nitrous30 napísal:
Ak je rec o BMW tak sa pripajam 😁 Prve moje a druhe manzelkine.

A Porsche parkuješ kde? ;)
03.02.2024 - 11:22:08
01
Vsetko v garazi 😉

Kristina napísal:
A Porsche parkuješ kde? ;)
03.02.2024 - 11:25:12
10
A ostalo ti aj na smerovky?
03.02.2024 - 21:53:10
04
Vlastne uplnou nahodou nastala generacna obmena. Ten 2.0 hybrid uz taha celkom dostojne.

Prílohy:

20240202_150424.jpg
20240202_150424.jpg 260.09 KiB thumb_up1thumb_down

04.02.2024 - 14:24:09
09
flyte napísal:
Vlastne uplnou nahodou nastala generacna obmena. Ten 2.0 hybrid uz taha celkom dostojne.


Ja mam yaris cross 1.5 hybrid. Bol som sam prekvapeny ako ten hybrid pomoze dynamike. Samozrejme to nie je 2.0, ale ma mensiu pohotovostnu, tak to ide. Chce to cas nauzit sa jazdit s hybridom a e-CVT, ale potom uz to je iba lahoda.
05.02.2024 - 10:04:30
00
Ja som s tym hybridnym Aurisom jazdil 6 rokov, tak myslim ze to celkom viem :D Napriek tomu ale ten 2.0 je vyrazne dynamickejsi. Mam priame porovnanie s Octaviou combi 1,5 TSI ktora ma 110kW, ale VW motory maju vzdy vyssi ako papierovy vykon.
Corolla je dynamicky urcite porovnatelna, dokonca papierovo ma 0-100 o pol sekundy lepsie.
05.02.2024 - 17:38:24
01
CVT a dynamika sa vylucuju. V zivote to uz v aute nechcem mat.
05.02.2024 - 17:47:35
00
Posledné CRT som mal tak 2 dekady dozadu, tiez nikdy viac
05.02.2024 - 17:58:22
00
Ta 1.8 je zdochnuty vysavac. 2.0 je ovela vyladenejsia.
Iste, na nahanacku cez horsky prechod to neni, tam ten mixer efekt proste bude. Ale nahanacku od toho ani necakam, je to proste workhorse s ktorym sa nebojim predbiehat jak s tou 1.8
05.02.2024 - 18:01:14
02
Nova prepracovana verzia hybridu s motorom 1,8 uz ma vyrazne posilneny elektromotor, takze sa rozdiely zmensili (je o dost dynamickejsia nez povodna). Tym ale netvrdim, ze je to lepsia volba ako 2,0.
05.02.2024 - 18:18:40
01
Takze cvt ani v outbacku nebrat? Pretekat sa nepotrebujem ale raz za cas treba obiehat.
05.02.2024 - 19:23:24
00
Imho to tak zle nebude, nie je to ale vhodne na tahanie obytnych privesov napr
05.02.2024 - 19:39:29
00
zasnezeny_kaktus napísal:
Takze cvt ani v outbacku nebrat? Pretekat sa nepotrebujem ale raz za cas treba obiehat.

Otec ma 4 rocny Outback - na cestovanie, do snehu je to super auto, na predbiehanie treba nieco ine. Nerobim si srandu, na to ze to ma 180koni, tak "vdaka" tej prevodovke to je hnile. Napr. na predbehnutie kamiona pri Banovciach nad Bebravou mozes zabudnut - jedine s rozbehom :D . A co ma najviac stve, ze spomaluje do kopca na dialnici na tempomate, dlho trva kym sa zobudi, rychlost padne kludne aj na 120km/h, a potom sa za revu motora pri 4000 otackach splha naspat... Nedavno som pozrel ceny novych Outbackov a teda Subaru si veri. V tych cenovych vodach sa uz daju podla mna poriadit ovela dynamickejsie auta - lebo zase povedzme si na rovinu, tu permanentnu stvorkolku vyuzije bezny smrtelnik mozno tak 3x do roka cestou na lyzovacku.
05.02.2024 - 20:15:56
00
Niet nad poctivy diesel a manuál.

Mám možnosť priameho zrovnania medzi mojou mazdou3 so 150 k dieslom,mt a bratovov kia xceed, 160k

Hoci je Kia sympatické auto a jej motor stačí na bežné jazdenie, dokonca pre moje potreby by bola vhodnejsia,oproti dieslu to proste len huči, dokonca nie nejak vábne a nič zásadné sa nedeje.

Takže hoci diesle majú x múch, ten krutak a najmä pružnosť je skrátka návyková vec, najmä ak sa jedná o väčšie a ťažšie auto.
05.02.2024 - 21:02:57
00
Krutak maju aj benziny a je navykovy istotne viacej ako pri nafte 😉
05.02.2024 - 21:10:44
29

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up