Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
Ježiš tu je zas estétov a odborníkov 😂😂😂 asi by ste im mali ísť vysvetliť jak sa to robí, nech sa talian aj niečo naučí. Slovenských odborníkov na všetko svet potrebuje jak soľ.
…ale povedzme si jak to je v skutočnosti chlapci, budget nepustí tak si aspoň odpľujeme 👍
Vieš, nič v zlom, ja nemám rád miestnu módnu políciu, ale aj z ohľadom na tvoju argumentaciu ti poviem, že môžeš mať aj ferrari s taznym zariadenim a za ním príves a v ňom naloženú ošípanu a ... To je asi všetko čo som chcel.
Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
Nechápem prečo pokračujem v tejto neproduktívnej diskusií, ale keďže si tu asi jeden z mála príčetných a nemýliš si to tu so súťažou miss ako väčšina miestnych fetišistov, tak to skúsim.
Predstavec (integrovaný s riaditkami) - asi mali nejaký dôvod prečo má zrovna takýto tvar, no a keď sa pozrieme na geometriu rámu, tak je asi jasné že sa optimálna pozícia jazdca nedala dosiahnúť inak. Prečo má rám konkrétne takú geometriu a tvar ako má v prípade Oltre Pro? No nie som žiadny odborník na materiály ani konštrukcie rámov, ale povedal by som že kvôli tuhosti. A keďže je Oltre Pro z kategórie racing, tak je rám extrémne tuhý. Navyše všetko je tam "aero", takže tvar a sklon integrovaného predstavca vychádza z toho jak to spočítali s ohľadom na aerodynamiku a som si istý, že vývojárom ktorí to robia desiatky rokov je dosť jedno čo si o tom myslia garážoví bastliči na Slovensku.
Bike je v prvom rade na jazdenie a ako objekt svojich masturbačných fantázií by sa ideálne malo používať niečo iné. Tak si to aspoň teda myslím, ale môžem sa mýliť, to pripúšťam.
Prečo má rám konkrétne takú geometriu a tvar ako má v prípade Oltre Pro? No nie som žiadny odborník na materiály ani konštrukcie rámov, ale povedal by som že kvôli tuhosti.
Tak to si myslíš zle, tuhosť s tým nič nemá.
Taký prachobyčajne tvarovaný S-Works Tarmac SL5 alebo SL6 si dá tvoje Oltre v tuhosti na raňajky.
Ten bajk, ver či nie žne kritiku celosvetovo, nie len od miestnych ,,garážových bastličov".
A predstavec je okopčený z predchádzajúcej generácie S5.
Nech ti slúži a robí radosť, ale inžinieri z Bianchi nie sú žiadni raketoví vedci ako si možno myslíš
Nooo chlapi veď nestačí to povedať v kľude ? 😂 Povedzme že Taliani nejakú tu históriu v cyklistike majú, ale mali by ostať asi už len pri autách a cestovinách 😀 napríklad take nové 296 Gt3 vyzerá rozhodne lepšie …
Ten bajk, ver či nie žne kritiku celosvetovo, nie len od miestnych ,,garážových bastličov"
Len to rýchlo zhrniem:
Design Oltre Pro vyhral za rok 2023 cenu Red Dot Design Award, takže názor kohokoľvek na design týchto bikov je úplne nepodstatný 🤷♂️
Design hodnotili ľudia čo na rozdiel od slovenských odborníkov na všetko designu rozumejú.
Názor na design je čisto subjektívny a z čoho sa mne chce grcať, to má niekto iný ako sošku Panny Márie a denne sa k tomu modlí a že by tu tých príkladov bolo....
Len to rýchlo zhrniem:
Design Oltre Pro vyhral za rok 2023 cenu Red Dot Design Award, takže názor kohokoľvek na design týchto bikov je úplne nepodstatný ?♂️
Design hodnotili ľudia čo na rozdiel od slovenských odborníkov na všetko designu rozumejú...
Design Oltre Pro vyhral za rok 2023 cenu Red Dot Design Award, takže názor kohokoľvek na design týchto bikov je úplne nepodstatný ?♂️
.
Toto patrí do hlodov fóra
Takže kritické názory cyklistickej verejnosti z celého sveta sú nepodstatné, pretože táto pačmaga získala nejakú cenu od nejakých páprdov čo sa rozumejú bicyklom ako ja atómovým reaktorom. Aha
Vidím, že sa to tu celkom rozbehlo v kritike nejakého bicykla. No nevidel som nijaké racionálne zdôvodnenie negatívneho postoja k uvedenému desigmu. Mám pocit, že je to len v rovine páči sa /nepáči sa, no žiaden rukolapný dôkaz, čím boli porušené nejaké pravidlá designu. A komisia, možno sa nepohybuje v svete cyklistiky, no pár som si ich pozrel, nie sú to nejaký insitní výtvarníci, (aj keď vzhľadom na už celkom etablovaný štýl to nie je úplne vhodné prirovnanie) tak asi vedia, čo hodnotili a prečo.
Dolezite ze sa bajk paci majitelovi... Kamarat ho ma a nazivo vyzera lepsie ako na foto. Ja osobne by som si ho nekupil. Za tu cenu si viem vybrat aj lepsie kusky .
O servisovatelnosti takychto nestandardnych vymyslov ako ten predstavec atd... ani nebudem hovorit.
