Mimo aut to uplne nebude. Hlavne usek Priles Dubnica, lebo tade musia chodit nakladne auta, smetiari atd, pretoze cez maly most cez kanal na Bolesov maju zakaz. Takze idu okolo elektrarne na Priles, tam prejdu na druhu stranu a pokracuju smer Bolesov na skladku a naspat. Takze aj osobaky tam budu stale, chodia tade aby nemuseli cez privadzac. Jedine, ze by vedla nej natiahli novu cestu. A Prejta Dubnica sa pouziva ako skratka na Bolesov. Kedysi vraveli, ze je to obsluzna komunikacia, ci tak nejak a ze sa bude robit tadial obchvat, normalna cesta. Uz par rokov o tom ani tuk. Prejtske jazera su plne rybarov, pochybujem, ze by tam dali zakaz autam, hoci su tam 2 cesty a odtial do Ilavy tiez zakaz nedaju. Maximalne namaluju
bicykel na cestu a vybavene. Ako je aj "100 rocna" asfaltka cez pole od Zts do Prejty k ihrisku a hura ludia mate cyklotrasu, podelte sa s autami.
Tu nie som si celkom istý, ale plánovaná cyklotrasa by mala viesť mimo spomínanej cesty, a to vrchom "po hrádzi". Prípadne ma opravte, ak sa mýlim:
SO 01.2 CYKLOTRASA (km 1,498608 - 2,87612)
Začiatok úseku je pred vodnou elektrárňou v Dubnici nad Váhom a končí pri existujúcom moste na
ulici k Váhu. Začiatok trasovania je vedený po jestvujúcej spevnenej asfaltovej komunikácii vo
vlastníctve Považskej vodárenskej spoločnosti. Na tomto úseku nebudú vykonané žiadne stavebné
úpravy. V staničení 1,831 50 km prebehne rekonštrukcia križovatky na ulici Murgašova.
Riešenie pokračuje v novom koridore na vzdušnej strane hrádze, a bude nutné zrealizovať celú
konštrukciu cyklotrasy o šírke 3,0m, t.j. 1,5m pre každý smer vrátane oporného gabiónového múru a
zábradlia. Na novovybudovanej komunikácii bude cyklochodník vyznačený zvislým a vodorovným
dopravným značením v zmysle vyhlášky 30/2020 Z.z. o dopravnom značení. Na začiatku úseku
postupne vystúpame na požadovanú výšku, v týchto miestach sú navrhnuté palisády. Vzhľadom na to,
že vo zvyšnej časti úseku je niveleta vedená tak aby minimalizovala ďalšie zásahy do telesa hrádze,
bude potrebné teleso cyklocesty dosypať a stabilizovať oporným múrom (SO 01.2.1) po pravej strane
úseku. Na konci úseku po pravej strane sú osadené prvky mobiliáru, rieši samostatný objekt SO 02.1
Zdroj:
https://www.nemsova.sk/content/56/rozhodnutie-verejnou-vyhlaskou-zlepsenie-cyklistickej-infrastruktury-v-tsk-cast-4-usek-nemsova-dubnica-nad-vahom.pdf