Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Podľa informácií je na svete cca 1,3 miliardy motorových vozidiel. Asi ťažko budeme mať potom miliardy vodičov motorových vozidiel. Inak je vtipné, že časť verejnosti vyhlasuje, že miliardy vodičov motorových vozidiel sú nekompetentné a musí za nich rozhodovať nejaký asistent, na druhú stranu nemajú problém do rovnakej premávku pustiť miliardy (skutočné miliardy) nemotorovych účastníkov ako cyklisti a chodci bez preukázania čo i len základných znalostí o pravidlách cestnej premávky a ešte sa cítia ukrivdený, ak niekto poukáže, že aj na nemotorových účastníkov sa vzťahujú nejaké pravidlá.
Ok. Našťastie ani ja ani ty o tom nerozhodujeme.
A potom asi máme aj rozdielny názor, čo je prispôsobiť rýchlosť...
Tu sa k Tebe priklanam, aj ked si myslim, ze nie som brzda premavky, tak mi staci sadnut niekedy do auta ku kamaratom a zistujem, ze jazdim dochodca styl... A nikdy mi gumy nepiskali, raz pes v dedine, ale z 50 na nulu som to dal. Ani aquaplaning, naznaky boli, ale proste pud sebazachovy (+stastie samozrejme) a nikdy nebola rizikova situacia. (v zime na snehu asi 2x, ale v pomalej rychlosti)
Sak ono prisposobit rychlost je aj zastavit, no nie Dudo ale dat strechu, to sa podari malokomu a este ako spolujazdec
ako vravi valecek, darmo brzdis, ked sa smykas po streche
Dudo ale dat strechu, to sa podari malokomu a este ako spolujazdec
ako vravi valecek, darmo brzdis, ked sa smykas po streche
Neviem, ci som to tu uz nespominal, nechcem sa opakovat. Cez zrezany pen stromu po smyku v zakrute, dve salta do rybniku... a auto na streche sa potapa... si priputany... dvere su zaseknute a nejdu otvorit... panika...
Ja len, ze skola smyku ako povinna jazda v autoskole by fakt pomohla, bez ohladu na styl jazdy, bodaj by to nik nepotreboval pouzit. Spolubyvajucu som ucil jazdit a prva jazda bolo zasnezene parkovisko. Nikdy to viac nepotrebovala, no uz tusi, kde su fyzikalne hranice, tot vsio. Myslim, ze az potom vodic pochopi floskulu "prisposobit rychlost stavu a povahe vozovky".
Ver mi, ze to mam aj po 30tich rokoch pred ocami v kazdej zakrute.
takto detailne si nespominal, resp. necital som.
So skolou smyku v autoskole suhlasim na 100%, parkovisko som si skusil tiez a dokonca aj polovicka, este na Exploreri. Nasledne ked bol sneh, tak aspon raz v zime (tie zavazia z diskov som uz nikdy nenasiel ale nelutujem)
dobrá "škola života" boli aj také naše dedinské jazdy v teen veku na starých rárohách bez papierov po lúkach atd... priorita bolo blbnúť ale často krát to malo aj sekundárny poučný efekt, že ako zvládať krízové scenáre, ktoré pri tom nastali... raz sa mi podarilo postaviť Š120 na bok klasika 1, 2 plný, ručná šmyk a nejak sa to na konci "driftu" kúslo do zeminy a pekne sa preklopilo na bok.... teraz po 20 rokoch sa doba zmenila a už si takéto srandy nikto moc nedovoluje... ani sa už decká nevozia na malých moto ako v našom detstve... tam sa tiež dalo naučiť kus citu aj takto v zime na snehu, že rekcia na plyn atď
u mna moja firma dokonca vyzaduje mat rozny "level" vodicakov, pri kazdom zvyseni levelu, vzdy odpadne tak 30%-35% uchadzacov. Predsa len aj asystenti maju svoje limity, o to viacej ked sa s nimi instruktor hra a pri 130+ km/h ti vypne abs-ko, esp-ko a mas za ritou 750kg plno nalozeny vozik To pogrcanie sa, je uplne bezne ...
