Rachela
Mesto: Vysoká pri Morave
Založený: 22. 9. 2014
Príspevky: 991
Bicykle: Gomez | Mjölnir | Steely Dan
Odjazdené '24:
34 km
Za mna by sme mali zmeny robit casto, a castokrat veci len skusat. Nebat sa nieco dat von a potom nelpiet zbytocne na tom len pre investovany cas. Vyhodnotit efekt a s kludom to bez obav zahodit a zacat zase odznova. Proste, bol by som rad, keby sme boli flexibilnejsi a dynamickejsi v tom, co na webe skusame.
Tato dnesna diskusia pekne ilustruje jeden z nasich problemov, co sa vyvoja tyka. Nieco sa na tejto stranke zmeni, a castokrat su to veci, ktore v ramci nasej agendy povazujem za uplne drobnosti, ludia nam verejne adresuju svoj nazor ocakavajuc diskusiu (paradoxne, niekedy veci, ktore mi pridu zasadne, ostavaju na fore bez odozvy). Toto ma kopec vyhod a velakrat nam to aj pomoze (za to uprimna vdaka), avsak tiez kopec nevyhod, a najvacsim negativnym dosledkom u nas je akasi "obava" zo zmien. Niekedy az cielena snaha chodit v rukavickach okolo foristov a robit zmeny tak, aby ini ich mali a foristi nie, a podobne.
Prirodzene, snazime sa zlepsovat veci, ktore vidime, ze su problematicke, a nemame v umysle sa o nich rozpravat interne pol roka, kym cosi dame von, ked to jednoducho mozeme skusit a sledovat dopad.
A ano, pisem problematicke, a rozumiem, ze vy ste nemali ziadny problem. Problem bol nas a bol v kontexte inych navstevnikov ako ste vy.
Proste, zmenili sme logo v headeri len na desktopoch, mne sa az nechce verit, ze o takej banalite si tu piseme, a teraz tu vypalujeme sietnice (ktore btw. sme vraj vypalili uz v januari 2021). Cielom je, aby ludia, ktori na webe landnu prvykrat z Google/PPC, zaregistrovali brand MTBIKERa, ktory bol na desktopoch velmi nevyrazny. To, ze vy viete, co je to MTBIKER, to je dane, ale vie to aj moja 70 rocna mama, ked si googli "DH integraly" a nahodne pootvara 5 shopov?
Vzdy to tu citam, viaceri to citame, a aj napriek niekedy necitlivej komunikacii urcite budeme, aj ked len malokedy odpiseme, pokial sa vyslovene nejedna o bug. Feedback si cenime, no kym sa bavime o nazoroch, vkuse a pouzivatelskych navykoch, tak cisto kvalitativny feedback na fore nepokladam za objektivny a je tazke, naozaj tazke, najst si cas o tomto podiskutovat, a vobec, nemalo by to byt o nazoroch, ale skor o realnom spravani a meratelnych dopadoch. Najlepsie pre nas je hladat sposoby ako vyhodnotit uspech/neuspech zmien kvantitativne, snad sa nam to bude darit. Tak prosim, diskutujte o svorci aj dalej, mne ostava verit, ze si zvykneme.
K afere stvorca v hlavicke viac asi napisat neviem. Mozno tu bude s nami este 4 roky a mozno tu o mesiac nebude, ja k nemu ziadnu afinitu nemam, tak ak sa ukaze byt problematicky, alebo nebodaj sposobi nejaky drop v konverziach na shope, rozlucime sa.