Da sa to interpretovat aj inak - keby nevypli jadro, mohli dnes mat nulovu spotrebu uhlia a teda aj nulove emise z neho. Ale este aj dnes su napr. v Hamburgu byty, v ktorych sa kuri uhlim. Takze zakazuju diesle, aby mali cistejsi vzduch v mestach, pricom ale znecistuju vzduch takymto bezprecedentnym sposobom. To nevymyslis...
31.08.2023 - 19:06:27
00
Palenie uhlia- tazke kovy, ortut...
Proste nemec ma latrinu v hlave. Ale hlavne ze sa prezentuje strasne green :D
31.08.2023 - 19:38:48
00
Jezus napísal:
Ale este aj dnes su napr. v Hamburgu byty, v ktorych sa kuri uhlim. Takze zakazuju diesle, aby mali cistejsi vzduch v mestach, pricom ale znecistuju vzduch takymto bezprecedentnym sposobom. To nevymyslis...


Hmm, nejaký zdroj, koľko je tých bytov, či ich poloha koreluje s nízko emisnými zónami a aký je ich podiel na znečistení ovzdušia v meste? Lebo ak je, povedzme, na predmestí sto bytov, kde sa kúri uhlí a ich počet sa postupne znižuje, tak to iste nie je dôvod na to, aby sa zrušil zákaz starých dízlov v centre alebo inej časti, že ...

EDIT: Jedna minúta googlovania: "The city of Hamburg aims for lowering its emissions by 55% until 2030 and by 95% until 2050 compared to 1990 [26]. According to the current climate protection law, Hamburg’s municipal DHS must phase out coal incinceration until 2030 [28]."
31.08.2023 - 19:56:42
01
Ja som nenapisal, ze priamo v zone kde su tie byty je nizkoemisna zona. Ani nemam zaujem tie nizkoemisne zony hladat, vobec ma nezaujimaju. Ide o princip, nie o to, ci spaluju uhlie priamo v takej zone alebo vedla. Nesnaz sa odviest pozornost inym smerom. Fakt, ze kuria v mestskych bytoch uhlim tym nezrusis. Ani tym, ze si si vygooglil, ze sa emisie snazia znizovat. To sa snazia vsetci.
31.08.2023 - 20:10:55
00
Keby, keby. O konci jadra v Nemecku sa rozhodlo dávno pred Fukušimou. Výroba začala klesať už od roku 2000.
Elektrina v Nemecku sa vyrábala v roku 2013 s intenzitou uhlíka 478 g CO2/kWh v roku 2022 to bolo 385 g CO2/kWh. Intenzita pri presmerovaní dodávok z Ruska stúpla všetkým krajinám, ktoré využívajú uhlie, keďže v tej chvíli to bolo najlacnejšie palivo.
31.08.2023 - 20:57:21
00
Jezus napísal:
Ja som nenapisal, ze priamo v zone kde su tie byty je nizkoemisna zona. Ani nemam zaujem tie nizkoemisne zony hladat, vobec ma nezaujimaju. Ide o princip, nie o to, ci spaluju uhlie priamo v takej zone alebo vedla. Nesnaz sa odviest pozornost inym smerom. Fakt, ze kuria v mestskych bytoch uhlim tym nezrusis. Ani tym, ze si si vygooglil, ze sa emisie snazia znizovat. To sa snazia vsetci.


Sorry, ale samozrejme, že to spolu súvisí. Napísal si "Ale este aj dnes su napr. v Hamburgu byty, v ktorych sa kuri uhlim. Takze zakazuju diesle, aby mali cistejsi vzduch v mestach, pricom ale znecistuju vzduch takymto bezprecedentnym sposobom." . Tie dízle nezakazujú plošne všade, ale v nízko emisných zónach - takže pokiaľ sa nekúri uhlím v tých nízkoemisných zónach, tak tie dve veci sa nijako nenegujú.

Nehovoriac o tom, že ako sa ukazuje, tak to nie je tak, že "pricom ale znecistuju vzduch takymto bezprecedentnym sposobom."", ale si uzákonili, že ten bezprecedentný spôsob do 2030 zrušia. To, že kúrenie uhlím nejde zrušiť zo dňa na deň, je iste jasné, takže de facto je tvoje porovanie zákazu dízlov a kúrenia uhlím úplne nezmyselné. Nie je to tak, že by zakazovali dízle a pritom tolerovali kúrenie uhlím, ako dosť jednoznačne vyplýva z tvojho textu.
31.08.2023 - 21:38:18
04
No vidis. Ja vidim, ze v mestach zakazuju diesle a popritom subezne v mestach kuria aj uhlim. To je realita dnesnych dni. Argumentovat tym, ze sa to snazia zmenit, je sice pekne, ale zatial to nie je realita. Je to zelany stav v buducnosti.
01.09.2023 - 10:07:18
00
Myslíš, že je možné mozne prikázať "dnes od 18.00 uz nesmiete kurit uhlím"?
01.09.2023 - 10:45:16
01
dnes predstavený facelift modelu 3
thumb_up0thumb_down

thumb_up0thumb_down
01.09.2023 - 21:27:07
00
elektricky "Hot Hatch" od VW
thumb_up0thumb_down
03.09.2023 - 21:12:10
00
https://www.youtube.com/watch?v=1Uj5KGVHxJs
dost slabe
10.09.2023 - 20:00:49
00
Elektromobilita v praxi:

Renault Grand Kangoo 2024
- kapacita baterie: 45 kWh
- WLTP dojazd: 265 km
- maximalna rychlost: 135 km/h
- odhadovany dojazd na dialnici pri 130 km/h: cca 140 km (ak nebude treba prilis kurit) :rofl:

To mi pripomina jedno zabavne zamyslenie:
Príloha:
Screenshot_20230823-192317_Samsung Internet.png
Screenshot_20230823-192317_Samsung Internet.png 57.84 KiB thumb_up0thumb_down

28.09.2023 - 11:43:05
04
To je fakt strašné. Kangoo prestane byť praktický pomocník a spravia z neho rodinné auto na vozenie deti do susednej dediny do skolky. Pičiktoto budekupovať?
28.09.2023 - 12:06:41
02
Alebo takto?: hyundai kona 2020/1? (Prepac, zabudol som ktoru jazdenku sme kupili):
64kwh
Niesom si isty ktorou tratou manz chodi, takze 280-300km
Znacna cast nemecke dialnice a 130-170km/h
Vratane klimy
Zimu budeme mat teraz prvu
Este sa nedostala pod 10% zostatkovej baterky na tejto otocke myslimze. Zvacsa (pokial nejde dalsi den znova) dobijame len do 90% (na 2kW zasuvke)

Realny dojazd teda >>400km
28.09.2023 - 12:13:04
00
Vysvetlite mi kto ma byt cielovka na to Kangoo? Ten kto nejazdi je cielovka?
28.09.2023 - 12:18:49
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektrobicykle)
keyboard_arrow_up