Ahojte, uz dlhsie pouzivam tento web a mozem ho vrelo odporucit. Je to free a Strava ma aj free aplikaciu pod iOS alebo Android a vie spracovat aj data z Garmin navigacnych pristrojov. GPS v mobile tym padom posunie na iny level. Daju sa aj pouzit Ant+ snimace k mobilu. Najviac sa mi paci to, ze porovnava useky, po ktorych uz niekto presiel, a tak si viete pozriet, ako rychlo iny cyklisti presli dany usek a kde presne ste na nich urobili najvacsi naskok resp. stratu
Najdi mi to specificky napisane v zakone, lebo v zakone sa specificky udava 250W nominal.
Aj elektricke mopedy maju urcene, ze mozu mat max 4kW, plus tam je definovany aj nejaky pomer vykon/vaha.
ale na stitku to mozes mat ale ma to byt SW limitnute aby to neslo viac ako 250w,
Malo, ale nikto to nerobi. Vyrobcovia vykon uvadzaju pre istotu krutivym momentom napr. 70Nm, ktory pri beznych cyklo otackach (cca 80rpm) aj dosahuju, co ale znamena, ze vykon je 586W ( Power (W) = Torque (N.m) x Speed (RPM) / 9.5488 ) Realne ani volnejsiu nemecku normu, ze 1/2 hodinovy priemerny vykon nema presiahnut 250W nesplnaju. https://www.mtbiker.sk/forum/post1835501.html#p1835501
Holt legislativa nestiha vyvoj. Filozoficky ebike je bike pokial ma prevahu vykonu clovek, ale to by bol iny pruser, ak by teraz niekto zaviedol limit na max. 100% uroven dopomoci
Malo, ale nikto to nerobi. Vyrobcovia vykon uvadzaju pre istotu krutivym momentom napr. 70Nm, ktory pri beznych cyklo otackach (cca 80rpm) aj dosahuju, co ale znamena, ze vykon je 586W ( Power (W) = Torque (N.m) x Speed (RPM) / 9.5488 ) Realne ani volnejsiu nemecku normu, ze 1/2 hodinovy priemerny vykon nema presiahnut 250W nesplnaju. https://www.mtbiker.sk/forum/post1835501.html#p1835501
Holt legislativa nestiha vyvoj. Filozoficky ebike je bike pokial ma prevahu vykonu clovek, ale to by bol iny pruser, ak by teraz niekto zaviedol limit na max. 100% uroven dopomoci
Ano a to je uplne normalne, vsetky motory dosahuju spickovo cez 600W (Bafang M510 mi ukazuje spickovych 830W . Preto je definovanych tych 250W nominal pocas 1/2h - mera sa to dost komplikovane cez tepelne straty na motore.
Palo TT: vsak to, keby motory davali max 250w, tak by s tym do lesa malokto chodil, neuslapali by to ani s podporou. Ale ebiky ma nejako netrapia, aj ked vela hulvatou je, teda viac, ako beznych, ale tie rozne motokolobezky, e-kolesa a neviem ake este e-cosik, to je dost zlo v meste. Skoda, ze kolobezkam dali max. 25km/h, obmedzil by som to na 15. To je tak max. na to, ked vidim, ako sa na tom kymacaju a este bez prilby a malickych kolieskach. 29er keby aspom mali
Dnes letim dole z Malinskeho vrchu pod Kacin a ku koncu ako je ten sikmy rigol vidim v dialke nieco co ide oproti. Tak reku dajaky cyklista ale slo to dost rychlo do toho kopca. Ked sme sa stretali pri rigole tak to bolo to jednokoleso na baterky a na nom niekto s prilbou z formule a supoval to hore kopcom tak 30 a to na tom len stal a nicoho sa nedrzal ?
No tiez som na to kukal, minule siel typek na tom 50kmh a blikalo to farebne, ako v cirkuse.
To musi mat aj 2kW nominal, psycho. Inak uz sa robia aj odpruzene tie jednokolecka.
Ja mam starsi eskate Evolve Bamboo GTR, maximalku na tom mam 47km/h. Vykon maju tie motory 3000W. Ja som tazky, a aj tak je to zrychlenie brutalne, musim sa naklonit dopredu, aby mi neusiel spod noh so 70kg typkom musi taka vec lietat... Inak je to dost navykove tieto vecicky zamerane na rovnovahu. Ja sa citim na tom ako na surfe/snowboarde.
Nikdy som korunky neriešila, bola to moja osobná výzva si to dať vždy rýchlejšie, keďže som tam bola často.
Svoje osobne vyzvy treba realizovat cez privatne segmenty a nebude treba flagovat a hasterit sa s ostatnymi. Toboz ked ti nejde o korunky. Mam mnozstvo privatnych segmentov na vlastne analyzy. Verejne mam poschovavane. Nezaujimaju ma. Maximalne si pozriem kolko bikerov tadial preslo tento rok ked ma zaujima priechodnost. Jednoducha vec Na porovnavanie sa s ostatnymi pouzivam maratony lebo su komplexne a nezalezi tam iba na kratkodobom vykone ako u Strava segmentov.
