Minuly mesiac som objednaval Endurace a po zostaveni trebalo nastavit prehadzovacku. Fungovala, nepreskakovala, ale na 2-3 prevodoch to nebolo idealne. Spytal som sa na supporte, rovno mi poslali 2 servisy, z ktorych ked poslem blok, preplatia maly servis (nastavenie radenia a brzd, kontrola). Da sa to samozrejme aj doma, ale povedal som si na co, ked take drobnosti robia za par dni :) Moja skusenost s 2 bikmi od Canyonu je, ze ak sa nieco nejavi ako 100 % funkcne, staci sa obratit na support.
02.05.2022 - 08:51:35
01
Idem platiť cez George kam mám dať číslo objednávky a zákaznícke číslo.. Lebo tam nie je tabuľka na var.symbol
02.05.2022 - 10:22:32
00
Číslo objednávky som dával do variabilného symbolu a číslo zákazníka + pre istotu číslo objednávky do poznámky.
02.05.2022 - 10:34:18
00
Tam neexistuje možnosť vs
02.05.2022 - 10:37:22
00
Do informacie pre platitela som daval cust.number xxxxxx, order numb. Xxxxxx
Preslo, bike prisiel
02.05.2022 - 10:46:15
00
Sovicka30 napísal:
Tam neexistuje možnosť vs

tiež mám Džordža.... V možnosti "Pridajte niečo navyše (nepivinné) tam je Poznámka, Referencia, Variabilný symbol, konštantný symbol a všetky symboly, ktoré existujú...
02.05.2022 - 10:49:35
00
To platí keď ideš cez počítač..nie cez mobil .neva doma to urobím
02.05.2022 - 11:07:10
00
OMG. Tak to si slepý ako patrón. Je to tam - po zadaní čísla účtu a sumy ti vybehne ďalšia stránka so všetkými možnosťami. Ale pri prezeraní tvojich starých príspevkov usudzujem, že namiesto nájdenia riešenia hľadáš CHYBY!.
02.05.2022 - 12:08:04
03
. Keď platíš do zahraničia to tam nie je..ale už je to ok...
02.05.2022 - 12:29:58
00
Tak Aeroad je uz objednany (CF SL 8 Disc). Zistil som ze tie biky naskladnuju uuplne nahodne behom dna a v pondelok toho vobec nebolo viac ako po ine dni. ALe zjavi sa to tam tak na 15 minut. Preto som si nakodil program ktory mi kazde 3 minuty cekoval stranku na zmenu dostupnosti mojej velkosti a ked sa stala zmena tak mi to zahralo zvucku + poslalo email s linkom. Takze som to mohol rovno objednat. :)
Je to hnusny, old-school program ktory bol nakodeny asi za 2 hodinky a preto aj tak vyzera, ale ucel splnil - ak by niekto mal zaujem tak napiste a poslem vam verziu upravenu na vas. Ak sa mi bude chciet mozno ho prerobim aj na vseobecne pouzitie :).

Prílohy:

canyonwatcher.JPG
canyonwatcher.JPG 64.89 KiB thumb_up3thumb_down

03.05.2022 - 13:22:53
021
Caute, mate niekto skusenost ze ste pri kupe Canyonu platitli kartou (cez ten Secure payment link, ktory posielaju na email) a oni tu platbu neprijali, ale stornovali? Teraz neviem kedy sa mi vratia peniaze spat na ucet aby som to mohol zaplatit cez priamo prevodom na ucet. Stala sa vam takato prihoda a ako ste riesili ziskanie penazi spat?
04.05.2022 - 14:52:42
00
Pokial ti stornovali platbu kartou to znamená že peniaze k nim ani neprišli čiže by si ich mal mať spať hned.
04.05.2022 - 15:18:04
00
Koľko trvá kým sparuju platbu, keď som platil prevodom 3dni?
04.05.2022 - 15:25:05
00
filipvon napísal:
Pokial ti stornovali platbu kartou to znamená že peniaze k nim ani neprišli čiže by si ich mal mať spať hned.

Cau, ved to, dva tyzdne sa neozvali a potom mi zrazu znova poslu vyzvu k platbe, tak som im pisal ze co a zrazu ze oni tu moju platbu vidia ale nemozu prijat...nechapem. Tak ju "odmietli" a mali by sa mi peniaze vratit, ale uz 5 dni nic.
A ked som to vravel banke tak mi banka povedala ze si mam od Canyonu vypytat potvrdenie o zamietnuti/odmietnuti platby a zaslat ho do banky aby mi sprocesovali vratenie penazi.

Akoze keby som tak velmi nechcel Canyon Spectral, na ktory sa tesim uz mesiace, tak ich ohovorim vsade kde sa da.
04.05.2022 - 15:41:27
00
Sovicka30 platil som cez mbank a na druhy den som dostal mail o prijati platby
04.05.2022 - 16:39:18
00
keyboard_arrow_up