lakko napísal:
Myslim ze to obmedzenie na baterie plati pre palubnu batozinu a biky idu do podpalubia. Bezne na palubu lietadla beriem zrkadlovku alebo GoPro kameru s nahradnymi bateriami a tak isto som nemal nikdy problem.


Prave naopak, do prirucnej si mozes vziat baterie/elektronicke zariadenia, problem je s bateriami v podpalubi. Ked by totizto z nejakeho dovodu zacali horiet dole, je to velky pruser...ak by sa to stalo na palube, da sa proti tomu zasiahnut rychlo.
Ale vytahovat aj CR2032 baterie z powermetra/SRAM dualov, to by ma nenapadlo.
14.01.2022 - 11:42:57
00
Ako som pisal predtym nikdy som baterie Di2 z ramu nevyberal a nikdy som nemal problem. Dokonca som mal pri biku zabalene aj CO2 bombicky a ani stym nikto nemal problem. Letel som s Austrian airlines, Laudamotion, Vuelin, Ryanair, Wizzair stale z Viedne. Asi ta RTG kontrola velkej batoziny je vecou letiska a nie leteckej spolocnosti.
14.01.2022 - 13:23:17
00
Takže ako píše lakko potvrdilo mi to asi 11 ľudí z 11 opýtaných a boli aj taki čo vo svojej nevedomosti proste batériu ani neriešili 😂 čiže asi je to ok - avšak nedalo mi to a napísal som im na podporu na Ryanair kde som vysvetlil svoj problém - prikladám aj odpoved :) prosím môj AJ si nevšímajte som skôr samouk 😑

Prílohy:

5A85437A-67E8-4412-8B35-613FAF18EDE3.png
5A85437A-67E8-4412-8B35-613FAF18EDE3.png 162.69 KiB thumb_up0thumb_down

08C6EA5F-6837-4647-8DC5-54B965F22387.png
08C6EA5F-6837-4647-8DC5-54B965F22387.png 152.99 KiB thumb_up0thumb_down

