Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Uz viac ako rok mi robí radosť moje Sorrento. Veľa ľudí z fóra sa ma naň pýtalo a ak by som si znova kupoval 7 miestne rodinné SUV, kúpil by som si ho znova.
Slušná spotreba, nadštandardná výbava
za slušnú cenu . Zvládlo cestu 6 ľudí 7 miestnej konfigurácii do chorvátska s boxom ,denne používané manželkou v meste, kvalita interiéru po roku používania bez poškodenia a auticku nemám naozaj co vytknúť. Ak by bolo android auto pripojitelne bezdrôtovo, bolo by dokonalé. Ak sa niekto rozhoduje napr medzi kodiakom, či inými, určite by som kiu zaradil do rebríčka.
fakt je to uz rok ?
ci pana, ako to leti tesime sa s Tebou
Najjednoduchsie systemy len upozornia na priblizenie/prekrocenie ciary.
Dalsia uroven zasiahne pri priblizeni sa ciary.
Najvyspelejsie systemi aktivne vedu vozdilo v jazdnom pruhu (cca v jeho strede, resp sa ucia podla stylu vodica) a vtedy su aktivne zasahy prakticky neustale. Tato funkcia sa zvykne dat v menu trvalo vypnut/zapnut a mat z toho ten jednoduchsi system.
V sluzobnych mas teda pravdepodobne aktivovany ten najlepsi, ktory v i30 nemas.
nie, opisujem spravanie aktivneho lane assist, v i30 su oba a mam to vsekto aktivne, dokonca okrem trhania volantu funguju lepsie ako vo vw ci v embecke (ovela krajsie drzi v pruhu)
To je preto, ze su rozne urovne lane assistu.
V sluzobnych mas teda pravdepodobne aktivovany ten najlepsi, ktory v i30 nemas.
ale ma... i30 uz v 2016 drzala velmi citlivo stred vozovky, ked tu vacsia aut pingpongovala medzi ciarami jak lopticka. To VW tomu servu dal take svaly, ze keby si sa s tym mal hodinu pretlacat na okreske tak si mozes odfajknut v ten den fitko
jordi nechystam, nemam dovod a to vies ze keby bolo nieco ine, lepsie idem do toho.
urcite su este lepsie 7 miestne,popr suv ale su bud drahe, alebo mi nanom nieco vadi.
jedine mi vychadza toyota freelander 2,5i hybrid, ale na ten zial nemam.
ale ma... i30 uz v 2016 drzala velmi citlivo stred vozovky, ked tu vacsia aut pingpongovala medzi ciarami jak lopticka. To VW tomu servu dal take svaly, ze keby si sa s tym mal hodinu pretlacat na okreske tak si mozes odfajknut v ten den fitko
neviem co robim zle, mam na tom odjazdenych cez 300.000 km a svaly stale nikde
čiže keby som si kúpil auto s kvalitným lajn asistentom, adaptívnym tempomatom a automatickou prevodovkou ... tak ako náhle vyjdem na dialnicu tak môžem čítať noviny? A len ak ostanem za niekým pomalým či stojacím visieť tak na chvíľku prevezmem riadenie?
Uz Ti menili AdBlue nadrz, AdBlue vstrekovac alebo sondu NOx, lebo Ti to hlasilo poruchu antiemisneho systemu?
Ano, už hlási aby som šiel do servisu a už mi aj raz odpočítavalo, že o 1100km sa auto nebude dať naštartovať. Po obhliadke v autorizovanom servise, zresetovaní a objasnení čo a ako ma poslali ďalej jazdiť, že uvidíme a ak sa závada objaví budú meniť nádržku ADblue.
Tak som velice rád, že som nepredal svojho Turíka TDI o ktorých ty hovoríš ako o smradlošoch a budem toto druhé auto v rodine živiť pokým mi EU nezakáže jazdiť na spalováku.
Keby to len *****o, ale ono to este aj dymi. Ale ano, staraj sa o Turika ako najlepsie vies, on to Berlingo zarucene prezije. PSA slaplo do velkeho hovna co sa tyka ich malych motorov 1,2 PureTech a 1,5 BlueHDi. Testuju ich zial na ludoch a nie vo vyvoji. AdBlue je len vrchol ladovca. Ti co kupia PSA ako jazdenku budu casom asi dost smutni.
