Iba s chabými skúsenosťami s centrovaním mi to logicky vychádza tak, že:
1. Keď máš ploché
špice a pri centrovaní si ich fixoval nejakým "držiakom", odpadá logicky problém s tzv. "stresovaním". Koľko otočíš niplom, toľko sa pootočí na špici. Tento problém so "stresovaním" je pri kruhových špicoch, ktoré sa ťažko fixujú proti pootočeniu.
2. Po nafúkaní sa hodnoty napnutia zmenia. Ale zmenia sa proporcionálne. Má to samozrejme logiku. Keď máš v plášti 80 - 100 PSI logicky to pôsobí na
ráfik a výplet.
3. Odchýlka 1 mm v axiálnom aj radiálnom smere mi pripadá ako hraničná pri cestnom kolese.
Ale vyliečil som sa z nejakého naháňania mikrometrov. Kúpil som Park Tool Tension Meter, centrovací stojan, iné digitálne merače a dospel som k tomu, že to netreba tak prežívať. Tie hodnoty sa naozaj stále menia. Pokiaľ to pri jazde nie je vidieť alebo cítiť, tak je zbytočné to riešiť podľa mňa.