misoR napísal:
No za tie rohy za chvíľu budeš zakopaný pod zem :D

Rohy až tak oči nekoľú - ale tá ich poloha. Ach Mária Osembolestná...
15.09.2023 - 22:01:15
03
Tak medzi brzdovymi pakami a rohmi je možno aj 90 stupňov. Niekto je tu detailista :)
16.09.2023 - 21:27:24
00
Všetko ok, až na červené doplnky, ja chápem že logo červené ale potom to robí kolotoč.
17.09.2023 - 08:43:17
02
Zatial seriovka. Na prvej jazde sa mi zdalo, ze hore to ide tazsie ako s CTM...este tomu dam cas :)

Prílohy:

IMG_5507.jpeg
IMG_5507.jpeg 702.7 KiB thumb_up3thumb_down

21.09.2023 - 23:13:38
019
Ja som na tom musel prehodiť flipchip do strmšej polohy, ten 64°hlavový uhol bol na mňa akosi veľa. Potom som menej chytal aj korene kľukami. Ono to nie je zrovna najľahší bike, ale do kopca sa to driapalo pekne, vzhľadom na geo a obutie
22.09.2023 - 07:54:00
01
Uvažujem aj o tom, ale zas na druhej strane dole kopcom to šlo super
22.09.2023 - 08:49:02
00
misoR napísal:
Zatial seriovka. Na prvej jazde sa mi zdalo, ze hore to ide tazsie ako s CTM...este tomu dam cas :)


nj, na fotke CTM mas nejake gravelove plaste, tu mas DHR & Dissector ;)
22.09.2023 - 08:50:55
02
64 HA pri 125 zdvihu mi príde tak nejak proti logike. 64 je už na hodne veľké rýchlosti,takze tam treba aj dostatočný zdvih,nárazy sú väčšie. Analogicky v moto biznise,ktorý už je tak nejak desaťročia zastabilizovany čo sa geometrii týka. MX,enduro motorky majú HA cca 63 a príslušný zdvih cca 300 mm,teda stavané na veľké rýchlosti a teda veľké nárazy,kdežto trial motorky majú HA len cca 67 (Beta 68) a zdvih len cca 160 mm adekvátne rýchlosti (pomalá jazda,hoci nárazy velke),teda energie ,ktorú treba pohltiť. Teda pri nižších rýchlostiach,teda väčšinu času straveneho na CF125,by mal byť Flip chip na strmejsiu pozíciu vidly výhodnejší. Mám na Ripme 64.9,ale položenejsie by som to veru nechcel.
22.09.2023 - 10:57:15
01
vpredu ma 140mm.. myslim ze skor ako na rychlost sa zamerali na strme technicke traily ktore sa jazdia pomaly
22.09.2023 - 11:14:04
04
Mne dava 64 hlavovy vacsi zmysel na nizke zdvihy ako to co sa na nizkozdvihove "univerzalne" bajky dava teraz. Dlhy, nizky, polozeny bike 120/110 s dlhsim zadkom, 63-64 hlavou v karbone, progresivne vyladene tlmenie, 34-35mm nohy vidlice. Na tom das xc, maraton, hrebenovky, traily alpencrossy aj bikepark ala Kalnica - a vsetko bez nejakeho vyrazneho obmedzenia.
22.09.2023 - 13:24:54
00
No nedáš ,lebo ta limitujú gumy,2 sety kolies treba potom, zdvih nie je to,čo robí bike rýchlejším,jedine váha a pneu ,2-3 CM na zdvihu je jedno,testované myslím GMBN na Nukeproof bikoch na stúpaniach so stopkami.
22.09.2023 - 13:51:25
00
Dam. Mam HT 120mm zdvih, cca 63.3 hlava, agresivna geo a bez zmeny pneu na tom dam xc karpatske svihy s 20 priemerkou, 140km vyjazdy, niekolkodnovky, rakuske strky aj asfaltky, karpatske singlace, traily, skoky, enduro preteky, alpske prechody, Kalnicu, pumptracky a ktovie co este ... tlaky fukam podla potreby. Jedinna nevyhoda je vaha.
22.09.2023 - 14:08:58
01
a-biker Nehodis sem foto toho biku? Rad bych to videl. Dik.
22.09.2023 - 15:18:45
00
"Pracovny" bicykel dostal mensi upgrade.

Prílohy:

IMG_20230922_153215.jpg
IMG_20230922_153215.jpg 332 KiB thumb_up1thumb_down

IMG_20230922_153231.jpg
IMG_20230922_153231.jpg 315.89 KiB thumb_up0thumb_down

22.09.2023 - 15:47:24
04
Snáď downgrade, keď ti zmizli nosiče. Ako budeš teraz voziť deti? :)
22.09.2023 - 19:56:49
00
keyboard_arrow_up