Nikto sa nehašterí predsa😉 A vďaka za radu, beriem to v dobrom. Preteky neriešim. A nie, nie je to kvôli výkonnosti 😉
Nech si každý jazdí ako chce, niekto E-bike, niekto preteky, niekto korunky. Každého vec podľa mňa. Konečne mám čas a chuť jazdiť tak, ako ma to baví, Súdiť niekoho je také ľahké, keď nič o tom druhom a celej situácii neviete.
A zvyšok toho celého sem vôbec nepatrí.
Hlavne prestaňte riešiť niečo, čo sa vás vôbec netýka a bude pohoda 😉
Tiež si myslím že je zbytočné vyťahovať niečo čo sa už vyriešilo. Baby si to už medzi sebou súkromne vyriešili. Piny osobne poznám a viem že to naozaj nemyslela tak ako sa tu niektorý zrejme domnievajú. Je škoda že sa takáto hlúposť začala riešiť verejne ale to už je neskoro riešiť. Dôležité je ako to nakoniec dopadlo. A tiež poprosím neposudzovať niekoho o kom viete tak málo 😉 je to zbytočné a hlavne hlúpe podľa môjho skromného názoru 🙂
Zdravím,
aktivoval som si skúšobne premium na Strave, ponúkali na dva mesiace zadarmo stým že po 2 mesiacoh už budú účtovať 60€ na rok. Prišiel aj imejl s upozornením o nadchádzajúcej platbe ale samozrejme, ja s pamäťou rybyčiky (3 sekundy), som nato uplne zabudol. Strhlo mi to 60€. Viem že je to moja chyba, no nedá sa to nejak stronovať?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Aj elektricke mopedy maju urcene, ze mozu mat max 4kW, plus tam je definovany aj nejaky pomer vykon/vaha.
Malo, ale nikto to nerobi. Vyrobcovia vykon uvadzaju pre istotu krutivym momentom napr. 70Nm, ktory pri beznych cyklo otackach (cca 80rpm) aj dosahuju, co ale znamena, ze vykon je 586W ( Power (W) = Torque (N.m) x Speed (RPM) / 9.5488 ) Realne ani volnejsiu nemecku normu, ze 1/2 hodinovy priemerny vykon nema presiahnut 250W nesplnaju. https://www.mtbiker.sk/forum/post1835501.html#p1835501
Holt legislativa nestiha vyvoj. Filozoficky ebike je bike pokial ma prevahu vykonu clovek, ale to by bol iny pruser, ak by teraz niekto zaviedol limit na max. 100% uroven dopomoci
Holt legislativa nestiha vyvoj. Filozoficky ebike je bike pokial ma prevahu vykonu clovek, ale to by bol iny pruser, ak by teraz niekto zaviedol limit na max. 100% uroven dopomoci
Ano a to je uplne normalne, vsetky motory dosahuju spickovo cez 600W (Bafang M510 mi ukazuje spickovych 830W
To musi mat aj 2kW nominal, psycho. Inak uz sa robia aj odpruzene tie jednokolecka.
Teraz maju novy typ Evolve Hadean... To je top eskate na trhu, vykon 6000W. Drahe to je. Ale zase tu na fore podla ceny bikov na to cielovka urcite je
Svoje osobne vyzvy treba realizovat cez privatne segmenty a nebude treba flagovat a hasterit sa s ostatnymi. Toboz ked ti nejde o korunky. Mam mnozstvo privatnych segmentov na vlastne analyzy. Verejne mam poschovavane. Nezaujimaju ma. Maximalne si pozriem kolko bikerov tadial preslo tento rok ked ma zaujima priechodnost. Jednoducha vec
Nech si každý jazdí ako chce, niekto E-bike, niekto preteky, niekto korunky. Každého vec podľa mňa. Konečne mám čas a chuť jazdiť tak, ako ma to baví, Súdiť niekoho je také ľahké, keď nič o tom druhom a celej situácii neviete.
A zvyšok toho celého sem vôbec nepatrí.
Hlavne prestaňte riešiť niečo, čo sa vás vôbec netýka a bude pohoda 😉
aktivoval som si skúšobne premium na Strave, ponúkali na dva mesiace zadarmo stým že po 2 mesiacoh už budú účtovať 60€ na rok. Prišiel aj imejl s upozornením o nadchádzajúcej platbe ale samozrejme, ja s pamäťou rybyčiky (3 sekundy), som nato uplne zabudol. Strhlo mi to 60€. Viem že je to moja chyba, no nedá sa to nejak stronovať?
ten brazilsky kurz nam nejak poskocil, vyslo to 23,46
stale este dobre
EDIT: teraz pozeram ze tam mam staru kartu ktora uz neplati a aj tak to preslo tak FOREVER