Dizajn bajku je ok. Ten predstavec je pozoruhodný.
23.01.2024 - 20:52:28
00
Nechápem prečo pokračujem v tejto neproduktívnej diskusií, ale keďže si tu asi jeden z mála príčetných a nemýliš si to tu so súťažou miss ako väčšina miestnych fetišistov, tak to skúsim.

Predstavec (integrovaný s riaditkami) - asi mali nejaký dôvod prečo má zrovna takýto tvar, no a keď sa pozrieme na geometriu rámu, tak je asi jasné že sa optimálna pozícia jazdca nedala dosiahnúť inak. Prečo má rám konkrétne takú geometriu a tvar ako má v prípade Oltre Pro? No nie som žiadny odborník na materiály ani konštrukcie rámov, ale povedal by som že kvôli tuhosti. A keďže je Oltre Pro z kategórie racing, tak je rám extrémne tuhý. Navyše všetko je tam "aero", takže tvar a sklon integrovaného predstavca vychádza z toho jak to spočítali s ohľadom na aerodynamiku a som si istý, že vývojárom ktorí to robia desiatky rokov je dosť jedno čo si o tom myslia garážoví bastliči na Slovensku.
Bike je v prvom rade na jazdenie a ako objekt svojich masturbačných fantázií by sa ideálne malo používať niečo iné. Tak si to aspoň teda myslím, ale môžem sa mýliť, to pripúšťam.
23.01.2024 - 21:21:57
02
CyberAnarchist napísal:
Prečo má rám konkrétne takú geometriu a tvar ako má v prípade Oltre Pro? No nie som žiadny odborník na materiály ani konštrukcie rámov, ale povedal by som že kvôli tuhosti.


Tak to si myslíš zle, tuhosť s tým nič nemá.
Taký prachobyčajne tvarovaný S-Works Tarmac SL5 alebo SL6 si dá tvoje Oltre v tuhosti na raňajky.

Ten bajk, ver či nie žne kritiku celosvetovo, nie len od miestnych ,,garážových bastličov".
A predstavec je okopčený z predchádzajúcej generácie S5.
Nech ti slúži a robí radosť, ale inžinieri z Bianchi nie sú žiadni raketoví vedci ako si možno myslíš :)
23.01.2024 - 21:37:45
07
Nooo chlapi veď nestačí to povedať v kľude ? 😂 Povedzme že Taliani nejakú tu históriu v cyklistike majú, ale mali by ostať asi už len pri autách a cestovinách 😀 napríklad take nové 296 Gt3 vyzerá rozhodne lepšie …