scarinko Co tak nejake integrovane riesenie? Ak to nema byt vyslovene aerokokpit, tak nieco ako ma napriklad Cento 10 SL, na ktore som poskuloval nedvano ked som riesil novy cestak (a furt poskulujem).
scarinko Co tak nejake integrovane riesenie? Ak to nema byt vyslovene aerokokpit, tak nieco ako ma napriklad Cento 10 SL, na ktore som poskuloval nedvano ked som riesil novy cestak (a furt poskulujem).
Cento10 ide cez hlavove zlozenie vnutorne. Problém je, že tam nedáš carnový kokpit s mechanickou sadou( privela kablov). Ja tam mám už sram a čakám či natrafím na pekný kokpit aby som to mohol zložiť tak ako to chcem.
tak tak, pokial ma ram moznost to dat cez hlavko tak je to OK ale musi byt na to usposobeny co nebyvalo. Mozno posledne aktualne modely s tym uz pocitaju ale tam su ramy este stale dost drahe.
Mam moznost jazdit s par ludmi co maju eTap alebo Axs a teda ked to radi tak to strasne trieska. Shimano je tichsie. Ale to je to mensie zlo. System radenia SRAM je iny a jednou packou radit dole a inou zas hore. proste ne. Okrem toho je to tiez dost drahe. Jedina vyhoda axs je ze je to fakt bez kablov a lahko sa to nahadzuje.
... ale z praxe na mojom dost casto v stojke zavadim kolenom o uchyt predstavca ako su sroby. cize ked vidim ako su tahane bovdeny okolo hlavy tak viem na isto ze by som do toho kopal kolenami...
Neviem, aky mas styl slapania, ale ak kopes do predstavca, je uplne jedno, kde su bowdeny, predstavca sa nezbavis. Podla uvedenych prikladov len to prve cudo to ma hnusne riesene, ostatna vacsina ma prisposobeny sklon bowdenu k trubke (Tarmac asi najkrajsie riesenie), skor by som sa zameral na vhodnu prechodku. Neverim, ze pri Tarmacu kopnes do bowdenu, pokial teda ostanu tretry v pedaloch
a tu sa ukazuje dalsia vyhoda karbonu.
ked ti nevyhovuje ziadne z tychto rieseni, mozes si dat spravit custom do carbonfaktory a dat to kde len chces na ktoromkolvek rame.
prechodku?
no predstavca kopnem obcas aj ked nie casto ale toto je ovela viac od ramu cize je to viac v kontakte
viem ze som to aj niekde videl v recenzii na TCRko ze to tam opisoval ze mu to vadi nakolko je to v drahe kolien
do uvahy potom prichadzali ramy od Winspace T1550 ale tam mi nevyhovovala geometria alebo Suncycle.
Ani jeden ale nebol zrovna cenovo idealny.
Tiež mením po 12 rokoch cesták,musí mať kotúče ,12 s elektronicku sadu ,integrovaný kokpit ,najľahší prevod min 1:1 a priechodnosť gúm 32 mm. Ideal na eTap axs (kluky Force) a cena tak do 3.5k€.
Cento10 ide cez hlavove zlozenie vnutorne. Problém je, že tam nedáš carnový kokpit s mechanickou sadou( privela kablov). Ja tam mám už sram a čakám či natrafím na pekný kokpit aby som to mohol zložiť tak ako to chcem.
Co je to "Carnovy kokpit"? Btw, Cento sa robi aj s mechanikou ci mi nieco unika?
Vraj je hlučná kazeta,proti red vraj nemá nejaké tlmiace prvky,či čo.Preto si zrejma tu stovecku priplatim.
OK, vdaka.
Ja mam kombo SRAM Force, Rotor Vegast kluky a Ultegra kazeta a s KMC retazou to funguje skvelo. Hlucne to je len ako nahle zacnem viac krizit retaz (co ma stve ze si v automatickom rezime neviem zvolit v appke od akeho pastorku mi to ma zhodit pilu nadol, je to pevne dane ako najvyssi pastorok).
tak tak, pokial ma ram moznost to dat cez hlavko tak je to OK ale musi byt na to usposobeny co nebyvalo. Mozno posledne aktualne modely s tym uz pocitaju ale tam su ramy este stale dost drahe.
Mam moznost jazdit s par ludmi co maju eTap alebo Axs a teda ked to radi tak to strasne trieska. Shimano je tichsie. Ale to je to mensie zlo. System radenia SRAM je iny a jednou packou radit dole a inou zas hore. proste ne. Okrem toho je to tiez dost drahe. Jedina vyhoda axs je ze je to fakt bez kablov a lahko sa to nahadzuje.
Myslim, ze sme sa o tom uz bavili a respektujem ako to vnimas, ale mozno by si bol prekvapeny ako lahko sa na ten system zvyka. ?
Ja mam kombo SRAM Force, Rotor Vegast kluky a Ultegra kazeta a s KMC retazou to funguje skvelo. Hlucne to je len ako nahle zacnem viac krizit retaz (co ma stve ze si v automatickom rezime neviem zvolit v appke od akeho pastorku mi to ma zhodit pilu nadol, je to pevne dane ako najvyssi pastorok).
