Oblubenych filmov mam celkom dost, na tieto som si spomenul:
- Vojna (pred cca rokom siel na dvojke v ramci Euro kina),
- The Good, the Bad and the Ugly (paradny western s este lepsou hudbou od Enrico Morriconeho; aj dalsie Eastwood-ovky, najma stare westerny),
- Le Professionel (s Belmondom a samozrejme soundtrackom od Morriconeho; aj dalsie Belmondo-vky),
- Star Wars (najma IV-VI, nove su uz nie take strhujuce ako klasika),
- Chlapci a chlapi (ceskoslovensky serial z prostredia povinnej vojenskej sluzby),
- Copak je to za vojaka (tiez vyborny film z prostredia paraganov),
- Dedictvi ("Dejte mi 2 sifony."),
- May-ovky (westernova klasika, na ktorej som fical ako maly, pif-paf),
- The A-team (nehorazne dobry americky serial; inac kultovky ako Mac Giver, Knight Rider, Walker, Renegade, Jake a tlstoch,...),
- The bridge on the river Kwai (nadherny a bohuzial aj drsne smutny film, vykreslujuci rakosnikov a ich zajatcov),
- Cata (film z prostredia Vietnamu, myslim, ze vystihuje realitu tohto konfliktu, plny nadavok a "naturality", odporucam),
- Vesmirne gule ("Pizza Hut", parodia na SW),
- Star gate (klasicky film samozrejme),
- Purpurove rieky (a vsetky Jean Renno-vky),
...