Múdro píšeš, kto vie, odkiaľ si to odpísal...
Len si ťa dovolím upozorniť, že jednostopé vozidlo s motorom nie je bicykel, ale motorka. Takže vozenie sa na takomto vozidle nie je cyklistický šport, ale motoristický!
Co sa tyka toho ci to je bicykel,alebo nie.No podla mna je.To ze ma motor?Ved klasicky bike ma prevodovku.Tak teda tiez zariadenie na ulahcenie prace.Potom co je naozaj bicykel?
Prevodovka pridava vykon ? Odkedy Je to naopak, znizuje, kvoli stratam
No dole vetrom tiež nesliapes úplne za svoje...
A na ebajku máš v baterke usladneny ten vietor,čo v Rakúsku fuka do vrtulí, a ideš vlastne dolu vetrom kde chceš 😀
Múdro píšeš, kto vie, odkiaľ si to odpísal...
Len si ťa dovolím upozorniť, že jednostopé vozidlo s motorom nie je bicykel, ale motorka. Takže vozenie sa na takomto vozidle nie je cyklistický šport, ale motoristický!
Celé toto prij--ané vlákno vzniklo len kvôli tvojej idiotskej poznámke.
Myslím že by si urobil lepšie keby si sa išiel POVOZIŤ na hrádzu, už si dlho nebol vonku. Je to poznať.
No dole vetrom tiež nesliapes úplne za svoje...
A na ebajku máš v baterke usladneny ten vietor,čo v Rakúsku fuka do vrtulí, a ideš vlastne dolu vetrom kde chceš 😀
Vynikajúci postreh, len to má trhlinu. Ani ebajker nešliape dole kopcom (alebo ak chceš vetrom) za svoje.
A ja rád šliapem aj do kopca, volá sa to cyklistika
Celé toto prij--ané vlákno vzniklo len kvôli tvojej idiotskej poznámke.
Myslím že by si urobil lepšie keby si sa išiel POVOZIŤ na hrádzu, už si dlho nebol vonku. Je to poznať.
Kamo vyzera ze ty by si sa mal ist povozit bez baterky, bo takto ti zostava privela energie na zbytocne hejty ...
Vynikajúci postreh, len to má trhlinu. Ani ebajker nešliape dole kopcom (alebo ak chceš vetrom) za svoje.
A ja rád šliapem aj do kopca, volá sa to cyklistika
Pri ~26km/h sa to vypne a idem už" za svoje" Či?
A do kopca keď nepotiahnem, tak svoj 5xl zadok tiež nedostanem len na elektriku.
Toho roku 3tkm na analogu a 7 na električke a pozorujem že sa na ektricke viac odpalim ako na tom analogu. Aj keď ten primárne pouzivam na hradzi. Čosi cez mesiac som ho používal aj v horách,keď bola elektricka v reklamacnom konaní, a aj tie 60km/900 vm trasy som zvládol nie viac vyšťaveny. Hore to šlo síce pomalšie,ale zas dolu to bolo citeľne jednoduhsie,predsalen 10kilo balastu je poznať.
Ale ak ti ide len o podje80vanie tak pravdu ti neberiem😀,a maj si svoju cyklistiku 😉👍
Porovnal si motor k prevodovke v zmysle, ze ulahcuje. Odhliadnuc od toho, ze prevodovku (alebo teda prevody) mas na ebiku aj na obyko biku, tak motor je pridavna sila (ulahcovanie je pridavnou energiou), kdezto prevodovka, alebo prevody ziadnu energiu nepridavaju. Preto je prirovnanie nezmyselne.
Prevodovka meni krutiaci moment pre idealne vyuzitie krivky krutiaceho momentu (max. vykonv vs. otacky). Samozrejme, ze ulahcuje, ale ziadnu energiu neprida. Ulahcovanie motorom nie je totozne s ulahcovanim akymkolvek inym pasivnym komponentom, ktory energiu nepridava. Proste to nie je porovnatelne a nikdy nebude, akokolvek budes s tym budes krutit
Akakolvek ina pomocna sila, ktora moze bajk tlacit , teda vietor, ci gravitacia plati rovnako aj pre ebike, ktory ma naviac tu dalsiu energiu z motora. Proste sa s tym zmier
Inak aby som nebol mio temu (hejt ), tak som si vsimol, ze vela ebikerom sa robi krvavo pred ocami, ak niekto sa snazi upravit veci na pravu mieru, alebo nieco podotkne. Ktovie preco
Plus, este pridam jednu vec. Prakticky kazdy ebike sa meni na motorove vozidlo prepnutim na turbo, kde pedal uz sluzi len ako zapinacie tlacidlo Ale to nie je dolezite, skor tych nerealnych 250w
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Dole je tlačítko Sledovať tému - notifikáciami keď ti táto téma vadí, môžeš si ju vyhodiť z obľúbených.