16.01.2022 - 16:54:33
00
zdravíčko, potreboval by som poradiť mám na DI2 R8070 kazetu Shimano Ultegra R8000 / 11-32, predok R8000 50-34 chcem ale dať do predu 53-34 (dokúpiť iba chainring) bude retaz v pohode jazdiť? alebo čo by ste mi poradili? zadná kazeta mi vyhovuje kedže kopce nie su môj kamarát a aspon nieje človek tak zničený ale po rovinke mi je 50 málo... Ďakujem
01.03.2022 - 21:54:17
00
Podľa Shimano je kapacita prešmyku 16 zubov a celého prevodového ústrojenstva 39 zubov. Ak by si dal 53-34 tak to je kapacita 19 zubov (už tu to prekračuješ) a spolu s kazetou 11-32 to je za celok až 40 zubov. Podľa shimano ti to nebude fungovať.
Možno by ti pomohlo dať dopredu 52-36.
01.03.2022 - 23:38:51
00
mas moznost 52-50/34-36 alebo 53-52/39-36 vpredu. Ku 53-ke uz 34 nedas, lebo smykac bude vyssie koli 53-ke a na 34-ke ti retaz bude suchat o prepasku ramienka smykaca. Na TT koze menim rozne kluku podla profilu trasy Ironmana takze to mam vyskusane.
02.03.2022 - 06:58:34
00
poldi Je to tak ako je tu napisane. Ak chces mat vpredu 52 musis to sparovat s 36. Ono zasa ten rozdiel medzi 36 - 32 a 34 - 32 nie je taky dramaticky ak nejazdis hodinove stupania v alpach. Teoreticky este by si mal moznost to vymenit za kazetu 11-34 ale ta je inak odstupnovana alebo si postavat kazetu na mieru kde najmensie pastorky budes mat identicke ako teraz a najvacsim skoncis na 34. Kazdopadne odporucal by som najprv nahodit 52/36 a skusit ci ti naozaj az tak strasne chyba ten lahsi prevod o 2 zuby. Inak mam doma nahradne jazdene (ale uplne ok) 52/36 v normalnom prevedeny aj oval od AB. Ak by si mal zaujem viem ti poslat presne kolko je na ktorom najazdene a v pripade zaujmu ti to predat.
02.03.2022 - 07:30:40
00
Ahojte,
Idem si sem po radu - už zopár dní tápam nad nastavením zadného šaltru. Jedná sa o Ultegru R8050 11sp - kľuky 52/36 kazeta 11-30z - zo zúfalstva som vymenil aj pätku za novú (prišiel som nato, že zbytočne :D ) Zaujimalo ma ako máte nastavenú zadnú B-skrutku pretože mám dojem, že som sa v tomto bode trošku stratil. Na stránke Shimana som našiel že pri zaradení veľká píla/najľahší prevod by mala byť vrchná kladka čo najbližšie ku kazete. Na druhú stranu som našiel návod Shimana (je pravda, že ku 12sp) kde píšu, že pri kazete 30T by mal byť priestor medzi vrchnou kladkou a kazetou 14mm čo mi príde šialene veľa. No a tu narážam na problém-ak nastavím 14mm mám problém pri radení na najmenší pastorok pri jazde "pod tlakom" tzn. ak si to chcem napríklad prásknuť v špurte tak šalter štrajkuje a nechce sa mu moc na posledný prevod. Ak to vrátim späť povedzme cca 6-8mm (rozdiel medzi kladkou a kazetou) zdá sa že chod je podstatne lepši ale na najmenšom pastorku reťaz jemne "cvrliká" - napadlo ma, ešte či nemôžem mať aj zlú dĺžku reťaze, ale keby ju skrátim ešte o 2 články (čo je vlastne jediná možná najkratšia varianta skrátenia :D ) tak ten šalter bude riadne natiahnutý, čo mi nepríde úplne ideálne....Mňa by teda hlavne v tomto bode zaujimalo, kde je pravda s nastavením B skrutky a správneho "gapu" medzi vrchnou kladkou a najľahším prevodom na kazete...Je zaujimavé, že tento problém pri radení pri nastavení "gapu" 14mm sa na stojane neukazuje...no a druhá vec je ešte spodný doraz. Ten som v podstate nastavil ako na klasickej mechanickej ultegre aj keď je pravda, že tieto Di2 majú zaujimavý úkaz, že sa dokážu vrátiť späť do polohy presne ku prevodu - neviem o koľko sa šalter posúva naspäť keď narazí na doraz, ale v podstate dorazom to nebude to som si istý. Problém je proste posledný pastorok (11Z) keď povolím B-skrutku "čo najbližšie" ku kazete je to všetko OK
24.05.2022 - 23:31:48
00
Ja mam nastavenu b skrutku co najblizsie ku kazete a radi mi to v pohode, 14mm sa mi zda prilis...co sa tyka spodneho dorazu, treba tam nechat volu tak pol az tristvrte otacky skrutky prave kvoli tomu vysunutiu saltra a vrateniu spat pod najmensi pastorok. Tak som to nasiel v navode. Spodny doraz nesmie byt nastaveny napevno, vraj sa tym nici prehadzovacka.
25.05.2022 - 10:37:51
01
Di2 mam uz viac ako 5 rokov. Najazdil som cca 50 000 km na starsej verzii Di2 a teraz mam ma dvoch bikoch uz novsiu, Nikdy nic podobne co budem opisovat dalej sa mi nestalo. Pred dvoma tyzdnami som startoval na IRONMAN 70.3 Mallorca v Alcudii. Po vynikajucom plavani som sadol na TT kozu. Prvych 20 km po rovine popri mori a potom prislo stupanie dlhe cca 15 km. Najprv Coll de Femenia cca 7 km a 5,5% potom prisli aj kratke zjazdy a znova stupania az na vrchol. Na cca 30 km v useku s kratkym zjazdom (pod Lluc-om) som mal zaradenu velku pilu 53 a vzadu na kazete 13-ku. Nasledovalo znova prudsie stupanie tak som potiahol dlhsie tazsi prevod a potom som zhodil len vpredu na malu 36 zubovu pilu a vzadu som neradil. Na moje prekvapenie vsak prehadzovac sam vzadu zhodil retaz na najtazsi prevod a odmietol reagovat na akekolvek impulzy z Di2 radenia na volante a aj predstavcoch. Smykac normalne fungoval, takze bateriou to nebolo. Zastal som, odpojil a znova zapojil kabliky Di2 z riadacej jednotky aj zo samotneho prehadzovaca. Nic vsak nepomahalo. Kedze som poznal trat z minulosti tak som pokracoval dalej a poslednych 5 km nejako "vypucil" na prevode 36x11. V miernom stupani to ako tak slo ale v stupaniach 5%+ to bol uz boj, kde som tocil kadenciou 36-40RPM. Vedel som ze na 35 km bude vrchol stupania a potom bude dlhy klukaty 10 km zjazd a v podstate "rovina" az do druheho depa v Alcudii. Preteky som nevzdal a pokracoval som. Lenze aj na "rovine" bolo niekolko kratkych stupani a jedna snad 20% stojka ktora mala cca 300m kde som musel zosadnut a tlacit bike. Pokracoval som dalej na dvoch prevodoch 53x11 alebo v stupaniach 36x11. Nohy dostali zabrat a to ma cakal este polmaraton.
Ma niekto podobnu skusenost ze mu takto "zblbol" prehadzovac? Len najvacsia "sranda" je ze ked som po preteku isiel bike vyzvihnut z depa a siel som na nom do hotela, zistil som ze prehadzovat "normalne" funguje ako keby sa nic nestalo. V dalsich dnoch som najazdil dalsich cca 350 km a vsetko fungovalo normalne. Neviem si to vysvetlit, cim to mohlo byt a hlavne ako tomu zabranit, kedze ma toho roku cakaju este dalsie tri Ironmany.
25.05.2022 - 14:39:13
00
lakko skúšal si to hodiť do reset modu ? Možno to malo asi len "zlý" deň
25.05.2022 - 16:13:14
00
nemôžeš mať voľný kábel na duale?
25.05.2022 - 19:07:21
00
Na TT koze mam dva radenia, na aero volante Ultegra Di2 ST-R8060 STI na boku brzdovych pak, ovladam nimi len prehadovac a aj na TT predstavcoch Shimano Di2 SW-R671 ktory radim smykac aj prehadzovac. Nefungovalo ani jedno
25.05.2022 - 19:45:47
00
hm, tak pripojenie v Junction boxe? Odporúčam odpojiť a zacvaknúť všetky kábliky. Možno kontakty prestriekať nejakým sprejom na kontakty?
25.05.2022 - 19:58:23
00
To normalne robim, pokial lietam na preteky. Odpojim kabliky v Junction boxe dokonce ani prehadzovac nenechavam na rame. Dva dni pred pretekom som si presiel cca 50km trate, odniesol som bike do depa vecer pred startom, vsetko fungovalo aj na prvych 30 km bike course, len potom to zblblo. Novsie Shimano Di2 nedovoli na malej pile zaradit najtazsi prevod, zhodi len na treti najtazsi. A mne prave na malej pile zhodilo az na 11 zubovy pastorok kazety. Zeby zblbol software?
25.05.2022 - 20:11:06
00
keyboard_arrow_up