zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
ps: plaste mam - MAXXIS MINION DHF, EXO 63-622
Na bocnici mam taku, ktora sa len kratkodobo zalepila tmelom ale po case zas pustala... Uz som ju raz podlepil klasickou sadou na lepenie dusi, no toto riesenie vydrzalo asi len mesiac..
-17% Weldtite sada na opravu bezdušových plášťov
10,69 € -17%
MOC 12,99 €Na bocnici mam taku, ktora sa len kratkodobo zalepila tmelom ale po case zas pustala... Uz som ju raz podlepil klasickou sadou na lepenie dusi, no toto riesenie vydrzalo asi len mesiac..
A co spravila ta zaplata po mesiaci? ja som takto lepil prerezany plast... jednu zaplatu vydulo a praskla tak som dal druhu a cez to dalsiu este vacsiu a tak to drzi doteraz..lepene klasickym vulkanizacnym lepidlom..
Rozsirovaniu diery pre knot by som sa chcel vyhnut a skor preferujem podlepovanie, ale dakujem za tip.
poriadne ocistit, jemne obrusit ak to nie je hladke, zatazit na celu noc
mam to zalepene na patke plastu a drzi to
Clovek si mysli, ze jazdi nenarocny teren a plast s ochranou bocnic nepotrebuje a hla, za pol roka 2 defekty na bocnici, ktore mlieko nevedelo natrvalo/vobec utesnit.
zaplataty treba robiť z bočnice stareho plašťa , nie duše... ta sa natahuje