Pomaly končím servis. U mňa škody minimálne. Až som preqapený. Len zadné doštičky. Ale tie tam boli už riadne dlho. Predné boli funglovky a sú v pohode. Som dumal prečo to aj tak nebrzdilo. Na tých mechanických kotúčovkách asi hlavne povoľovali lanká(možno sa rozmočili )a ostatné súčasti brzdného mechanizmu. A aj keď som to vyšruboval na max, tak nestačilo.
Ale pár qapiek vody bolo aj vo vidle, aj v nábojoch, aj v hlavovom. Z rámu sa nevylialo nič.
Zajtra ešte vyčistím páčky, doštelujem brzdy a keď bude všetko ok, tak popoludní dám výjazdík.
tento rok bol ako suvenir uterak asi symboicky, kedze vela ludi ho hodilo do "ringu", (ci do blata ) a zabalili to..... klobuk dole pred vsetkymi, ktori absolvovali celu krejzi a hlavne jedinej holke.....
Pomaly končím servis. U mňa škody minimálne. Až som preqapený. Len zadné doštičky. Ale tie tam boli už riadne dlho. Predné boli funglovky a sú v pohode. Som dumal prečo to aj tak nebrzdilo. Na tých mechanických kotúčovkách asi hlavne povoľovali lanká(možno sa rozmočili )a ostatné súčasti brzdného mechanizmu. A aj keď som to vyšruboval na max, tak nestačilo.
Ale pár qapiek vody bolo aj vo vidle, aj v nábojoch, aj v hlavovom. Z rámu sa nevylialo nič.
Zajtra ešte vyčistím páčky, doštelujem brzdy a keď bude všetko ok, tak popoludní dám výjazdík.
-tak á Veď už som na tomto fóre rok. A borci rozoberajú. Tak som rozobral aj ja. Ale len vnútorné a vonkajšie nohy som oddelil. Neviem či sa to rozoberá viac. A okrem toho moja rst neviem aká z roku 2001 asi nie je žiadny technický zázrak. Utrel som. Narval som tam vazelínu, zmontoval a funguje. Kebyže to tu nečítam, že čo všetko sa servisuje, tak prdím aj na náboje a hlavové bolo dole tiež asi len druhýkrát za 7 rokov
To sa tu už musí človek chovať, že sa v tom vyzná, keď má cez 1000 príspevkov.
tento rok bol ako suvenir uterak asi symboicky, kedze vela ludi ho hodilo do "ringu", (ci do blata ) a zabalili to..... klobuk dole pred vsetkymi, ktori absolvovali celu krejzi a hlavne jedinej holke.....
...je to zatial moj najdrahsi uterak...k spominanej "dvojke" asi este pribudne nova stredova oska... + benzin a startovne...hm...slusne kluky by boli...
tak ja som dnes zistil, ze mam v hlavovom zapuzdrene loziska a ze horala prezili uplne v pohode no a vcera som zistil, ze author sa s utesnovanim pedalov vobec neserie (rozumej - ziadne tam nie je), ale prezili to, nova vazelinka a frcime dalej
-tak á Veď už som na tomto fóre rok. A borci rozoberajú. Tak som rozobral aj ja. Ale len vnútorné a vonkajšie nohy som oddelil. Neviem či sa to rozoberá viac. A okrem toho moja rst neviem aká z roku 2001 asi nie je žiadny technický zázrak. Utrel som. Narval som tam vazelínu, zmontoval a funguje. Kebyže to tu nečítam, že čo všetko sa servisuje, tak prdím aj na náboje a hlavové bolo dole tiež asi len druhýkrát za 7 rokov
To sa tu už musí človek chovať, že sa v tom vyzná, keď má cez 1000 príspevkov.
no tak ja som premazal bovdeny a vymenil gumicky, a to je vse...
