a preco by sa ludia mali tryznit dychavicnymi 60kw atmosferami ked si za rovnake prachy mozu kupit 74kw 1.0tce nepriamovstrekove v Renault Clio, ktore ide lepsie, pouziva sa lepise a este je to LPG. To je auto do mesta.

To je nutna podmienka "prezitia v dzungli" - zvolit si spravny nastroj. Mal som kolegu behal 5km do prace na 1.8tsi a plakal, ze robi len na auto. Ale to je elementarna neschopnost zanalyzovat a pochopit problem. To neni chyba ani auta, ani motora, dokonca ani jeho ako vodica. To je jeho problem ako analytika :D. Za to co nasypal do auta, ktore dennodenne 5km nicil mohol mat male auto do mesta alebo elektricenku az do dochodku alebo kondicku. Dnes nema ani jedno.
04.04.2023 - 08:48:56
03
Clio 1.0 tce (euro 6d temp, pred dpf cize 74kw benzin) mozem potvrdit paradny motorcek do toho auta kazdonenne dochadzanie 13km z toho 65% mesto. Po 30k km nezere ziadny olej, chyta sa niekde okolo 2300ot kedy pekne zrychluje, 5st prevodovka v meste uplne super na 3 viem ist od 35km/h, na dialnici pri 130 toci 2800ot, spotreba 5,5l za mna uplna spokojnost a este som sa tam ja so 190cm po sklopeni sediaciek aj vyspal v kufri :D sice dokriza ale na 2 noci sa to dalo.
04.04.2023 - 09:08:08
00
Tých 5km mohol jazdiť aj na kolobežke, bicykli, skútri... Kvôli 5km by som ozaj nedral auto...
04.04.2023 - 09:17:38
13
do mesta je ideál elektro... ale najlepšie je bez auta :)
04.04.2023 - 09:19:49
03
Ja som jazdil na Clio 1,2 16v to bolo super auticko. Klima co na tu dobu bol luxus, 15" kolesa so sirokymi pneu, atermicke celne sklo tiez skvela ficura, sportove sedacky, dobre audio. Vozil som na skusky do BA spoluziakov,som na nom nabehal kopec km.

https://katalog.noveauto.sk/renault-clio-1-2-16v-fun-music-hatchback-23094.html
04.04.2023 - 09:23:59
01
Jaiub napísal:
Parada, tiez ich mam par "v garazi" :lol: Len neviem ci sa mi viac paci este hranatejsi pred fl alebo tento po :-) Skoda ze interier, resp. palubovka ma az tak neberie...
Ake su prve dojmy? Priestor, pohodlie, motor... Mne asi najviac vadi delenie zadnych sedaciek a velkost kufru, resp. celkovo priestor ako v hatchbacku...


Tak čo ti poviem. Je to viac menej pre polovičku. Najprv som chcel Forester alebo XV 2018 ale nakoniec vyhrala vybava a jasna história. Včera som ho večer doniesol, trosku som sklamaný zo svetiel. Myslel som si, ze tie ILS svetla svietia lepšie....

Prílohy:

IMG_20230404_075943.jpg
IMG_20230404_075943.jpg 133.77 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20230403_120856.jpg
IMG_20230403_120856.jpg 168.69 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20230322_163951_edit_1294243244302510.jpg
IMG_20230322_163951_edit_1294243244302510.jpg 165.24 KiB thumb_up0thumb_down

04.04.2023 - 09:29:55
02
Jano1987 napísal:
Tých 5km mohol jazdiť aj na kolobežke, bicykli, skútri... Kvôli 5km by som ozaj nedral auto...


ked k tomu dostanes 2 deti, ktore musis rozviest na 2 rozne miesta, ten bike bude fakt vyhra :D
04.04.2023 - 09:37:49
04
ale jasne ze mohol jazdit na bajku, na comkolvek inom. aj zabehnut to mohol. ale pohodlnost je velmi silna. Preto hovorim, keby to zanalyzoval a zaujal racionalny postoj, mal by to vyriesene.

