Caute,
kupoval som manzelke bike zo zahranicneho eshopu. Pri preberani som riadne skontroloval ci nie je nejake poskodenie a az pri kompletizovani som si vsimol malu prasklinu na hlavovom zlozeni - vid foto. Uz som pisal do shopu, cakam na ich odpoved ale bike je u nas aj celkovo v EU nezohnatelny v tejto velkosti a farbe.
Chcem sa teda spytat na vas nazor/skusenosti, ci to mam radsej vratit, pripadne trvat na nejakom odskodneni. Alebo reklamovat priamo u vyrobcu s poziadavkou na vymenu ramu? Lebo to vyzera, ze to vzniklo este pri montovani biku.

Prílohy:

Image02.jpg
Image02.jpg 130.19 KiB thumb_up0thumb_down

Image05.jpg
Image05.jpg 142.22 KiB thumb_up0thumb_down

01.08.2022 - 12:30:13
00
ziadne odskodnenie, vratit, alebo vymenit za druhy bez vady!
01.08.2022 - 14:34:58
00
Specialized má na mnohé (všetky?) rámy doživotnú záruku a viem najmenej o jednom prípade na Slovensku, kde na základe fotografií poslali priamo od výrobcu nový rám. Popozeraj sa po nete, či ten bajk nemá tiež takú záruku. Co je to za model?

EDIT:
Aha: https://www.specialized.com/uy/en/warranty#:~:text=GLOBAL%20WARRANTY%20POLICY&text=It's%20simple%2C%20too%3A,chainstays%20on%20full%2Dsuspension%20bikes.
01.08.2022 - 16:27:22
00
je to chisel 2021, nasiel som v tejto farbe a velkosti posledne 2-3 ks v EU. Idealne by som sa chcel vyhnut posielaniu naspat ale uz som volal aj vyrobcovi, a mam to najprv riesit s predajcom (eshop v Taliansku). Cakam este na vyjadrenie eshopu, bike som zatial neregistroval.
01.08.2022 - 17:44:29
00
keyboard_arrow_up