chcem sa opýtať ake plášte by ste mi odporučili na Meridu TFS 300 s ktorou jazdim XC, 60% cesta a 40% lahsi teren? viac -menej tvrdý a suchy povrch, a nech to ma cim nizsi valivý odpor aby som to mohol vypeckovat na asfalte aj bez prilisneho tlacenia na pedal. dik
Ahojte,
čo by ste prosím odporúčili ako ZADNÝ plášť na také "hobby xc"?
50% asfalt a 50% poľňačky šotolinky, zvážnice..
Po prečítaní tohto fóra rozmýšlam nad Tufo xc11 alebo xc14, prípadne conti cross king.
Vnútorná šírka ráfiku 25mm. Bajk HTčko - Epic.
Vopred dík.
od tufa XC13, 14ka je taká hrubšia skor na predne, ale ak ti nevadí odpor a rýchlejšie opotrebenie tak 14ku na obe ako mám ja...
pozor TUfa su docela široke, ako 2,4 -59,5mm aby ti to vošlo do ramu
ani taký maxis ikon 2,2 /56mm/dual zmes by ti stačila, je tvrdšia,v zadu dlho vydrží
od tufa XC13, 14ka je taká hrubšia skor na predne, ale ak ti nevadí odpor a rýchlejšie opotrebenie tak 14ku na obe ako mám ja...
pozor TUfa su docela široke, ako 2,4 -59,5mm aby ti to vošlo do ramu
ani taký maxis ikon 2,2 /56mm/dual zmes by ti stačila, je tvrdšia, v zadu dlho vydrží
Hej, chcel by som aby to pekne svižne valilo na betóne, videl som tu viacerých ako sú spokojný s Tufo tak som chcel isť do nich. Myslel som že XC13 je skôr na predok a xc11 na zadné koleso . Aj ten Ikon by snáď mohol byť to je ten 3C, TR, EXO? Do rámu vzadu dám tak max 57mm a ostane 1cm z každej strany
Každý ti poradí "tú svoju", ale ty sám sa musíš rozhodnúť aká je priorita. Ja nedám dopustiť na Racing Ralf EVO, určite aj Conti RaceKing, Ikon DC a podobné budú vzadu pri tvojich podmienkách v pohode. Hľadaj pneu s hustejším vzorkom, ak má aj niečo vydržať.
Ahojte,
čo by ste prosím odporúčili ako ZADNÝ plášť na také "hobby xc"?
50% asfalt a 50% poľňačky šotolinky, zvážnice..
Po prečítaní tohto fóra rozmýšlam nad Tufo xc11 alebo xc14, prípadne conti cross king.
Vnútorná šírka ráfiku 25mm. Bajk HTčko - Epic.
Vopred dík.
Za mna co som skusil znacky specialized, maxxis, continental, schwalbe, wolfpack a pirelli. Tak Pirelli jednoznacne najkvalitnejsie plaste. Lahke nahadzovanie, nehadzu a takmer vobec nestracaju tlak. Vsetky ostatne som musel zakazdym pred vyjazdom dofukovat. Rovnako aj na cestaku jedine bezdusovy plast ktory mi vedel aj cez noc udrzat rovnaky tlak bol Pirelli.
Pirelli XC RC maju aj super hmotnost na ten objem.
k tým plášťom..., za mna najlepšie sa gúľajú Tufo a docela fajn držia v blate - aspoň xc 14. Xc 12 som skušal vzadu, gúľa sa famozne, ale teda v blate je to korčuľa lebo sa zle čistí ale na zadku sa to dá... len bohužiaľ dosť odskakuju, netlmia až tak dobre ako Maxxisy aelbo Schwalbe, proste nie su tak pohodlne. Dobrý kompromis pohodlneho a guľaveho je Maxxis Ardent race 2,2 na predku a ikon na zadku ideálne 3c max speed. No a ak to má mať aký taký grip v teréne a dobre sa to gúľať aj na asfalte docela sa mi ľúbi Nobby nic Speedgrip Superground na predok a Wicked Will Speedgrip na zadok, sú aj pohodlné aj sa celkom dobre samo čistia v blate, jasné nejde to ako Ikon a už vôbec nie ako tufo ale je tam istota aj dole kopcom. Ale ked zoderiem Tufáče chcel by som skúsiť Racing Ralph a Ray či to bude pohodlné a gúľavé...
Hej, chcel by som aby to pekne svižne valilo na betóne, videl som tu viacerých ako sú spokojný s Tufo tak som chcel isť do nich. Myslel som že XC13 je skôr na predok a xc11 na zadné koleso . Aj ten Ikon by snáď mohol byť to je ten 3C, TR, EXO? Do rámu vzadu dám tak max 57mm a ostane 1cm z každej strany
ak chceš via asfaltovať kludne tu 11ku...ta ide paradne
za seba mozem povedat iba ze som nedavno vyhodil zo zadneho kolesa Maxxis Icon (max 1000km najazdene) lebo nedrzal a v stojkach presmykoval. Nahodil som Ardent a ten nepresmykuje aj ked sa v strmaku postavim do pedalov.