potom sa niet co cudovat, ze je tlak na to obmedzovat pouzivanie auta, ked sami nemame mieru. Ja osobne chodim do prace autom len vtedy ak potrebujem odtial niekam ist a stihnut to. Pritom mam parking, mohol by som. Ale aj vedomost ze casovo usetrim minimum a zbytocne "deriem" auto, co su starosti navyse.

skynet do mesta je ideal elektromobil vtedy ked ho mas kde nabijat. zamerne hovorim nabijat a nie nabit. ked ho nemas kde nabijat, tak sa mozes na neho akurat tak pekne pozerat.
04.04.2023 - 09:39:17
00
Sesulak napísal:
Ja som jazdil na Clio 1,2 16v to bolo super auticko. Klima co na tu dobu bol luxus, 15" kolesa so sirokymi pneu, atermicke celne sklo tiez skvela ficura, sportove sedacky, dobre audio. Vozil som na skusky do BA spoluziakov,som na nom nabehal kopec km.

https://katalog.noveauto.sk/renault-clio-1-2-16v-fun-music-hatchback-23094.html


Mal som ho asi 100k km
super podvozok, správalo sa to ako dospelé väčšie auto, pritom obratné.
výkon dostatočný, len po 20k menili motor v rámci reklamácie :)
iné problémy neboli.
04.04.2023 - 09:44:12
00
Zubesuch Ukáž mi oblasť na slovensku, kde sa nedá raz za týždeň dva nabiť elektromobil, ok?
04.04.2023 - 09:47:20
00
hocikde ak byvas v bytovom odme a kde neni volna nabijacka na elektromobil. napr. ja mam pod domom dve nabijacie stanice. jedna je furt pokazena a druhu furt okupuje e-niro :D
04.04.2023 - 10:01:23
00
jordi otázkou je, ako veľké sú tie deti. Od istého veku môžu aj samostatne chodiť do školy.

skynet bývam v Petržalke na sídlisku, na 11. poschodí. Mal som 2x ma mesiac požičanú Kona EV, že vyskúšam, ako to funguje. Nabíjať z domu nemožné, v robote sa tiež nedá. Nechodím ani na 3 hodinové kávičky do Auparku, či každodenné 3 hodinové nákupy do Lidlu. Čo som zistil, že cez deň je prakticky možné nabiť auto medzi 15-19 po odchode z roboty, lebo vždy tam niekto je a čakal som zakaždým minimálne 1 hodinu na uvoľnenie stojana. Niekoľkokrát aj 2 hodiny. Takze nakoniec to skončilo tak, že som došiel domov, potom som sa po 20tej vybral nabíjať, cesta tam aj späť 20km dohromady, čas nabíjania cca 70 minút, takže 2x do týždňa som zabil tak 1,5h svojho času, ktorý som mohol venovať zaujímavejším aktivitám, ako spánok, kino, divadlo, hry na PC, sledovanie filmov, či seriálov, pivo, bike, fitko, sex, prechádzka niekde, čítanie knihy, určite sa ešte veľa vecí nájde.
04.04.2023 - 10:50:21
05
Kto chce hľadá spôsob. Kto nechce, hľadá dôvod.
04.04.2023 - 10:52:26
00
Klasická odpoveď BEV pretláčačov.
04.04.2023 - 11:38:01
09
skynet napísal:
Kto chce hľadá spôsob. Kto nechce, hľadá dôvod.


A ty hľadáš čo? Nonstop tu nekriticky pretláčaš e-autá pričom ekológia výroby týchto áut a hlavne batérií ide mimo záujem lebo ti to nezapadá do konceptu, nehovoriac o tom že taká Tesla môže ísť po 5-6r. do šrotu keď odíde batéria. Vysoko ekologické čo?
Pritom tu minimálne posledný rok v pravidelných intervaloch ,,kupuješ´´ auto a zväčša sú to staré dymovnice...
04.04.2023 - 12:15:56
012

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up