Bike je v prvom rade na jazdenie a ako objekt svojich masturbačných fantázií by sa ideálne malo používať niečo iné. Tak si to aspoň teda myslím, ale môžem sa mýliť, to pripúšťam.
Paradoxne v tomto pripade mi pride ze je to naopak (no hate) .
Btw: dal by som tam kolesa s vyssim rafikom. Vyzeralo by to lepsie
Tento Bianchi Oltre ma na fotkách zaujal. Bol tak škaredý, že som ho chcel vidieť v reáli. V predajni som si ho obzrel na živo. A na živo sa mi už taký škaredý nezdal. Najviac sa mi páčil v sivej a v bielej verzii. Fakt sa mi páčil (iba predstavec nie je podľa môjho Gusta).
Ani mne sa ten bike nepáči, najmä kvôli tomu predstavcu, tieto dohora vytočené nechápem. Nielen dizajnovo, ale ani funkčne. (Ani rám ma vyslovene neoslovil.)
Na druhej strane, nepísal som najskôr nič, reku, nech robí majiteľovi radosť, aj som dal like.
Ale tvoje reakcie ma presvedčili, že si ďalší, čo sem dá bicykel, a podľa tvojho vlastného tvrdenia, že vnímanie dizajnu je subjektívne, tak sa urazí, keď viacerí uplatnia svoje právo vnímať bicykel subjektívne.
Aj mňa by reakcie aké dali prví traja chalani zamrzeli, ale dal si sem bike dobrovoľne.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
…ale povedzme si jak to je v skutočnosti chlapci, budget nepustí tak si aspoň odpľujeme 👍
Nafúkancov bez schopnosti prijať kritiku tu už bolo
Predstavec (integrovaný s riaditkami) - asi mali nejaký dôvod prečo má zrovna takýto tvar, no a keď sa pozrieme na geometriu rámu, tak je asi jasné že sa optimálna pozícia jazdca nedala dosiahnúť inak. Prečo má rám konkrétne takú geometriu a tvar ako má v prípade Oltre Pro? No nie som žiadny odborník na materiály ani konštrukcie rámov, ale povedal by som že kvôli tuhosti. A keďže je Oltre Pro z kategórie racing, tak je rám extrémne tuhý. Navyše všetko je tam "aero", takže tvar a sklon integrovaného predstavca vychádza z toho jak to spočítali s ohľadom na aerodynamiku a som si istý, že vývojárom ktorí to robia desiatky rokov je dosť jedno čo si o tom myslia garážoví bastliči na Slovensku.
Bike je v prvom rade na jazdenie a ako objekt svojich masturbačných fantázií by sa ideálne malo používať niečo iné. Tak si to aspoň teda myslím, ale môžem sa mýliť, to pripúšťam.
Tak to si myslíš zle, tuhosť s tým nič nemá.
Taký prachobyčajne tvarovaný S-Works Tarmac SL5 alebo SL6 si dá tvoje Oltre v tuhosti na raňajky.
Ten bajk, ver či nie žne kritiku celosvetovo, nie len od miestnych ,,garážových bastličov".
A predstavec je okopčený z predchádzajúcej generácie S5.
Nech ti slúži a robí radosť, ale inžinieri z Bianchi nie sú žiadni raketoví vedci ako si možno myslíš
To neviem Kyberko, ale Ty si si ho kupil ??♂️
Len to rýchlo zhrniem:
Design Oltre Pro vyhral za rok 2023 cenu Red Dot Design Award, takže názor kohokoľvek na design týchto bikov je úplne nepodstatný 🤷♂️
Design hodnotili ľudia čo na rozdiel od slovenských odborníkov na všetko designu rozumejú.
Názor na design je čisto subjektívny a z čoho sa mne chce grcať, to má niekto iný ako sošku Panny Márie a denne sa k tomu modlí a že by tu tých príkladov bolo....
a? nechytil som asi pointu
To malo neskutočný úspech 😆👍
Design Oltre Pro vyhral za rok 2023 cenu Red Dot Design Award, takže názor kohokoľvek na design týchto bikov je úplne nepodstatný ?♂️
Design hodnotili ľudia čo na rozdiel od slovenských odborníkov na všetko designu rozumejú...
Design hodnotili ludia, ktori vyzeraju, ze by na pretekarskom stroji tiez potrebovali predstavec vyrazne dohora
https://www.red-dot.org/de/pd/red-dot-jury
.
Toto patrí do hlodov fóra
Takže kritické názory cyklistickej verejnosti z celého sveta sú nepodstatné, pretože táto pačmaga získala nejakú cenu od nejakých páprdov čo sa rozumejú bicyklom ako ja atómovým reaktorom. Aha
O servisovatelnosti takychto nestandardnych vymyslov ako ten predstavec atd... ani nebudem hovorit.
Paradoxne v tomto pripade mi pride ze je to naopak (no hate)
Btw: dal by som tam kolesa s vyssim rafikom. Vyzeralo by to lepsie
Na druhej strane, nepísal som najskôr nič, reku, nech robí majiteľovi radosť, aj som dal like.
Ale tvoje reakcie ma presvedčili, že si ďalší, čo sem dá bicykel, a podľa tvojho vlastného tvrdenia, že vnímanie dizajnu je subjektívne, tak sa urazí, keď viacerí uplatnia svoje právo vnímať bicykel subjektívne.
Aj mňa by reakcie aké dali prví traja chalani zamrzeli, ale dal si sem bike dobrovoľne.