Aktuálne info-po nastavení magnetu na stred snímača je všetko o.k. takže keď vyšlapem strmák a hore na kopci uberiem tlak do pedálov,už tam nie je ten výpadok podpory motora,ale
výkon motora klesne cca primerane k sile šliapania.
Vzdialenosť snímača od magnetu je 15 mm,rýchlosť ukazuje bez problémov,žiadne skákanie rýchlosti.
Ďalšia vec,ktorú som zistil,je že všetky stupne podpory (mám tam nastavené tých 5 + 6-ty je boost) tak tie idú,len keď má
baterka viac ako 30 %, ak má menej,tak idú síce prepínať,ale idú len prvé tri.
Keď klesne pod 20 %,ide len prvý,prepínať síce idú,ale nič sa nedeje.
Aj tak používam len prvé dva,tretí len občas-či je to nedostatok alebo nie,neviem-je to celkom dobrá ochrana pred vymlátením baterky do tla,na tých posledných 20 % sa dá aj v teréne prejsť 10 - 15 km,aby nebolo treba šlapať domov za svoje