Tak ked ta splnomocnil na vsetky ukony suvisiace s predajom jeho auta, tak na DI povies, ze stare znacky majitel nechce a ty chces svoje, ktore si si odlozil.
02.02.2024 - 17:14:05
00
Naopak, ja splnomocnim jeho :)
Teda ak kupim.
02.02.2024 - 18:10:39
00
Kazdoprípadne dostaneš nové značky... Teda nové tabuľky s novým designom, so starými (odloženými) číslami a písmenami. Ale aký je postup, to som zatiaľ nezistil. Daj potom info
02.02.2024 - 20:13:51
00
Aha :)
Potom načo mi dali staré domov netuším :)
Budem informovať. Myslim ze pôvodnému majiteľovi bude stačiť nadiktovať na DI tie staré ŠPZ a oni si už overia či ich mám ,,odložené"... sám som zvedavý.
02.02.2024 - 20:50:58
00
Nie, nechas si svoje stare znacky so starym dizajnom akurat pri prepise nahlasis ze tam chces pouzit znacky ktore mas v drzbe(do 1 roka) tie povodne na aute vyhodia alebo si ich necha povodny majtel.

Neviem ale preco si daval povodnemu majtelovi splnomocnenie a nedal on splnomocnenie tebe, lebo to by cela tato maskarada bola jednoduchsia a nemusel by ti posielat velky TP
02.02.2024 - 20:53:08
00
Prečo? Skús nejakému predajcovi povedať že si vezmeš auto bez prepisu a nenecháš mu ani svoje splnomocnenie na prepis :)
To dnes nebude riskovať nikto.
Keď som sám predával tak som radšej trval na okamžitom spoločnom prepise.
02.02.2024 - 21:07:30
00
Ja ked som predaval tak som dal splnomocnenie nech si to prepise na seba, poslal mi potom znacky stare a hotovo. Ty sa teraz zas spoliehas na predajcu ze ti promtne vybavi prepis kedy on zas riesi vsetky poplatkya nemas v ruke ani velky TP. Prepis hned je idealny ale ak to nejde tak nevidim vyznam to nechavat na predajcovi.
02.02.2024 - 21:19:50
00
Predajca nemá dôvod zdržovať prepis (ak je auto právne čisté) lebo mu utekajú peniaze z poistky. Ale týpkov čo sa vôbec neponáhľajú s prihlásením na seba by bolo :)
Ideálny je prepis hneď ale keď sa nedá, tak žiaden predajca s IQ 50+ nepustí auto z ruky bez splnomocnenia.
Už to nie je ako kedysi že si prepísal auto na hocikoho ťa napadlo a (ne)prihlásenie ťa už netrápilo.
02.02.2024 - 21:28:45
01
:facepalm:
thumb_up0thumb_down
02.02.2024 - 22:43:52
02
Zle naložený príves. Ťažisko musí mať medzi autom čo ťahá a nápravou prívesu.
03.02.2024 - 08:15:27
02
To ano, v prvom rade. Potom absencia brzd na jazdnej súprave :D niekedy staci dat nohu z plynu a počkať na nekyvadlovu rýchlosť
03.02.2024 - 09:25:52
00
Mne sa uz, priznam sa, podarilo v minulosti rozkmitat sa s nalozenym privesnym vozikom na dialnici pri Lozorne. Len malo, no napriek tomu som stratil kontrolu nad supravou a ostalo mi len dufat, ze pri znizeni rychlosti oscilacia zmizne. Bol to desivy pocit, ktory dufam uz nikdy nezazijem.
Jazdim s privesnym vozikom s materialom z casu na cas stale, no od toho momentu pri Lozorne uz daleko opatrnejsie a s respektom.
03.02.2024 - 09:46:58
00
Ostáva už len pár otázok, či to auto mohlo ťahať ten príves s takouto váhou, ak som dobre videl, tak BMW e34 kombi váži minimálne 1,5t, auto čo ťahalo sa mi nepodarilo určiť. Či dodržal rýchlosť, tie rýchlostné obmedzenia na vozíky nie sú pre srandu králikov, 2 nápravové vozíky už sú zvyčajne brzdené.
03.02.2024 - 11:21:04
00
thumb_up0thumb_down
03.02.2024 - 14:26:41
04
Pekne video, hadam si na to dakedy spomeniem v praxi ako spravne zatazit vozik.
03.02.2024 - 16:51:03
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up