ja som si vlastnou blbostou skúsil na traktore ake je to mat nebrzdeny zle nalozeny príves za ritou, ze vaha bola za napravou a tym padom to este odlahcovalo jedinu brzdenu a hnanu napravu na traktore, pri odbocke na strmu luku z asfalatky, kde bola nepokosena sucha trava by som ani nenaratal do 3 a bol som na strecha otočený 😂 odvtedy uz nie som lenivy pripojit si vzduch na prives aj ked mam uz traktor 4x4 co je ina liga aj na taketo zjazdy
Ja si myslím podľa svojich drobných skúseností, že asistenti jazdu neotupjevavajú a nijako nevylepšujú a nenahrádzajú zlého, nepozorného vodiča len jazdu posúvajú do iného levelu. Docela ma baví, že auto vie akou rýchlosťou na danom úseku môžem ísť a že môj pruh je len odtátpotát. A to som až po troch rokoch zistil, že do grupy najčastejšie používaných položiek v menu sa viem dostať dotykom troch prstov naraz. Qua ako telefón či počítač, kopec vychytávok no ani panenka Mária nevie kde je sever. Ale na tému ***** v podobe všakovakých čidiel či antiemisných systémoch a senzoroch tak to s vami budem súhlasiť, že to pije krv.
Ja si myslím podľa svojich drobných skúseností, že asistenti jazdu neotupjevavajú a nijako nevylepšujú a nenahrádzajú zlého, nepozorného vodiča len jazdu posúvajú do iného levelu.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
A potom asi máme aj rozdielny názor, čo je prispôsobiť rýchlosť...
A potom asi máme aj rozdielny názor, čo je prispôsobiť rýchlosť...
Tu sa k Tebe priklanam, aj ked si myslim, ze nie som brzda premavky, tak mi staci sadnut niekedy do auta ku kamaratom a zistujem, ze jazdim dochodca styl... A nikdy mi gumy nepiskali, raz pes v dedine, ale z 50 na nulu som to dal. Ani aquaplaning, naznaky boli, ale proste pud sebazachovy (+stastie samozrejme) a nikdy nebola rizikova situacia. (v zime na snehu asi 2x, ale v pomalej rychlosti)
Sak ono prisposobit rychlost je aj zastavit, no nie
Dudo ale dat strechu, to sa podari malokomu a este ako spolujazdec
ako vravi valecek, darmo brzdis, ked sa smykas po streche
ako vravi valecek, darmo brzdis, ked sa smykas po streche
Neviem, ci som to tu uz nespominal, nechcem sa opakovat. Cez zrezany pen stromu po smyku v zakrute, dve salta do rybniku... a auto na streche sa potapa... si priputany... dvere su zaseknute a nejdu otvorit... panika...
Ja len, ze skola smyku ako povinna jazda v autoskole by fakt pomohla, bez ohladu na styl jazdy, bodaj by to nik nepotreboval pouzit. Spolubyvajucu som ucil jazdit a prva jazda bolo zasnezene parkovisko. Nikdy to viac nepotrebovala, no uz tusi, kde su fyzikalne hranice, tot vsio. Myslim, ze az potom vodic pochopi floskulu "prisposobit rychlost stavu a povahe vozovky".
Ver mi, ze to mam aj po 30tich rokoch pred ocami v kazdej zakrute.
So skolou smyku v autoskole suhlasim na 100%, parkovisko som si skusil tiez a dokonca aj polovicka, este na Exploreri. Nasledne ked bol sneh, tak aspon raz v zime (tie zavazia z diskov som uz nikdy nenasiel
škola šmyku<-->line assist
aby sme mohli my ostatni tliachat dve na tri
Súhlas.