to bolo nafúkané na cca 5 barov, ale to mi prišlo, že aj keď mám 70kg tak to bolo relatívne makké podo mnou a bál som sa, že na našich cestách to rýchlo "seknem". Dušu jemne nafúkanú mám, aj ked potom bojujem pri nasadení plášťa pri ventilku, lebo mi pätka nechce kvôli duši zaskočiť do ráfka.
Ale ako píšem, prvý defekt, vymenil som plášť aj dušu. Držalo to týždeň. Druhý defekt vymenená duša, opäť to držalo týždeň, opäť deformácia novej duše a vydržalo to týždeň. Tretia duša a zasa po 4 dňoch poloprázdna. No nič, skúsim vymeniť plášť.
KINGofFAILS "aj ked potom bojujem pri nasadení plášťa pri ventilku, lebo mi pätka nechce kvôli duši zaskočiť do ráfka"
Skús to tak, ze ventil nech moc nevytŕča z dierky, nasadis plášť v tom ventil-mieste ľahšie, potom ventil trochu povytiahni, pri fúkaní duše postupne vyjde von, pripadne povytiahnut zas.
pomoze mi niekto s vyberom bezdusovych 28C 622 plastov prosim? Nejak som sa zmieril s cenou 50e plast(bohuzial sli ceny hore), iked viac sa mi pozdavala cena na Tufa plastoch, par euro hore dole ale nebude hrat rolu.
Mam DT swiss P1800 r32 DB rafiky a chcem vyskusat bezdusaky na mojom cestaku. Momentalne vozim Continental Grandsport Race 28C dusovu verziu.
breznan1, keď si chceš nechať poradiť, tak musíš hlavne povedať, čo od nich očakávaš... či chceš aby boli čo najrýchlejšie/najodolnejšie proti defektom/dlho vydržali/najpohodlnejšie... Podľa kritéria "dole kopcom si to rad pustim" možno Vittoria Corsa Control, tie výborne držia aj za mokra.
slubujem si od nich rychlost(nizsi valivy odpor) a predpokladam vacsie pohodlie oproti dusovej verzii ale zazraky necakam. Predpokladam, ze budu dobre drzat na ceste, kvoli maksej(?) zmesi.
Vydrz staci priemerna, asi vydrzia menej ako ich treningove modely(tusim ze to su Schwalbe One, Tufo Comtura 5TR).
Mozno sa mylim, tak preto sa radsej opytam.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Vittoria Cross EVO XG II 700x33C galuska
77,99 €
Čo sa týka duše a plášťa:
Duša SCHWALBE 700x18/28C
Plášť SCHWALBE LUGANO II 700x28C
Ďakujem.
Njn, určite jazdiť ďalej.
P.S. Aká otázka, taká odpoveď.
Daju sa pouzit aj ako tubeless ?
http://www.cyklomax.sk/kategoria/eshop-ponuka/plaste-galusky/cestne/plaste/specialized-sw-turbo-plast-700x28c/
Čo sa týka duše a plášťa:
Duša SCHWALBE 700x18/28C
Plášť SCHWALBE LUGANO II 700x28C
Ďakujem.
Už som z toho zúfalý, druhá duša, tá istá deformácia, zasa mikro dierka, kade ledva ide vzduch, ale ide. Plášť aj ráfik som pozrel, nenašiel som tam absolútne nič. Plášť má asi 150km. Vo štvrtok večer som dal iný typ duše, piatok, sobota dva výjazdy, dnes polomäkké koleso. Koleso dávam na 7 barov. Neviem, či mám dať ďalší plášť, alebo to zle nahadzujem a vždy pricvaknem dušu.
Ale ako píšem, prvý defekt, vymenil som plášť aj dušu. Držalo to týždeň. Druhý defekt vymenená duša, opäť to držalo týždeň, opäť deformácia novej duše a vydržalo to týždeň. Tretia duša a zasa po 4 dňoch poloprázdna. No nič, skúsim vymeniť plášť.
Skús to tak, ze ventil nech moc nevytŕča z dierky, nasadis plášť v tom ventil-mieste ľahšie, potom ventil trochu povytiahni, pri fúkaní duše postupne vyjde von, pripadne povytiahnut zas.
https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews/tufo-gravel-thundero
pomoze mi niekto s vyberom bezdusovych 28C 622 plastov prosim? Nejak som sa zmieril s cenou 50e plast(bohuzial sli ceny hore), iked viac sa mi pozdavala cena na Tufa plastoch, par euro hore dole ale nebude hrat rolu.
Mam DT swiss P1800 r32 DB rafiky a chcem vyskusat bezdusaky na mojom cestaku. Momentalne vozim Continental Grandsport Race 28C dusovu verziu.
Mam 83kg, dole kopcom si to rad pustim.
Nieco taketo?:
https://www.bike-discount.de/en/schwalbe-pro-one-evo-super-race-28-tle-addix-folding-tyre
alebo Tufo Comtura 4TR 38C
https://www.cycology.sk/plast-tufo-comtura-4tr28-700x28c-kevlar-bezdusovy-p1503287/
Diky
Vydrz staci priemerna, asi vydrzia menej ako ich treningove modely(tusim ze to su Schwalbe One, Tufo Comtura 5TR).
Mozno sa mylim, tak preto sa radsej opytam.
Diky