Treba presunúť Canyon skúsenosti a reklamácie dik
17.02.2024 - 20:31:40
00
Správna téma zamknutá,

https://www.mtbiker.sk/forum/post2001764.html#p2001764

resp aj príspevok pod tým
17.02.2024 - 20:35:28
00
Prečo že príde smejd a chcem aby to vedelo viac ľudí ?nech čím viac ľudí vie aká je nekvalita týchto bicyklov
17.02.2024 - 20:37:07
00
Prosím ťa, keď príde niečo vydarené tiež napíš, díky ...
17.02.2024 - 20:51:59
06
..ked sa chcem podelit o skusenost tak: 1.) kupim 2.) ak je problem reklamujem 3.) podla pristupu predavajuceho po vyrieseni reklamacie napisem ucelenu info / recenziu...
Poviem uprimne, tieto nekonecne vyplakavacky su uz dost otravne... 🙂
17.02.2024 - 20:57:11
012
O tomto vlakne raz budem vnucatam rozpravat 🫣
17.02.2024 - 21:12:55
00
ivast napísal:
Prosím ťa, keď príde niečo vydarené tiež napíš, díky ...
.

Prišiel mi iPad a nemám s ním žiadny problém napríklad aj rozbitý iPhone funguje bez problémov sú veci ktoré nie sú smejdy s fungujú.

Stále ste to nepochopili človek kúpi pre mňa za veľké peniaze bike a očakáva že príde v 100% stave a prvý rok nebudem nic riešiť iba vymeniť reťaz ,,, teraz mi dal predajca klamlivú informáciu že mám bicykel zobrať do najsport že sú to spolupracujúce servisy tak som tam išiel zobral taxík a náhradné diely nemajú tak som zbytočne minul 50€ za milnu info od výrobcu !!!! A keď ho budem chcieť odtiaľ zobrať a poslať naspäť miniem zas ďalšie prachy kvôli chybe výrobcu !!!! Chápem že vy také problémy nemáte vám všetko príde v 100% stave


Naposledy upravil Sovicka30 dňa 17.02.2024 - 21:25:37, celkovo upravené 1 krát.

17.02.2024 - 21:15:08
00
...poviem tak, uz dlhsiu dobu ma neprekvapuju prieskumy verejnej mienky ani prieskumy citatelskej gramotnosti...
Ospravedlnujem sa ze som sa opustil, mne sa malinko ulavilo a admin moze zmazat 🙂
17.02.2024 - 21:25:17
06
Veď to aj ja píšem asi tak tretí raz, treba presunúť do inej témy, toto uz nie je o Canyon objednavke
17.02.2024 - 21:49:27
00
velwoo napísal:
Vracali sme bajk do canyonu, pomerne dost pouzivany (do 100 km), nejake oderky na klukach boli, sedlovka a rajdy poskriabane od pasty klasika, cakal som, ze daco odrataju, ale vratili vsetko. Rovno sa bral rovnaky bajk vacsia velkost, mozno preto, neviem. A bol z lacnejsich, GC 6ka.

je mozne ze sa objavil v outlet, s 5% zlavou pre dalsieho kupca. :)
17.02.2024 - 21:54:37
00
media.giphy.com
18.02.2024 - 16:39:31
05
Ja na celom “probléme” nechápem jednej veci 😂 ten ultimate prišiel s tým istým cockpitom ako majú aeroady. Čiže stačilo nastaviť šírku rajdov a ak niekto nechcel vyhadzovať podložky tak nemusel sa toho ani chytať pretože to je už dotiahnuté… takže nerozumiem furt prečo sa dotyčný toho vôbec chytal, ale dal som si tu námahu prečítať tu tému s tým tenistom a už chápem 🤷🏻‍♂️
18.02.2024 - 19:53:32
00
To je tvoj problém že by ti nevadilo pri každej väčšej nerovnosti puknutie od hlavoveho mne to vadí , bicykel ma byt ticho jedine čo máš počuť je trošku reťaz a odvalujuce sa kolesa
18.02.2024 - 19:57:13
00
Ono to ešte neskončilo :o :tmi:
A je že sa tu dozviem konečne niečo zaujímavé.
18.02.2024 - 20:28:01
00
Sovicka30 napísal:
.

Prišiel mi iPad a nemám s ním žiadny problém napríklad aj rozbitý iPhone funguje bez problémov sú veci ktoré nie sú smejdy s fungujú.

Stále ste to nepochopili človek kúpi pre mňa za veľké peniaze bike a očakáva že príde v 100% stave a prvý rok nebudem nic riešiť iba vymeniť reťaz ,,, teraz mi dal predajca klamlivú informáciu že mám bicykel zobrať do najsport že sú to spolupracujúce servisy tak som tam išiel zobral taxík a náhradné diely nemajú tak som zbytočne minul 50€ za milnu info od výrobcu !!!! A keď ho budem chcieť odtiaľ zobrať a poslať naspäť miniem zas ďalšie prachy kvôli chybe výrobcu !!!! Chápem že vy také problémy nemáte vám všetko príde v 100% stave


Nemal by som sa zapájať, lebo je to mlátenie prázdnej slamy, ale nejako si neviem pomôcť.
Spýtam sa teda, v čom ťa výrobca klamal? Najsport s nimi nespolupracuje a keď si tam prišiel, tak na teba pozerali, že čo chceš? Alebo nemajú náhradné diely na Canyony?
Riešil som s podporou Canyonu problém s brzdami pri novom biku a odporučili mi to doriešiť v servise na SK. Hádaj čo som spravil? Nenaložil som bike do auta a nešiel do servisu, ale najprv som mailom kontaktoval servis a až potom som tam išiel.
Čo sa týka vrátenia biku, tak som už pri objednávaní vedel, že krabicu nemám roztrhať jak zúrivý rottweiler, ale si ju vrátane všetkých vecí aspoň na mesiac odložiť. Chápem, že som sa týmto prístupom ochudobnil o množstvo emócií, ktoré by som iste zažíval, keby sa vyskytli veci, na základe ktorých by som chcel bike vrátiť, ale tak ja mám radšej pokojnejší život.
19.02.2024 - 08:47:33
011
keyboard_arrow_up