Raceking je na asfalte rychlejsi akoikon, rocket ron. Tufo nepoznam. Mezcal len stary, novy neviem ako odvaluje. Imho taky allround ,ktory zacali pred casom davat aj vyrobcovia, ak nejazdis hlavne po asfalte je ardent race vpredu a ikon vzadu. Do sucha uplne staci.
Záleží aj na tom, v akej cenovej hladine sa chceš hýbať. Či si ochotný dať za ten plášť aj +- 50,- €, alebo chceš skôr niečo ľudovejšie.
Z tých nižších cenových hladín používam posledný cca. rok vpredu základný kevlarový Racing Ray a vzadu Racing Ralph v základnej verzii a som spokojný. Defekt som nemal žiadny, vzadu sa to imho slušne odvaľuje a vpredu dobre vedie, tlak držia tiež slušne. Akurát ten zadný sa pomerne rýchlo zjazdí a potom už, prirodzene, v mäkšom teréne až tak nezaberá.
Prípadne, ak by si chcel taký viac "heavy duty setup," tak predný Cross-King v šírke 2.3" ti dodá istotu a "fun-factor" v zjazdoch a so zadným v šírke 2.2" (ktorý je už na prvý pohľad výrazne menší balón než ten predný) zvládneš aj nejaké to blatisté stúpanie.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
čo by ste prosím odporúčili ako ZADNÝ plášť na také "hobby xc"?
50% asfalt a 50% poľňačky šotolinky, zvážnice..
Po prečítaní tohto fóra rozmýšlam nad Tufo xc11 alebo xc14, prípadne conti cross king.
Vnútorná šírka ráfiku 25mm. Bajk HTčko - Epic.
Vopred dík.
od tufa XC13, 14ka je taká hrubšia skor na predne, ale ak ti nevadí odpor a rýchlejšie opotrebenie tak 14ku na obe ako mám ja...
pozor TUfa su docela široke, ako 2,4 -59,5mm aby ti to vošlo do ramu
ani taký maxis ikon 2,2 /56mm/dual zmes by ti stačila, je tvrdšia,v zadu dlho vydrží
pozeral som aj po mezcal ale tie farebne bočnice či už hnede alebo antracitove mi nejdu do oka
pozor TUfa su docela široke, ako 2,4 -59,5mm aby ti to vošlo do ramu
ani taký maxis ikon 2,2 /56mm/dual zmes by ti stačila, je tvrdšia, v zadu dlho vydrží
Hej, chcel by som aby to pekne svižne valilo na betóne, videl som tu viacerých ako sú spokojný s Tufo tak som chcel isť do nich. Myslel som že XC13 je skôr na predok a xc11 na zadné koleso . Aj ten Ikon by snáď mohol byť to je ten 3C, TR, EXO? Do rámu vzadu dám tak max 57mm a ostane 1cm z každej strany
čo by ste prosím odporúčili ako ZADNÝ plášť na také "hobby xc"?
50% asfalt a 50% poľňačky šotolinky, zvážnice..
Po prečítaní tohto fóra rozmýšlam nad Tufo xc11 alebo xc14, prípadne conti cross king.
Vnútorná šírka ráfiku 25mm. Bajk HTčko - Epic.
Vopred dík.
Za mna co som skusil znacky specialized, maxxis, continental, schwalbe, wolfpack a pirelli. Tak Pirelli jednoznacne najkvalitnejsie plaste. Lahke nahadzovanie, nehadzu a takmer vobec nestracaju tlak. Vsetky ostatne som musel zakazdym pred vyjazdom dofukovat. Rovnako aj na cestaku jedine bezdusovy plast ktory mi vedel aj cez noc udrzat rovnaky tlak bol Pirelli.
Pirelli XC RC maju aj super hmotnost na ten objem.
Môže byť ale asi 27.5ky alebo 26ky tipujem
Ak 29tky nerobia full black tak sorry
Mám čierne, robia sa.
ak chceš via asfaltovať kludne tu 11ku...ta ide paradne
Z tých nižších cenových hladín používam posledný cca. rok vpredu základný kevlarový Racing Ray a vzadu Racing Ralph v základnej verzii a som spokojný. Defekt som nemal žiadny, vzadu sa to imho slušne odvaľuje a vpredu dobre vedie, tlak držia tiež slušne. Akurát ten zadný sa pomerne rýchlo zjazdí a potom už, prirodzene, v mäkšom teréne až tak nezaberá.
Prípadne, ak by si chcel taký viac "heavy duty setup," tak predný Cross-King v šírke 2.3" ti dodá istotu a "fun-factor" v zjazdoch a so zadným v šírke 2.2" (ktorý je už na prvý pohľad výrazne menší balón než ten predný) zvládneš aj nejaké to blatisté stúpanie.