Stalo sa už niekomu z vás, ze list prvej triedy si poštárka "svojvoľne" účtoval ako dobierku?
Tu cez inzerciu som predával aero karbónovú
sedlovku za 26 euro. Ozval sa mi chalanisko, a dohodli sme sa ze mu to pošlem, on si to odskúša a potom pošle peniaze. Poslal som to v obálke ako list prvej triedy, na obálku poštárka nalepila nalepku "1 trieda" a perom cenu 1,8,-E.
Za dva dni mi píše že OK, fajn a že ďakuje..poslal som mu číslo účtu a na to margo odpovedal že však on už zaplatil poštárke, a že je to dobierka a že ta suma je tam uvedená chybná že je to 28,10,-e. Na pošte mu povedali že to bolo ako dobierka a že peniaze pošlú mne. Do týždňa mi nič neprišlo a predpokladám že ani nepríde, pretože moja adresa bola písaná iba na obálke a žiaden iný lístok ako má mať dobierka spisovaný nebol . Chalanisko bol natoľko seriózny že mi peniaze ešte raz uhradil na účet, a zobral to cele na seba-že je to jeho chyba lebo nikde na obálke nebolo písané že dobierka a mal si to všimnúť hneď. No nemám z toho dobrý pocit, lebo je zjavné že sa niekto takto obohatil a kupujúci vlastne zaplatil sumu dva krát. Je len zhoda náhod že poštárka sa tak nejako náhodou trafila do sumy v hodnote odosielanej veci.
Má význam podávať sťažnosť na poštu (pošta Snina)? Predsa len list nie je nijak zaznamenaný v systéme.
Skorej by som videl význam trošku zatlačiť na poštárku ( len tak mimochodom spomenúť políciu) a pohovoriť si o tom ako prišla na tú dobierku, keďže išlo o list.