Niekde som čítal ,že by sa malo dať nastaviť ,že keď presmyk na menšiu ,tak automaticky o 2 na kazete,či to tak nie je na eTap axs?
Mám nový Sram Force AXS na Emonde 2022 (vedenie hadíc/bowdenov to má cez hlavové zloženie) a hlučný vôbec nie je. Čo sa týka tých tlmiacich krúžkov, dajú sa dokúpiť samostatne a môžeš si ich dať na kazetu sám ak by bola veľmi hlučná.
hlucna som myslel ze ked zaradi prevodtak ten kovovy zvuk je strasne hlucny ako to tam ta prehadzovacka narve
samozrejme Emonda 21+ uz ma vedenie cez hlavko
isheep kedze si silny zastanca tychto cinskych znaciek tak som myslel ze vies preco. btw nie je to len Yeoleo ale aj ine cinske to maju nejak cudne posunute ze ked som pozeral geometriu tak podla reach by som musel kupit XXL alebo XXXL ram
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Cento10 ide cez hlavove zlozenie vnutorne. Problém je, že tam nedáš carnový kokpit s mechanickou sadou( privela kablov). Ja tam mám už sram a čakám či natrafím na pekný kokpit aby som to mohol zložiť tak ako to chcem.
Vraj je hlučná kazeta,proti red vraj nemá nejaké tlmiace prvky,či čo.Preto si zrejma tu stovecku priplatim.
Mam moznost jazdit s par ludmi co maju eTap alebo Axs a teda ked to radi tak to strasne trieska. Shimano je tichsie. Ale to je to mensie zlo. System radenia SRAM je iny a jednou packou radit dole a inou zas hore. proste ne. Okrem toho je to tiez dost drahe. Jedina vyhoda axs je ze je to fakt bez kablov a lahko sa to nahadzuje.
Neviem, aky mas styl slapania, ale ak kopes do predstavca, je uplne jedno, kde su bowdeny, predstavca sa nezbavis. Podla uvedenych prikladov len to prve cudo to ma hnusne riesene, ostatna vacsina ma prisposobeny sklon bowdenu k trubke (Tarmac asi najkrajsie riesenie), skor by som sa zameral na vhodnu prechodku. Neverim, ze pri Tarmacu kopnes do bowdenu, pokial teda ostanu tretry v pedaloch
ked ti nevyhovuje ziadne z tychto rieseni, mozes si dat spravit custom do carbonfaktory a dat to kde len chces na ktoromkolvek rame.
no predstavca kopnem obcas aj ked nie casto ale toto je ovela viac od ramu cize je to viac v kontakte
viem ze som to aj niekde videl v recenzii na TCRko ze to tam opisoval ze mu to vadi nakolko je to v drahe kolien
do uvahy potom prichadzali ramy od Winspace T1550 ale tam mi nevyhovovala geometria alebo Suncycle.
Ani jeden ale nebol zrovna cenovo idealny.
Co je to "Carnovy kokpit"? Btw, Cento sa robi aj s mechanikou ci mi nieco unika?
OK, vdaka.
Ja mam kombo SRAM Force, Rotor Vegast kluky a Ultegra kazeta a s KMC retazou to funguje skvelo. Hlucne to je len ako nahle zacnem viac krizit retaz (co ma stve ze si v automatickom rezime neviem zvolit v appke od akeho pastorku mi to ma zhodit pilu nadol, je to pevne dane ako najvyssi pastorok).
Mam moznost jazdit s par ludmi co maju eTap alebo Axs a teda ked to radi tak to strasne trieska. Shimano je tichsie. Ale to je to mensie zlo. System radenia SRAM je iny a jednou packou radit dole a inou zas hore. proste ne. Okrem toho je to tiez dost drahe. Jedina vyhoda axs je ze je to fakt bez kablov a lahko sa to nahadzuje.
Myslim, ze sme sa o tom uz bavili a respektujem ako to vnimas, ale mozno by si bol prekvapeny ako lahko sa na ten system zvyka. ?
Ja mam kombo SRAM Force, Rotor Vegast kluky a Ultegra kazeta a s KMC retazou to funguje skvelo. Hlucne to je len ako nahle zacnem viac krizit retaz (co ma stve ze si v automatickom rezime neviem zvolit v appke od akeho pastorku mi to ma zhodit pilu nadol, je to pevne dane ako najvyssi pastorok).
Niekde som čítal ,že by sa malo dať nastaviť ,že keď presmyk na menšiu ,tak automaticky o 2 na kazete,či to tak nie je na eTap axs?
Mám nový Sram Force AXS na Emonde 2022 (vedenie hadíc/bowdenov to má cez hlavové zloženie) a hlučný vôbec nie je. Čo sa týka tých tlmiacich krúžkov, dajú sa dokúpiť samostatne a môžeš si ich dať na kazetu sám ak by bola veľmi hlučná.
samozrejme Emonda 21+ uz ma vedenie cez hlavko
isheep kedze si silny zastanca tychto cinskych znaciek tak som myslel ze vies preco. btw nie je to len Yeoleo ale aj ine cinske to maju nejak cudne posunute ze ked som pozeral geometriu tak podla reach by som musel kupit XXL alebo XXXL ram
to je tvojej sestry?