Múdro píšeš, kto vie, odkiaľ si to odpísal...
Len si ťa dovolím upozorniť, že jednostopé vozidlo s motorom nie je bicykel, ale motorka. Takže vozenie sa na takomto vozidle nie je cyklistický šport, ale motoristický!
Keď začne specialized vyrábať elektrokolobežky, vyhlási uci majstrovstvá sveta aj v jazde na elektrokolobežkách.
Prevodovka pridava vykon ? Odkedy
A na ebajku máš v baterke usladneny ten vietor,čo v Rakúsku fuka do vrtulí, a ideš vlastne dolu vetrom kde chceš 😀
Len si ťa dovolím upozorniť, že jednostopé vozidlo s motorom nie je bicykel, ale motorka. Takže vozenie sa na takomto vozidle nie je cyklistický šport, ale motoristický!
Celé toto prij--ané vlákno vzniklo len kvôli tvojej idiotskej poznámke.
Myslím že by si urobil lepšie keby si sa išiel POVOZIŤ na hrádzu, už si dlho nebol vonku. Je to poznať.
A na ebajku máš v baterke usladneny ten vietor,čo v Rakúsku fuka do vrtulí, a ideš vlastne dolu vetrom kde chceš 😀
Vynikajúci postreh, len to má trhlinu. Ani ebajker nešliape dole kopcom (alebo ak chceš vetrom) za svoje.
A ja rád šliapem aj do kopca, volá sa to cyklistika
Myslím že by si urobil lepšie keby si sa išiel POVOZIŤ na hrádzu, už si dlho nebol vonku. Je to poznať.
A ja rád šliapem aj do kopca, volá sa to cyklistika
Pri ~26km/h sa to vypne a idem už" za svoje" Či?
A do kopca keď nepotiahnem, tak svoj 5xl zadok tiež nedostanem len na elektriku.
Toho roku 3tkm na analogu a 7 na električke a pozorujem že sa na ektricke viac odpalim ako na tom analogu. Aj keď ten primárne pouzivam na hradzi. Čosi cez mesiac som ho používal aj v horách,keď bola elektricka v reklamacnom konaní, a aj tie 60km/900 vm trasy som zvládol nie viac vyšťaveny. Hore to šlo síce pomalšie,ale zas dolu to bolo citeľne jednoduhsie,predsalen 10kilo balastu je poznať.
Ale ak ti ide len o podje80vanie tak pravdu ti neberiem😀,a maj si svoju cyklistiku 😉👍
Porovnal si motor k prevodovke v zmysle, ze ulahcuje. Odhliadnuc od toho, ze prevodovku (alebo teda prevody) mas na ebiku aj na obyko biku, tak motor je pridavna sila (ulahcovanie je pridavnou energiou), kdezto prevodovka, alebo prevody ziadnu energiu nepridavaju. Preto je prirovnanie nezmyselne.
Prevodovka meni krutiaci moment pre idealne vyuzitie krivky krutiaceho momentu (max. vykonv vs. otacky). Samozrejme, ze ulahcuje, ale ziadnu energiu neprida. Ulahcovanie motorom nie je totozne s ulahcovanim akymkolvek inym pasivnym komponentom, ktory energiu nepridava. Proste to nie je porovnatelne a nikdy nebude, akokolvek budes s tym budes krutit
Akakolvek ina pomocna sila, ktora moze bajk tlacit , teda vietor, ci gravitacia plati rovnako aj pre ebike, ktory ma naviac tu dalsiu energiu z motora. Proste sa s tym zmier
Inak aby som nebol mio temu (hejt
Plus, este pridam jednu vec. Prakticky kazdy ebike sa meni na motorove vozidlo prepnutim na turbo, kde pedal uz sluzi len ako zapinacie tlacidlo