Pár dní som potreboval na vstrebanie hlbokého zážitku zo sado/maso akcie horal 2008
hneď na začiatok však zkonštatujem že tento maraton je pre mna asi zakliaty. zúčastnil som sa ho 2 x a 2x som ho prešiel Krejzi ale vždy tesne po limite takže papierovo som diskvalifikovaný
prvý krát to bolo v roku 2001 ako môj 1 maraton v živote nič netušiac som sa nechal nahovoriť od kamarátov že pojdeme spolu celú Krejzi trať kedže som súťaživý človek súhlasil som. samozrejme kamarátov som nevidel už na konci svitu odvtedy som to pojal ako solo akciu s cielom prežiť a prejsť . dovtedy som nič náročnejšie nešiel a naivne si myslel že nič horšie už nemože byť kráľovú hoľu som bral ako turistickú a nie cyklo akciu do ciela som došiel pod rúškom tmy v čase 11:30.... na margo toho ešte prezradím že rok predtým som sezonu musel pre úraz vynechať a v sezone 2001 som mal najazdených dovtedy len 300km
a teraz k roku 2008 počasie je škoda komentovať proste parádička. ja osobne som však radšej v daždi ako v úpeku ale myslel som že to po hodinke přestane ale nejako sa očakávania nenaplnili. išiel som s 2 kamarátmi len s ambíciou prejsť Krejzi. v tepličke na občerstvovačke som bol nejako moc rýchly a 20min som čakal na prvého kamaráta ktorého slová po tom čo zastal boli končím tak som sa pobral dalej sám netušiac čo ma čaká dalej.
Jako tak čítam příspěvky myslím že hovořit o tom že platničky boli na kove po 15km je takměř škoda tak to mal určite každý v stúpaní za teličkou sa mi tiež moc nechcelo tie lúky a tráva napitá ako špongia bola odporná v zjazde do tepličky mi povolila zadná brzda nadobro už nebrzdila a ani nevrzúkala povedal som si že to ma nezastaví ved mám ešte prednú cca 55-60km /kedže mi zdochol komp neviem presne/ potreboval som zosadnúť z biku a ked som vypínal lavú tretru nezdalo sa mi to cvaknutie pedála. pozrel som na tretru a na nej sa hojdala zapnutá kľuka. neveril som vlastným očiam najprv ma napadlo že to je koniec kedže široko daleko nebol nik tak či tak som musel pokračovať. nasunul som kluku a zľahka šlapal dalej už som bol trochu zmierený stým že to sa nedá dojsť tak som sa pásol na čučoriedkach našiel som 4 krásnych dubákov asi 2m od trate neviem kde ste všeci čumeli že ste ich nezobrali dal som ich pod bundu a pokračoval. stále som dumal nad tým či by sa to nejako nedalo zafixovať aby mi kľkuka držala cca 65km kontrola u dvoch ujov. kedže som mal už premyslené ako by sa to asi mohlo dať vyriešiť vypýtal som si od nich špagát a naplno využil možnost že mám dutú osu vid foto proste inžinierske riešenie ujom som dal dubáky a zato mi naliali nejakú slivku v domnení toho že všetky technické problémy mám už zasebou som vyrazil. kluka kupodivu vrámci možností držala ale radenie už nebolo ono naštastie veľkú pilu som nepotreboval stredná a malá mi sem tam samovoľne preskakovala strach mi nedovolil šlapať zo sedla. 70km občerstvovačka.. tu mi oznámili že trať je skrátená vraj o 10km mi až srdce poskočilo že to utrpenie možno stihnem prejsť v limite /o to večšie sklamanie bolo že trať skrátená nebola / pokračujem. stúpanie za šunavou prebehlo vpohode. 