Joko no ak system sluzi na dofukovanie ,tak by bol asi rad. Otazne ako by to stihlo dofukovat a aky mal defekt. Ale aspon by mal sancu rychlejsie povolat auto a vymena by mozno bola . ale to su teorie co by bolo keby bolo. Lepsie by bolo keby si to rozdali na stadione. a nie defekt. Prejdes cez 200km , natriasaš sa ako somar po kockach cely pretek a pred cielom toto.
09.04.2023 - 18:28:42
01
Tiez si myslim ze vitazstvo v sprinte by bolo pre MVDP cennejsie - ale zas ak mal niekto dostat defekt tak som rad ze to bol WVA - asi to bude po tom incidente so Saganom ale od urciteho bodu mi je dost nesympaticky aj ked kvality mu nemozno upriet. MVDP uz ma San Remo, Flandry a Roubaix. Je neskutocne ako kazde preteky je to o nich dvoch (popripade troch ak je tam Pogacar). Prakticky vsetky preteky zacinam pozerat s tym ze ktory z nich dvoch to vezme.
Ale dnes mi bolo luto Degenkolba, ten si zasluzil o lepsie miesto aspon bojovat aj ked tym dvom by asi nestacil.
Na Sagana tuto sezonu asi radsej nepozerat ak si chce clovek usetrit slzy :D.
09.04.2023 - 18:55:17
03
Velmi rad by som si raz v buducnosti precital Saganov pribeh v Bez frazi. https://www.bezfrazi.cz/pribehy.
Ono tie pribehy dokazu byt velmi silne, najma u sportovcov, ktorych pozname a pamatame si ich uspechy aj "zlyhania", ked sa prostrednictvom takehoto pribehu dozvieme, co vtedy citili, ako na tom boli psychicky a zdravotne a pod..
09.04.2023 - 19:06:48
04
Bez frází sa veľmi dobre číta, každý jeden príbeh
09.04.2023 - 19:28:55
00
slavomirk napísal:
Joko no ak system sluzi na dofukovanie ,tak by bol asi rad. Otazne ako by to stihlo dofukovat a aky mal defekt. Ale aspon by mal sancu rychlejsie povolat auto a vymena by mozno bola . ale to su teorie co by bolo keby bolo. Lepsie by bolo keby si to rozdali na stadione. a nie defekt. Prejdes cez 200km , natriasaš sa ako somar po kockach cely pretek a pred cielom toto.

Podľa mňa to len dofukuje odfukuje v rámci urciteho objemu vzduchu,nemyslím si ,že ten systém bude schopný generovať dodatočný objem vzduchu,to by bolo príliš komplikované.
09.04.2023 - 19:32:22
02
Peťo vyzeral dobre mimo aj po tých piatich hodinách...
https://fb.watch/jOJEzddmlb/
09.04.2023 - 20:01:57
03
Myslim, ze ma uz cestnej cyklistiky plne zuby. Namotivovat sa na tour bude tazke.
09.04.2023 - 20:39:58
00
kajto napísal:
Podľa mňa to len dofukuje odfukuje v rámci urciteho objemu vzduchu,nemyslím si ,že ten systém bude schopný generovať dodatočný objem vzduchu,to by bolo príliš komplikované.


Ak som dobre počul komentatora ,ked jeden z jumba vysiel z kociek na asfalt povedal,ze teď dofukuje pneu . a stlacil nieco na riaditkach.
09.04.2023 - 21:03:18
00
maxxxmato napísal:
Myslim, ze ma uz cestnej cyklistiky plne zuby. Namotivovat sa na tour bude tazke.


Tiež si myslím, že po týchto dvoch pretekoch už toho má po krk, ale taký je život cyklistu. Degenkolb mohol po rokoch spraviť super výsledok a ako dopadol...

Peter jazdil desať rokov na úplnej top úrovni, posledné dva roky to už ide dolu a sám vie, že na veľké víťazstvá to už nebude. Ale zase rozlúčka s poslednou jarou veru nevyšla.
09.04.2023 - 21:18:11
00
Pavel Bittner prešiel sektor 25 a za ním práve zvyšuje ľavou rukou tlak v pneumatikách, namiesto toho aby poriadne makal :D
dnes bol limit 5:55 hod., 257 km priemerkou 43,4 km/h

Prílohy:

Pavel Bitner prešiel cez sektor 25 a za ním práve zvyšuje ľavou rukou tlak - v pneumatikách.png
Pavel Bitner prešiel cez sektor 25 a za ním práve zvyšuje ľavou rukou tlak - v pneumatikách.png 119.23 KiB thumb_up0thumb_down

09.04.2023 - 21:27:59
00
slavomirk napísal:
Ak som dobre počul komentatora ,ked jeden z jumba vysiel z kociek na asfalt povedal,ze teď dofukuje pneu . a stlacil nieco na riaditkach.

