Krížom cez Švédsko zo západného pobrežia na východné, z Göteborg do Norrköping na gravel/CX bikoch. Štrk, husté lesy a úžasne cesty. 500 km a úprimne, celkom slušný zaberák 😊
Krížom cez Švédsko zo západného pobrežia na východné, z Göteborg do Norrköping na gravel/CX bikoch. Štrk, husté lesy a úžasne cesty. 500 km a úprimne, celkom slušný zaberák 😊
Komáre v tých lesoch nie sú? Inak tie šotolinové lesné cesty sú snáď kvalitnejšie ako naše lesné asfaltky.
JOLI Komarov bolo celkom dost, ale preventivne som sa nastriekal repelentom. Neviem, ake su lesne cesty na Slovensku, ale tie cesty su uzasne na bike, castokrat maju aj 20 km, prekrizuju nejaku asfaltku a zasa 20 km cez rozne farmy. Sme sa s kamaratom bavili, ze to je jednoznacne material na UCI Gravel World Championship.
JOLI Komarov bolo celkom dost, ale preventivne som sa nastriekal repelentom. Neviem, ake su lesne cesty na Slovensku, ale tie cesty su uzasne na bike, castokrat maju aj 20 km, prekrizuju nejaku asfaltku a zasa 20 km cez rozne farmy. Sme sa s kamaratom bavili, ze to je jednoznacne material na UCI Gravel World Championship.
No to musí byť pre gravel naozaj paráda. Jeden mám v pivnici, ale ako si dal fotky, tak som normálne po vyše roku čo som na ňom nesedel, dostal chuť dať si výjazd.
No lesné cesty na Slovensku sú zväčša poriadne vyjazdené rigóly od lesnej mechanizácie, ktoré sa po daždi zmenia na potoky a bahenné jazerá alebo sú to značne rozbité asfaltky, kde sa sem tam už ten asfalt úplne stráca pod nánosmi a rozdrolením na kamienky. No niekde ich už poopravovali, ale pri tom ako sú opäť ničené lesnou technikou, tak dlho aj tie kúsky dobrého človek neužije.
aj horsie som ponachadzal v SR je velmi malo ciest ako na tvojich fotkach. ak aj su, len velmi tazko z nich spravis dlhu trasu. vacsinou su to len useky opravene z eurofondov, ktore casom tazbari a burky znova rozbiju. moze za to ale aj hornaty teren. gravel by som vedel vyuzit, ale XC-ko s pevnou vidlicou je urcite vhodnejsie na krizovanie nasej krajiny.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
v Tichej doline
Veľká Javorina
Holubyho chata
51km a 1563m
Komáre v tých lesoch nie sú? Inak tie šotolinové lesné cesty sú snáď kvalitnejšie ako naše lesné asfaltky.
Dovolil som si použiť tvoje foto na SSC.
https://www.skyscrapercity.com/threads/bratislava-eurovea-i-ii-46-f-168-m.208554/page-615
No to musí byť pre gravel naozaj paráda. Jeden mám v pivnici, ale ako si dal fotky, tak som normálne po vyše roku čo som na ňom nesedel, dostal chuť dať si výjazd.
No lesné cesty na Slovensku sú zväčša poriadne vyjazdené rigóly od lesnej mechanizácie, ktoré sa po daždi zmenia na potoky a bahenné jazerá alebo sú to značne rozbité asfaltky, kde sa sem tam už ten asfalt úplne stráca pod nánosmi a rozdrolením na kamienky. No niekde ich už poopravovali, ale pri tom ako sú opäť ničené lesnou technikou, tak dlho aj tie kúsky dobrého človek neužije.