Hádam nezakladám duplicitnú tému. Budem mať nové kolesá a je v pláne prerábka na bezduše (aj teraz alebo až v lete). Na MTB to mám za tie roky zmáknute čo sa týka techniky, tmelov, plášťov. Ak máte nejaké skúsenosti a rady v čom si dať pozor alebo čo urobiť inak ako u MTB budem rád (páska, tmel, plášte). Možno aj pre ostatných
graveler Neviem, co myslis pod pojmom "balonik", ale ak ide o pekny sumerny tvar, Mavic Yksion vyzeraju v pohode. Pripadne pozri na bicyclerollingresistance.com, uvadzaju tam realne namerane sirky a vysky plastov. Ak si bol spokojny.s Panaracer, Slick robia aj v 32mm verzii, na 19mm rafiku maju sirku skor 30mm.
Myslel som tym to, ze plast moze mat sirku 30mm ale v mieste tesne pri rafiku ale plocha, ktora je v kontakte s asfaltom je pomerne uzka. Predstav si pismeno V. Naproti tomu, v mojom ponimani je balonik plast, ktoreho tvar sa podoba skor na pismeno U. Teda je sirsi aj oblasti, ktora je blizko k asfaltu. Proste objemnejsi a komfortnejsi plast.
Po viac ako 1.628km prišiel defekt na Schwalbe Pro One TLE a som mierne rozčarovaný. Cestou z práce mi chalanisko čo išiel za mnou kričí že mám defekt. Horím si pohoda tmel Joes Elite Racer to nezalepí. Nezalepil ,tlak mi klesol z ranných 5 bar na 2-1,5 barov a pri opakovanej snahe nafúkať to kompresorom na aspoň na 4 začal striekať tmel. Z práce domov to mám 15km tak som išiel najkratšou cestou 25 kde som to som sa to snažil ešte dva krát dofúkať bombičkou čo ako núdzovka stačilo.
Konečne k veci. Prečítal som celú tému kde som sa dočítal že ste nakúpili rôzne knôty na opravu a tak Vás chcem poprosiť o tip na jeden s ktorý ste použili a ste s ním spokojní.
Ja tomu sice asi nerozumiem, lebo na cestaku vozim duse. No na pomaly defekt knot nepotrebujes a je uplne jedno aky pouzijes. Vyhol by som sa oznaceniu racer a vyhol by som sa kombinacii bombicky CO2 a mlieko. Na mtb uz bez duse co to odjazdene...
Ako to že nepotrebujem knôt keď pri tlaku okolo 3,5-4 atmosféry začne cez dieru striekať z plášťa tmel? Btw existujú dnes už aj tmely ktoré sa kamarátia s bombičkami a ten Joes údajne taký je.
Po viac ako 1.628km prišiel defekt na Schwalbe Pro One TLE a som mierne rozčarovaný. Cestou z práce mi chalanisko čo išiel za mnou kričí že mám defekt. Horím si pohoda tmel Joes Elite Racer to nezalepí. Nezalepil ,tlak mi klesol z ranných 5 bar na 2-1,5 barov a pri opakovanej snahe nafúkať to kompresorom na aspoň na 4 začal striekať tmel. Z práce domov to mám 15km tak som išiel najkratšou cestou 25 kde som to som sa to snažil ešte dva krát dofúkať bombičkou čo ako núdzovka stačilo.
Konečne k veci. Prečítal som celú tému kde som sa dočítal že ste nakúpili rôzne knôty na opravu a tak Vás chcem poprosiť o tip na jeden s ktorý ste použili a ste s ním spokojní.
Čau, mám podobnú skúsenosť. Plášť Schwalbe ONE, mlieko Stans. Malý defekt, mlieko to ako tak drží. ale časom tlak klesne. V prípade núdze ta však na dojazd stačí,
Môžeš ešte vyskúšať tmel Tufo https://www.mtbiker.sk/shop/servis/tmely-a-lepidla/tufo-carbon-sealant-tmel-emulzia-50ml.html
Je určený pre galusky, ktoré sa predsa len fúkajú na vyššie tlaky. Ja som nalial pol flašky a drží to dobre. Jediný problém je, že pneumatika drží tlak kľudne pár dní a potom behom pár hodín tlak klesne ( ale nikdy nie úplne)
Mám také podozrenie, že kombinácia Tufo a Stans nie je úplne ideálna, ale je to len moja domienka.
Knoty som neskúšal, tak neviem ohodnotiť.
Každopádne, na tvojom mieste by som súsil naliať Tufo, či to nechytí.
Všeobecne by sa zišlo nejaké mlieko určené špeciálne pre cestné plášte.
ja som mal defekt a drzalo to do tlaku 5barov, ked som dal viac uz to pustalo a zafixovalo sa to na tych 5barov. nechcelo sa mi babrat s knotom a plast uz bol starsi tak som ho rovno vymenil
Ja som tak musel lebo diera bola v tvare klinu. Zvonka vacsia, vnutri len ako ihlou. Tmel nedrzal nad 2 bar. Vzdy aj ked zaschol tak to vytlacilo. Podlepil som a je pokoj.