System ma umoznit pocas jazdy na dlazbe znizit tlak a na asfalte zvysit. A ako pisal kajto urcite nie na dofukovanie pri defekte.

Riziko vidim v tom, ze jazdec na dlazbe odfukne, ale trosku moc, a sekne aj bezdusovy plast. Take diery mlieko nemusi zalepit a system nedofukne.

Nikde som nevidel princip fungovania. Je niekde nadrzka so stlacenym vzduchom (dusikom, heliom, ...) - cize obmedzeny pocet dofuknuti dany objemom nadrzky a tlaku v nej, alebo maly kompresor? V kazdom pripade tazitko a kurv-itko...

A druha vec - po rokoch som videl v priamom prenose vyzuty bezdusovy plast (kedysi davno Mayo po chybe vyzul zle nalepenu galusku a rozbil sa). Dokonca dvakrat... Po defekte? Bolo dofukovanie a zlyhalo? Chyba jazdca - vela odfukol?

Buducnost ukaze ci to nie je slepa ulicka
09.04.2023 - 22:09:34
02
Degenkolb dnes 5:54 hod., 292 W, 7. miesto, 240 UCI bodov pre Team DSM

Prílohy:

Degenkolb, Roubaix 2023 - od ostrého štartu do cieľa, 5 hodín 54 minút, 292 W.PNG
Degenkolb, Roubaix 2023 - od ostrého štartu do cieľa, 5 hodín 54 minút, 292 W.PNG 127.88 KiB thumb_up0thumb_down

Degenkolb, Roubaix 2023 - od slávnostného štartu do cieľa.PNG
Degenkolb, Roubaix 2023 - od slávnostného štartu do cieľa.PNG 77.52 KiB thumb_up0thumb_down

Arenberg - Degenkolb.PNG
Arenberg - Degenkolb.PNG 47.28 KiB thumb_up0thumb_down

09.04.2023 - 22:26:23
01
Tých Degenkolb-ovych 292w je pre nás cykloturistov prd hovoriacich ( ak sa nám nechce hľadať koľko ma aktuálne kg ). Pre mna sa “horšie” pozerá na fakt že si hentake tempo prešiel v podstate “iba” v Z2 a Z3 :)

Mimochodom nechápem tie reči o Peťovi ako “sa mu už asi nechce bicyklovať” a podobne. Neviem, pozrel som síce iba záznam, ale hentak si nechtiac ustlať takmer zo spice balíka skôr hovorí o smole…
10.04.2023 - 00:57:53
05
82 kg, potom ale treba rátať výkon na kilo z normalized power ktorý bol 360 W takže 4,4 W/kg, 6 hodín, u trénovaných cyklistov v plnom záprahu neni moc rozumné vychádzať z pulzových zón, podstatné sú výkonové zóny, čo sa týka pulzov takto top trénovaní sú pulzovo totálne zatavené diesle so super výkonom pri relatívne nízkych pulzoch /napr. 360 W pri 144 bpm - hoci by bolo správnejšie porovnať normalizovaný výkon s normalizovaným pulzom/, neznamená ale že pri pulzových zónach Z2, Z3 si ,,pískajú,, - to by bolo v prípade že by výkon trval 2 - 3 hodiny, ale tu to bolo 6 hodín, a to je sakramenský rozdiel, preto aj spústa ludí nedokončila, vydržali v Z2, Z3 iba 4 - 5 hodín, hoci to bolo ,,len,, Z2, Z3 podľa pulzov - na dokončenie bolo potrebné vydržať 6 hodín priemerkou 43,4 km/h co predstavuje relatívne velký výkon kedže cca od polky pretekov sa už nešlo v balíku ale do značnej miery za svoje a nie po hladkom asfalte, hobík machruje 2 hodiny nízkymi pulzami v Z2 relatívne slušným výkonom napríklad 230 W pri 72 kg ale keby mal pokračovať takýmto výkonom dalej tak po dalších dvoch, troch hodinách je v Z4, treba rozlišovať Z2, Z3 určitým výkonom 2 - 4 - 6 - ... hodín

Prílohy:

Degenkolb, výkonové zóny.PNG
Degenkolb, výkonové zóny.PNG 86.49 KiB thumb_up0thumb_down

10.04.2023 - 01:07:45
02
Z2 je ina v 2. a 6. hodine? zaujal si ma, skus to viac vysvetlit :)
10.04.2023 - 06:37:49
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up