čiže keby som si kúpil auto s kvalitným lajn asistentom, adaptívnym tempomatom a automatickou prevodovkou ... tak ako náhle vyjdem na dialnicu tak môžem čítať noviny? A len ak ostanem za niekým pomalým či stojacím visieť tak na chvíľku prevezmem riadenie?
Mne staci volant drzat kolenom, pripadne dat vlhku utierku nan a do 230km/h ide samo. Jedine co nema rad su slovenske hrbolate cesty, tam kazdu chvilu <>
Duck1980 si mi pripomenul studentske casy, na letnom stope do Mnichova mi zastavila vtedy vysnivana Calibra turbo, slecna v sukienke vyrazila 200kmh na dialnicu soferujuc kolenom, v rukach zmrzka z Mekacu a z reprakov Pink Floyd The Wall... len som si pomyslel, tak teraz uz mozem zomriet
Dudo a veru macate mnichovske profesionalne blondinocky stoja vela krat za to, ale calibra turbo je uz predsa len starsi serial 😋 za mna lancia delta integrale evo2 v zltej limitke, pripadne martiny
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Slušná spotreba, nadštandardná výbava
za slušnú cenu . Zvládlo cestu 6 ľudí 7 miestnej konfigurácii do chorvátska s boxom ,denne používané manželkou v meste, kvalita interiéru po roku používania bez poškodenia a auticku nemám naozaj co vytknúť. Ak by bolo android auto pripojitelne bezdrôtovo, bolo by dokonalé. Ak sa niekto rozhoduje napr medzi kodiakom, či inými, určite by som kiu zaradil do rebríčka.
fakt je to uz rok ?
ci pana, ako to leti
https://autozurnal.com/ford-vyhlasil-vojnu-vytlkom-vie-ochranit-kolesa-a-upozorni-ostatnych
valecek nechystas sa predat ?:D
Najjednoduchsie systemy len upozornia na priblizenie/prekrocenie ciary.
Dalsia uroven zasiahne pri priblizeni sa ciary.
Najvyspelejsie systemi aktivne vedu vozdilo v jazdnom pruhu (cca v jeho strede, resp sa ucia podla stylu vodica) a vtedy su aktivne zasahy prakticky neustale. Tato funkcia sa zvykne dat v menu trvalo vypnut/zapnut a mat z toho ten jednoduchsi system.
V sluzobnych mas teda pravdepodobne aktivovany ten najlepsi, ktory v i30 nemas.
nie, opisujem spravanie aktivneho lane assist, v i30 su oba a mam to vsekto aktivne, dokonca okrem trhania volantu funguju lepsie ako vo vw ci v embecke (ovela krajsie drzi v pruhu)
V sluzobnych mas teda pravdepodobne aktivovany ten najlepsi, ktory v i30 nemas.
ale ma... i30 uz v 2016 drzala velmi citlivo stred vozovky, ked tu vacsia aut pingpongovala medzi ciarami jak lopticka. To VW tomu servu dal take svaly, ze keby si sa s tym mal hodinu pretlacat na okreske tak si mozes odfajknut v ten den fitko
urcite su este lepsie 7 miestne,popr suv ale su bud drahe, alebo mi nanom nieco vadi.
jedine mi vychadza toyota freelander 2,5i hybrid, ale na ten zial nemam.
Ano, už hlási aby som šiel do servisu a už mi aj raz odpočítavalo, že o 1100km sa auto nebude dať naštartovať. Po obhliadke v autorizovanom servise, zresetovaní a objasnení čo a ako ma poslali ďalej jazdiť, že uvidíme a ak sa závada objaví budú meniť nádržku ADblue.
Tak som velice rád, že som nepredal svojho Turíka TDI o ktorých ty hovoríš ako o smradlošoch a budem toto druhé auto v rodine živiť pokým mi EU nezakáže jazdiť na spalováku.
Mne staci volant drzat kolenom, pripadne dat vlhku utierku nan a do 230km/h ide samo. Jedine co nema rad su slovenske hrbolate cesty, tam kazdu chvilu <>
napr. taky Vito Corleone by pomaranc urcite neodporucal