80km jeden z mnohých zablatených zjazdov... brzdím len prednou prerušovane aby som brzdu neodpálil... asi ste viacerí zažili ten pocit že po 3-4 zmačknuťí brzdy - brzdová páčka dosadla na riaditka a aj aj predná brzd bola vháji blbé bolo to že sa to nejako začalo rozbiehať a chtiac nechtiac som musel dobrovolne hodiť tigra do malinčia odvtedy som už nemal ani ľavý roh na riaditkach predomnou 35km a ja som mal namiesto drahého biku nepoužiteľnú kolobežku prudké klesania som musel zbiekať prudký výšlap som musel tlačiť. nezabudnem na nechápavé pohľady chlapov od záchranky kde som sa ich pýtal koľko ešte do ciela oni povedali že 26km a ukázali směr. Namiesto toho aby som nasadol na bike a vyrazil ja som sa rozbehol a tlačil bike vedľa seba proste paráda.... povedal som si však že ked som prešiel už toto horšie to už ozaj nemohlo byť na občerstvovačke 20km pred cielom ma napadlo že zavolám kamarátovi nech mi donesie jeho bike na 15km lebo to sa už fakt nedalo. takže v šunave som na neho cca 15min čakal. do konca limitu ostávalo 45min vedel som že to asi nepojde ale chcel som to dôjsť... posledné km už boli dosť utrpenie ale nakoniec som došiel v čase 11:25.... ešte som podpichol s usmevom uja usporiadateľa či ma nemože zapísať a on že to už asi nie že to je moc po limite trošku zamrzelo myslel som že by som si to hádam aj zaslúžil ked som to išiel v duchu olympizmu že neodstúpim ale to je aj tak jedno išiel som to preto že som sám sebe asi chcel niečo dokázať, ináč si to utrpenie a sebadeštrukciu nijako neviem zdovodniť Takže Horal 2001 bol prekonaný Horalom 2008... nič horšie som doteraz nešiel začínam sa tešiť na rok 2009 oči som mal dva dni ako andogorák
nazáver by som chcel trošku dať k zamysleniu organizátorom či by nebolo vhodné mať trošku lepšie technické zabezpečenie na trati... videl som tam len jednu vapku a na niektorej občerstvovačke nemali ani olej inak ludia na každém občerstvovačke boli moc príjemný a ešte poprosím nech organizátor dá instruktáž ludom na trati že majú povzbudzovať a nie demoralizovať na vrchu stúpania za tepličkou kde mi dával červenú stužku očakával som od chlapa uznanlivé hecovanie a on zahlási „chlape ser na to a pod si dať guláš“ neuveríte jako moc to dokáže demoralizovať
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
vymenenie fajok na brzdach + gumiciek a premazanie bowdenou.
Ale pár qapiek vody bolo aj vo vidle, aj v nábojoch, aj v hlavovom. Z rámu sa nevylialo nič.
Zajtra ešte vyčistím páčky, doštelujem brzdy a keď bude všetko ok, tak popoludní dám výjazdík.
Ale pár qapiek vody bolo aj vo vidle, aj v nábojoch, aj v hlavovom. Z rámu sa nevylialo nič.
Zajtra ešte vyčistím páčky, doštelujem brzdy a keď bude všetko ok, tak popoludní dám výjazdík.
ty si nebodaj rozoberal aj vidlu?
-tak á
To sa tu už musí človek chovať, že sa v tom vyzná, keď má cez 1000 príspevkov.
...je to zatial moj najdrahsi uterak...k spominanej "dvojke" asi este pribudne nova stredova oska... + benzin a startovne...hm...slusne kluky by boli...
To sa tu už musí človek chovať, že sa v tom vyzná, keď má cez 1000 príspevkov.
no tak ja som premazal bovdeny a vymenil gumicky, a to je vse...
To je v pohode. Veď máš ešte len 586 príspevkov. Uvidíš čo ti to dá práce na budúci rok.
sorry mám dobrú náladu
ale vidlu, to ma ani nehne, s tym je moc prace...
sorry mám dobrú náladu
Ked som docital tvoj report tak ma napadlo iba jedno - po trave sa nedriftuje
hneď na začiatok však zkonštatujem že tento maraton je pre mna asi zakliaty. zúčastnil som sa ho 2 x a 2x som ho prešiel Krejzi ale vždy tesne po limite takže papierovo som diskvalifikovaný
prvý krát to bolo v roku 2001 ako môj 1 maraton v živote nič netušiac som sa nechal nahovoriť od kamarátov že pojdeme spolu celú Krejzi trať kedže som súťaživý človek súhlasil som. samozrejme kamarátov som nevidel už na konci svitu
a teraz k roku 2008
Jako tak čítam příspěvky myslím že hovořit o tom že platničky boli na kove po 15km je takměř škoda
nazáver by som chcel trošku dať k zamysleniu organizátorom či by nebolo vhodné mať trošku lepšie technické zabezpečenie na trati... videl som tam len jednu vapku a na niektorej občerstvovačke nemali ani olej