Ked maju vstreky dobre hodnoty, tak je velka sanca, ze na EK nebude problem. Hlavne treba mat zohriaty motor + este sa tomu da teoreticky trosku pomoct premiovou naftou zo Slovnaftu. Ten ma standardne najvyssiu kvalitu nafty na SK cerpackach. Ale najprv treba vyjazdit co najviac obyc nafty a az do prazdnej nadrze natankovat premiovu, aby to malo aspon nejaky minimalny efekt.
izzy: Vlastnim jeden z tych diamantov na F (Fiat, Ford a fsetky francuzske). Staci tak?
Ale teda som nevedel, ze nulova dymivost je nieco "spešl" na diesli s casticovym filtrom. Bral som to ako normalnu vec, ved na to ten filter je. S dieslom bez filtra by som sa nevedel mentalne stotoznit. Staci ked za dymovnicou idem nahodou na bajku po meste. Nastastie uz je ich v BA pomenej a postupne vymieraju...
Na tu dymivost nebeskeho oblacika bude mat vplyv aj to, ze to auto sa nepouziva ako mama taxi, takze po meste / na kratke trasy nejazdi (standardne cca 85 % dialnica a 15 % okreska) a regeneraciu filtra nechavam dokoncit vzdy. Cize prevadzkovane naozaj v takmer idealnych podmienkach. U mna maju auta dobry / lahky zivot.