Cawte chcem sa spitat aky je taky podobny ram ecelovy ako DUNCON alebo RB .Tieto su drahe okolo10000 ale ja hladam taky ocelovy do 5000. DIK
23.08.2008 - 16:14:38
00
no ak robi RB ramy z ocele, tak ja zjem kefu


Naposledy upravil davhan dňa 23.08.2008 - 20:00:23, celkovo upravené 1 krát.

23.08.2008 - 18:45:06
00
Tak si zvar vlastny :lol:
23.08.2008 - 18:47:56
00
Rb nerobi ale DUNCON je ocelovy
23.08.2008 - 19:04:11
00
Duncon ma akurat tak Cro-Mo (Pussy ramy),co je zliatina kovu a nie ocel...Tu mas aj presne zlozenie :arrow:

Si 0,2-0,35%
S 0,04%
P 0,04%
Mo 0,15-0,25%
Cr 0,8-1,1%
Mn 0,4-0,6%
C 0,28-0,33%

Viac tu ale po madarsky :lol:
23.08.2008 - 19:21:11
00
čaprnkaa??
23.08.2008 - 19:29:57
00
Duncon ma akurat tak Cro-Mo (Pussy ramy),co je zliatina kovu a nie ocel...Tu mas aj presne zlozenie :arrow:


:lol: To je ocel! cro-mo sa to vola len preto ze to ma cr a mo v zliatine, ale v skutocnosti je to ocel-pico!!
23.08.2008 - 19:42:45
00
No na wikipedii je to vysvetlene ako zliatina kovu a nie ocel,tak ked je to iac,tak sorry za omyl :oops:
23.08.2008 - 20:08:37
00
Cr-Mo an nie cro-mo .Je to skratka pre chrómmolybdén.Chrómmolybdén je určitá zliatina ocele.
edit:CrMo - Chrómmolybdén, materiál používaný na výrobu rámov s vysokou pevnosťou a pružnosťou. Obsahuje 96-98% železa (Fe), zhruba 1% chrómu (Cr), mangánu (Mn), uhlíku (C) a do 0.25% molybdénu (Mo), plus stopové množstvá iných prvkov. Používa sa hlavne na výrobu rámov pre 4X, dirt, street, DH a podobné disciplíny, kde je dôležitá vysoká pevnosť rámu a hmotnosť nie je limitujúcim faktorom. (alternativa: ChrómMolybdén ) Okopčené z Mtbiker
23.08.2008 - 20:17:10
00
Tak sorry,hladal som na wikipedii,naslo len po madarsky,tam bolo pisane fémotvozet (zliatina kovu) :lol:
23.08.2008 - 20:24:02
00
Nie je nad ocelovy ram, samosebou legovany Chro-Mo.
To je daco ine ako tie s...cky mäkke hlinikove. Je to iba moda.
23.08.2008 - 20:53:33
00
Tak potom aj caprnka robi tie "Cr-Mo" rámy ??
24.08.2008 - 09:50:20
00
http://www.cyklomarket.sk/ rámy - Mtb
24.08.2008 - 10:31:02
00
duves Al zliatiny používané dnes na bicykle rozhodne nie sú mäkké (na rozdiel od čistého Al), len žiaľ nemajú zrovna ideálnu odolnosť voči dlhodobému zaťažovaniu vibráciami a tak sa po X rokoch prejaví únava materiálu a povolia
faktom je, že 6,5 kg cesťák na oceľovom ráme sa podarilo postaviť snáď už v 80tych rokoch - pri správnej profilácii trubiek sa dalo ísť dole s hmotnosťou, takže to nebol celý dôvod odchodu od ocele...
24.08.2008 - 15:38:24
00
... takže to nebol celý dôvod odchodu od ocele...

Tomu trošku nerozumiem. Čo bol teda podľa Teba ten dôvod?
25.08.2008 - 22:53:20
00
keyboard_arrow_up