Buď je vadný niektorý snímač /rýchlosť, kadencia/ alebo uvoľnený kontakt.
28.07.2023 - 21:29:57
00
Bol to napokon len kontakt, kabel pri motore.
Snad sa nebude samovolne uvolnovat.
28.07.2023 - 21:31:09
00
Aká je správna poloha magnetu voči snímaču? Neviem nájsť návod/ fotku, zdá sa mi, že je dosť ďaleko a trochu na stranu, pridávam fotky
Mám pocit, že pri malej rýchlosti do kopca na zlomok sekundy vypadáva výkon, tá medzera je cca 12 mm,nie je to veľa?

Prílohy:

IMG_20230731_072716.jpg
IMG_20230731_072716.jpg 294.5 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20230731_072729.jpg
IMG_20230731_072729.jpg 370.59 KiB thumb_up0thumb_down

31.07.2023 - 07:35:52
00
Dano5 tu sa to rozoberá od príspevku 218. Robí to aj synovi tiež to skúsim.
https://www.emtbforums.com/threads/bafang-m500-and-m600-motors.18717/page-8#post-342846
31.07.2023 - 09:39:47
00
....prenos týchto bezkontaktových signálov že akože echt ťažká téma.......a preto sa mi nechce veriť že náhrada tohoto originál silného magnetu nejakou lacnou atrapou je to spávne rozhodnutie
31.07.2023 - 15:11:45
00
Ale tam sa píše aj o posunutí. Dvaja píšu že stačilo zmeniť polohu na špici.
31.07.2023 - 16:08:06
00
veď práve,zdá sa mi,že je trochu bokom-ako má teda byť správne?
31.07.2023 - 16:32:23
00
Je to M500? V tom prípade by si mal mať na speedsenzore logo Bafang, ktoré má v strede (pod písmenami FA) taký oblúčik smerom dole... Tam je stred...
31.07.2023 - 16:41:58
00
Mne to nerobí a mám ho nastavený ako píše Nazgul na ten oblúčik. Dano všimni si či ti vtedy na disp neskočí velké čislo rýchlosti. Syn hovorí,že jemu tam vyskoči vysoká rýchlosť.
31.07.2023 - 16:59:05
00
bolo to mimo stredu-toho oblúčika,dal som to presne na stred,zajtra vyskúšam,vysoká rýchlosť mi pri vynechaní motora nevyskočila-alebo som si nevšimol-dám info,či to pomohlo
31.07.2023 - 20:43:56
00
Ak vyskakujú pri jazde vysoké hodnoty aktuálnej rýchlosti, je to tým, že vzdialenosť medzi magnetom a speedsenzorom je príliš malá, takže speedsenzor chytá ako keby dvojité impulzy... Stávalo sa nám to pravidelne na Crussisoch, riešilo sa to premiestnením magnetu na vzdialenejšiu špicu (opačná strana výpletu)...
01.08.2023 - 10:48:43
02
Aktuálne info-po nastavení magnetu na stred snímača je všetko o.k. takže keď vyšlapem strmák a hore na kopci uberiem tlak do pedálov,už tam nie je ten výpadok podpory motora,ale výkon motora klesne cca primerane k sile šliapania.
Vzdialenosť snímača od magnetu je 15 mm,rýchlosť ukazuje bez problémov,žiadne skákanie rýchlosti.
Ďalšia vec,ktorú som zistil,je že všetky stupne podpory (mám tam nastavené tých 5 + 6-ty je boost) tak tie idú,len keď má baterka viac ako 30 %, ak má menej,tak idú síce prepínať,ale idú len prvé tri.
Keď klesne pod 20 %,ide len prvý,prepínať síce idú,ale nič sa nedeje.
Aj tak používam len prvé dva,tretí len občas-či je to nedostatok alebo nie,neviem-je to celkom dobrá ochrana pred vymlátením baterky do tla,na tých posledných 20 % sa dá aj v teréne prejsť 10 - 15 km,aby nebolo treba šlapať domov za svoje ;)
10.08.2023 - 07:55:44
01
Dano tam nejde o to, ze len sa nic nedeje, ale pocitovo sa mi zdale, ze ani 1.stupen nezaberal pod tych 20% ani tolko, co predtym. Ja som mal chvilami dojem, ze ten motor nepomaha vobec...a to som siel po rovine.
Bafang este stale nedostranil ten nezmyselny pokles vykonu/dopomoci na M420 nejakym novym ofiko fw?
13.08.2023 - 10:17:59
00
v tejto téme o novom FW sa o tom píše:
https://www.mtbiker.sk/forum/post1965079.html#p1965079
13.08.2023 - 10:24:42
00
No to som zachytil a prave preto som sa tu na to opytal, pretoze on tam pise, ze sa jedna o fabricky fw pre Cruisis. Ja mam CTM, ktore ma asi nejaky defaultny fw pre Bafangy a nie nieco specialne ako ma Cruisis.
Navyse mam starsi M420 a on nepise pre ak motor to bol fw
13.08.2023 - 10:31:43
00
keyboard_arrow_up