Jazdím Schwalbe Pro One so Stan's a funguje to výborne. Prvé dokázali zalepiť veľa širokých zásekov a keď počas výjazdu jeden začal fučať, použil som šípky, prišiel domov a kúpil nové plášte. Boli to dosť široké záseky od ostrých kamienkov, čo v UK sypú na cesty za účelom podpory pneuservisov, autolakovačov a autosklárov. A predajcov cykloplášťov samozrejme.
Na nových som chytil do kolesa pripínačku. Po vytiahnutí začalo koleso fučať, stačilo pretočiť dolu a bez dofúkania som došiel ďalších 100 km. A stále to drží. Tlak samozrejme strácajú. Za týždeň cca. 10 - 15 PSI. To je ale asi v norme.
Ja som s touto kombináciou maximálne spokojný a nebudem meniť.
Posli to Schwalbe? Ja som skusal iba jazdenky, este staru verziu bez oranzoveho napisu TLE. Jedna pneu takmer zjazdena, viacero malych "dobiek", žiaden problem. Druha pneu takmer nova, tri trhliny bez sance trvaleho utesnenia tmelom ci knotom. Akoby oba plaste boli z odlisnej zmesi.
Čaute púšťa mi plášť bočnicami tlak na mnohých miestach nájazd cca 700km ale behun ma ešte od výroby výlisok tak sa to snažím nejak zachrániť predtým ako kúpim nový/reklamujem. Otázka je ale v návode je že po injekcií a roztočení má byť ventil v polohe 8:00 hodín no ja potrebujem zaplniť tie bočnice. Mám ho nechať tak ako odporúčajú alebo ho mám dať na noc na ležato niekde na vaňu alebo tak ? Dik za rady, žiaľ s TL nemám zatiaľ skúsenosti.
Edit. Ráfiky TL, plášte tufo tmel tufo ak by na tom záležalo
Čaute púšťa mi plášť bočnicami tlak na mnohých miestach nájazd cca 700km ale behun ma ešte od výroby výlisok tak sa to snažím nejak zachrániť predtým ako kúpim nový/reklamujem. Otázka je ale v návode je že po injekcií a roztočení má byť ventil v polohe 8:00 hodín no ja potrebujem zaplniť tie bočnice. Mám ho nechať tak ako odporúčajú alebo ho mám dať na noc na ležato niekde na vaňu alebo tak ? Dik za rady, žiaľ s TL nemám zatiaľ skúsenosti.
Edit. Ráfiky TL, plášte tufo tmel tufo ak by na tom záležalo
Ja vzdy novy plast hodim na par hodin na kybel nalezato - najprv pokrutim, pretrasiem nech sa to trochu roztecie, na kybel do roviny - jedna strana, druha strana a nahodim. Vacsinou funguje.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Konečne k veci. Prečítal som celú tému kde som sa dočítal že ste nakúpili rôzne knôty na opravu a tak Vás chcem poprosiť o tip na jeden s ktorý ste použili a ste s ním spokojní.
Konečne k veci. Prečítal som celú tému kde som sa dočítal že ste nakúpili rôzne knôty na opravu a tak Vás chcem poprosiť o tip na jeden s ktorý ste použili a ste s ním spokojní.
Čau, mám podobnú skúsenosť. Plášť Schwalbe ONE, mlieko Stans. Malý defekt, mlieko to ako tak drží. ale časom tlak klesne. V prípade núdze ta však na dojazd stačí,
Môžeš ešte vyskúšať tmel Tufo https://www.mtbiker.sk/shop/servis/tmely-a-lepidla/tufo-carbon-sealant-tmel-emulzia-50ml.html
Je určený pre galusky, ktoré sa predsa len fúkajú na vyššie tlaky. Ja som nalial pol flašky a drží to dobre. Jediný problém je, že pneumatika drží tlak kľudne pár dní a potom behom pár hodín tlak klesne ( ale nikdy nie úplne)
Mám také podozrenie, že kombinácia Tufo a Stans nie je úplne ideálna, ale je to len moja domienka.
Knoty som neskúšal, tak neviem ohodnotiť.
Každopádne, na tvojom mieste by som súsil naliať Tufo, či to nechytí.
Všeobecne by sa zišlo nejaké mlieko určené špeciálne pre cestné plášte.
TUFO Carbon Sealant tmel, 50 ml
7,19 €
MOC 7,89 €Na nových som chytil do kolesa pripínačku. Po vytiahnutí začalo koleso fučať, stačilo pretočiť dolu a bez dofúkania som došiel ďalších 100 km. A stále to drží. Tlak samozrejme strácajú. Za týždeň cca. 10 - 15 PSI. To je ale asi v norme.
Ja som s touto kombináciou maximálne spokojný a nebudem meniť.
Edit. Ráfiky TL, plášte tufo tmel tufo ak by na tom záležalo
Edit. Ráfiky TL, plášte tufo tmel tufo ak by na tom záležalo
Ja vzdy novy plast hodim na par hodin na kybel nalezato - najprv pokrutim, pretrasiem nech sa to trochu roztecie, na kybel do roviny - jedna strana, druha strana a nahodim. Vacsinou funguje.