Zajtra pojdem jeden pozriet, tak som zvedavy, co to bude za zazrak teda 😁
04.10.2022 - 21:23:56
00
Luja, mozes pozriet aj Civic 2015-2016 1.8i. Citelne priestrannejsie, lepsia ergonomia. Akurat ich ludia zvyknu az prilis cenit. Neviem, ake mas poziadavky na kufor, ale Civic ho ma slusny uz v hatchbacku (snad najvacsi v triede).
04.10.2022 - 21:32:02
00
Kufor taky vacsi potrebujem, klietka pre psa,alebo bicykle, ruksaky, sem tam dake kraviny na chatu... najcastejsie chodime dvaja, takze daky priestor za mnou ma netrapi, este som nesedel v aute kde by som nemal sedacku skoro na doraz.
Topka asi bola pred par rokmi ked sme sli fabiou 1 do Ciernej hory, tam si to museli za mnou pravidelne striedat 😂
Honda sa mi ale moc nepaci, ale vdaka za tip, skusim to pozriet :-)
05.10.2022 - 07:22:10
00
LuJa Ja mam Auris 1.6 2019 (FL) od nova, 70.000km bez akejkolvek poruchy, aj ked to nie je velmi smerodajne. Motor bezproblemovy, treba sa hrat s otackami, chyba tomu krutiak. Mimo mesto je pekna spotreba, kombinovanu mam 6,4l/100km. Podvozok je velmi fajn. Co sa tyka miesta, 4 obsedia ok, piati vobec - je to uzke. Kufor neohuri ani neurazi, ja mam hatchback, nikdy sme problem nemali, ale zase cement a stavebne naradie tam nevozim . Co ma sklamalo, je kvalita spracovania interieru (najcastejsie je vrzganie vodicovej sedacky, ale to sa da vyriesit za 20 min, uz som si to robil), tvrde plasty sa ozvu v zime. Infotainment 0 bodov.
Ked som kupoval, prioritou bol atmosfericky benzin - mal som 3 kandidatov -Mazda3 2.0 , Civic 1.8 a Auris. Najviac som bol prikloneny k Civicu - ak sa aj nejaky objavil, cena ustrelena, Mazda detto. Toyoty isli nejak po 13-14k, za 16k som kupil skladovku s druhou najvyssou vybavou, nebolo o com. Suma sumarum, s autom som spokojny, ucel plni, nekazi sa.
05.10.2022 - 07:38:24
02
Zoidberg napísal:
Pre zaujimavost, co ho vedie k tomu po dvoch Yarisoch zmenit zanovneho Yarisa za velku RAVku? Zvlast teraz, ked vypluli prekvapivo priestranny Yaris Cross, ktory ma aj stvorkolku.


optimalizacia miesta v garazi :) ma teraz 2, jedno na dlhe cesty a drobca do mesta.... Rav4ka by mala mat nizku spotrebu v meste a aj na dialnici pohodlna
05.10.2022 - 08:05:34
01
LMS napísal:
Už len spojenie objemu 1.4 a výkonu 132kW vo mne nevyvoláva dôveru :)

A čo spojenie 2.0" a 360Hp? Keď už teda fandíme trojcípej hviezde ;)
05.10.2022 - 08:30:26
01
jordi napísal:
optimalizacia miesta v garazi :) ma teraz 2, jedno na dlhe cesty a drobca do mesta.... Rav4ka by mala mat nizku spotrebu v meste a aj na dialnici pohodlna


Tiež som menil Yaris za RAV4 a nepríde mi na tom nič divné. Jednoducho väčšie a praktickejšie auto, do ktorého sa zmestí viac, odvezie viac, navyše pohodlnejšie. Pritom nárast spotreby nepatrný.
05.10.2022 - 08:33:37
00
Kristina napísal:
A čo spojenie 2.0" a 360Hp? Keď už teda fandíme trojcípej hviezde ;)

Ked uz, netrocharme: 2.0 l/421 HP
https://www.auto-data.net/en/mercedes-benz-a-class-w177-amg-a-45-s-421hp-4matic-dct-37419
05.10.2022 - 08:40:27
00
to nic, F1 engine 1,6 V6 hybrid 1000+ HP
05.10.2022 - 08:45:41
00
LuJa napísal:
Topka asi bola pred par rokmi ked sme sli fabiou 1 do Ciernej hory, tam si to museli za mnou pravidelne striedat ?


Mame Aurisa generaciu predtym (2009 a par 100km aj 2010 hybrid) a sedacka - chrbtova cast je uplne nanic. Teda ak mas 2m, a si aspon trochu maco. To bocne vedenie nemam na rebrach, ale pod nimi, takze ked sa trochu zosuniem, tak ma to auto pri dlhych cestach "natahuje" - neviem sa opriet tak ako by som potreboval, lebo som zaseknuty na tych bocnych blbostiach.

Mame tam 1.6 benzin 97kw. Na papieri OK, ale realne mas ten vykon az pri 6000 otackach a tusis ako casto sa do tychto vysin to auto dostane - od 97kw som pri takom malom aute cakal o dost viac.
05.10.2022 - 09:25:18
00
Kristina napísal:
A čo spojenie 2.0" a 360Hp? Keď už teda fandíme trojcípej hviezde ;)


180HP/liter :?:
Rovnaká blbosť ako tá Fabia ak nie väčšia ;)
05.10.2022 - 09:35:24
00
a od akého výkonu na liter to už nie je blbosť? Vážne sa pýtam. Do áut sa nerozumiem, ale rada šoférujem :angel:
05.10.2022 - 09:43:04
01
z konstrukcneho hladiska nevzbudzuje doveru v material tak vysoky vykon z tak maleho motora - kubatury, konstrukcie. Samozrejme hviezde sa da verit :wasntme: , ale bude to na ukor servisnych intervalov, moznych poruch dalsich veci (ihned po zaruke :-D). Idealne z tohto pohladu sa javi velkoobjemovy motor s porovnatelnym vykonom, co sa ale nepaci zelenym a nasledne legislative. Vid USA, ktore toci "big block, small block" inak nastavene kompresne pomery, tj. defacto neznicitelny motor po konstrukcnej stranke
05.10.2022 - 10:25:03
00
Kristina Ideálne NA motor, 85HP/l a aspoň 6l objemu :D Ale vážne, nejde to takto zovšeobecniť. Záleží od konštrukcie, tolerancií, kvality použitých zliatin a komponentov, (ne)použitia kovaných dielov, či má/nemá turbo/kompresor, a x ďalších vecí, nie som inžinier. Sú motory s litrovým výkonom 70-80HP čo sa rozsypú po 100kkm :) A zase Honda robila dobrých 20-25r dozadu 2l motory s cca 250HP a boli pomerne spoľahlivé.
Ono sa to asi predáva, ale vo mne osobne vyvolávajú maximálnu nedôveru nové motory s litrovým výkonom 180HP zvlášť keď sa vo výrobe posledné roky šetria náklady snáď všade, v automotive zvlášť. Ale k tomu výrobcov dotlačila zelená lobby EU, downsizing, emisné normy atď. :?: Kamarát robil na vysokom poste v jednej automotive fabrike a neveril som mu z čoho a akej kvality sa dnes dokáže vyrobiť a predať zákazníkovi.
Ale meniť auto každé 3r. za nové tak mi je to asi jedno.
05.10.2022 - 10:26:49
00
vidim, ze sme kavickovali v rovnakom case :-D
05.10.2022 - 10:31:16
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up