Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
no uz som bezradny, tak prosim dajte nejake odporucania/navrhy.
nove (zanovne), relativne prakticke, vykonne a soferske auto s automatom do cca 45K € s taznym? Preferujem benzin.
Najprv som chcel Cupru Leon ST 180kw TSI, kvoli dizajnu, prednej uzavierke diferencialu, ale nie su, predajca mi ju dokonca nechcel/nemohol objednat, kvoli nejakej kvote.
Potom som si hovoril, že teda zoberiem Cupru Formentor, skladoviek dosť. Kufor to ma dostatocne velky na to aby som tam hodil nosic, moze mat elektricky vyklapane tazne co je super. Ale do rozpoctu vosla nova/ zanovna iba s 4x4 140kw TSI. Co sice nema uplne zlu dynamiku, ale rozhodne to neni s tou 4x4 nijak rychle auto.
Od Cupry (aj Leona aj Formentora) ma ludia odhovárali, že to je za tu cenu malé, interier pôsobí lacno, Led svetlá len základné bez matrixov.
Pritom aj Leon aj Formentor sú v šírke vnútri len o 1cm užšie ako nová Octavia. Ale teda plasty v interiéri vyzerajú lacnejšie, uznávam, aj keď prívlastok sparťanský by si ten interiér nezaslúžil.Pozeral som aj na cca rocne/dvojrocne Formentory s 310k, ale to by už bolo treba doviezť z nemecka.
Ti ludia co ma odhovorili od Cupry ma poslali k Audi. Ale tam je to len o kompromisoch. A4 Avant je super, avsak s matrixami, quattro, TSI 180kw, tazne a dostal som sa cez lahko cez 50K aj pri predvadzackach. 140kw 2L TDI som skusal, ale dole to nejde nic, v strede otackomera sa trochu zobudi a potom hore to zase nejde nic. Horsie ako TSI urcite a povedal by som, ze horsie ako 2L TDI 132kw tak 5 rokov dozadu. Nad 140km/h je to totalne mrtve. Ale to bude kazde auto pod 250k so stvorkolkou.
Passat B8 ani Superb s 19" kolesami na starom MQB nejazdia dobre a buchaju na ostrych nerovnostiach jak sialene.
Aj ked mam na Skodu miernu averziu, klesol som tak hlboko, ze pozeram nove/jazdene Octavie Combi RS z CR.
Nejaky taky zakladny prehlad mam len o VAG. Nejake ine znacky? Odporucania? Zaujimave dostupne auta?
Len vopred info, ze toyotacke CVT s vysavacovym prejavom ma velmi neberu.
Ja som tiez jazdec co preferuje dynamiku nad max. rychlostou. Pre mna je prioritou napr. zrychlenie 80-120 pod 3s, a na to potrebujes bud lahke auto/ vela koni/ vela krutaku, pripadne vzajomnu kombinaciu 😉
Ja som exsubarista, ale Subaru je až na výnimky IMHO už za zenitom:D Teraz mám Stelvio, s LSD zadným difákom je to parádne zážitkové auto. Giulia ešte viac.
Inak ak máš Instagram (alebo môžeš aj na e-mail) napíš Muldixovi (Martin Muller) - na YT kanál MM Automotive - on je ochotný, má toho dosť odjazdeného a rád pokecá s každým.
V týchto horúčavách sa nedá v paneláku dýchať, tak po práci a po bajku zvyknem naložiť veci do XJ-čka a nocovať v prírode, pozerať na hviezdy nad hlavou. Rozdiel teplôt vyše 10°C. Plus svieža sprcha s vodou z prameňa alebo z potoka.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Výborná vec toto. Mne to ušetrilo 2000€ a hodnoty vstrekovačov sa znormalizovali, hnusný Klepot prestal...
nove (zanovne), relativne prakticke, vykonne a soferske auto s automatom do cca 45K € s taznym? Preferujem benzin.
Najprv som chcel Cupru Leon ST 180kw TSI, kvoli dizajnu, prednej uzavierke diferencialu, ale nie su, predajca mi ju dokonca nechcel/nemohol objednat, kvoli nejakej kvote.
Potom som si hovoril, že teda zoberiem Cupru Formentor, skladoviek dosť. Kufor to ma dostatocne velky na to aby som tam hodil nosic, moze mat elektricky vyklapane tazne co je super. Ale do rozpoctu vosla nova/ zanovna iba s 4x4 140kw TSI. Co sice nema uplne zlu dynamiku, ale rozhodne to neni s tou 4x4 nijak rychle auto.
Od Cupry (aj Leona aj Formentora) ma ludia odhovárali, že to je za tu cenu malé, interier pôsobí lacno, Led svetlá len základné bez matrixov.
Pritom aj Leon aj Formentor sú v šírke vnútri len o 1cm užšie ako nová Octavia. Ale teda plasty v interiéri vyzerajú lacnejšie, uznávam, aj keď prívlastok sparťanský by si ten interiér nezaslúžil.Pozeral som aj na cca rocne/dvojrocne Formentory s 310k, ale to by už bolo treba doviezť z nemecka.
Ti ludia co ma odhovorili od Cupry ma poslali k Audi. Ale tam je to len o kompromisoch. A4 Avant je super, avsak s matrixami, quattro, TSI 180kw, tazne a dostal som sa cez lahko cez 50K aj pri predvadzackach. 140kw 2L TDI som skusal, ale dole to nejde nic, v strede otackomera sa trochu zobudi a potom hore to zase nejde nic. Horsie ako TSI urcite a povedal by som, ze horsie ako 2L TDI 132kw tak 5 rokov dozadu. Nad 140km/h je to totalne mrtve. Ale to bude kazde auto pod 250k so stvorkolkou.
Passat B8 ani Superb s 19" kolesami na starom MQB nejazdia dobre a buchaju na ostrych nerovnostiach jak sialene.
Aj ked mam na Skodu miernu averziu, klesol som tak hlboko, ze pozeram nove/jazdene Octavie Combi RS z CR.
Nejaky taky zakladny prehlad mam len o VAG. Nejake ine znacky? Odporucania? Zaujimave dostupne auta?
Len vopred info, ze toyotacke CVT s vysavacovym prejavom ma velmi neberu.
...
Jazdis ako/v DE...
https://youtu.be/oHHZrW9JrUc
nove (zanovne), relativne prakticke, vykonne a soferske auto s automatom do cca 45K € s taznym? Preferujem benzin.
Alfa Romeo Giulia či Stelvio.
Nejake Subaru mozno?
Inak ak máš Instagram (alebo môžeš aj na e-mail) napíš Muldixovi (Martin Muller) - na YT kanál MM Automotive - on je ochotný, má toho dosť odjazdeného a rád pokecá s každým.