Uz nejake minulorocne modely to mali, takze novinka ani nie. Ale pride mi to take hladanie problemu, kde ziadny nie je.
27.02.2024 - 08:18:15
02
Čiže keď chceš točiť switchback mimo udržania balansu, sledovania terénu a sústredenia ešte musíš prekonávať odpor struny ktorá ti ťahá rajdy
27.02.2024 - 08:27:55
00
bude mať čo klepať :-)
27.02.2024 - 08:33:32
02
A čo sa pokaziť
27.02.2024 - 08:54:12
00
nie je to novinka už niektoré minuloročné modely to mali
27.02.2024 - 08:55:01
00
Ja som nedavno na neurone na traily skusil x-up zabudol som ze mam to hlavove proti pretočeniu riaditiek a neako to povolilo teraz viem otočiť riaditka aj viac ?
27.02.2024 - 08:56:13
00
Dá sa to dať preč, hovorili vo videách teraz k novému spectralu.
27.02.2024 - 08:56:52
00
Da sa to dat prec, nastavit sila... Vraj to vobec necitit pri beznom jazdeni. A prakticke je to vraj len na to, ze ked je bajk na servisnom drziaku, alebo ked je niekde oprety, tak sa neskrucaju riadidla :)
Ale dolezitejsie na novom Spectraly mi pride znizenie zdvihu o 1 cm a vypustenie 125 verzie.
27.02.2024 - 09:29:12
10
Canyon ma super ľudí vo vyrobe , miesto imbusu používajú torx , canyon už nikdy viac…
28.02.2024 - 18:06:33
00
Vo firmach kde napr vyrabaju elektroniku pouzivaju programovatelne srobovacky.
A to su lacnejsie veci ako karbon bajky. Drziak bitov ma senzory vie ktory si vzal, pri omyle sa zablokuje. Zaznam do systemu, pocet otaciek a moment. Neverim ze pre canyon toto je prilis drahe.
Uz to vidim jak mokry turek s rucnym naradim ide skrz moment na hulvata a este so zlym bitom :lol: Karbon je citlivejsi na moment ako alu...
kolver.com
28.02.2024 - 19:44:51
00
Toto mi napísal servisný technik z Canyonu

U přední brzdy byl na spodní šroub použitý torx,
doporučil bych používat inbus na který je šroub připravený

A ja som sa bŕzd nechytil !!!
28.02.2024 - 19:49:00
01
Tu je ta otazka, ked dodrbali na lahko viditelnych castiach, co potom zvysok?
NEdajboze ak by ram prdol pri vacsej zatazi , ze by to bolo sposobene zlym momentom...
No nic, trochu som uvazoval o kaňóne, asi to pozastavím...
28.02.2024 - 20:34:49
02
K tým programovateľným šrobovákom len toľko, pracoval som s takými a urvať s nimi skrutku, tiež nie je problém. Ono je dôležité, kto to drží v ruke :D čiže asi tak ;) Taká klasika, ako keď niekto povie, tomu autu niečo je a potom príde celá komisia, aby sa zistilo, že stačí vymeniť medzikus :D ktorý a nachádza, medzi, sedačka - volant :D
28.02.2024 - 20:50:59
00
Ono je dôležité, kto to drží v ruke

Nie vzdy sa da urobit 100% poka-yoke.
Ale mame reklamacne oddelenie, ktore prehodnocuje vstupy od zakaznikov a na zaklade toho sa maju implementovat napravne opatrenia do vyrobnych procesov aby sa staznost do buducna neopakovala (a to su napr aj programovatelny srobovak, periodicka kontrola stavu naradia a jeho kalibracia - momentove kluce; ci preskolenie personalu a zavedenie dodatocnych kontrol)
Ak tam funguje aspon zakladny kvality menezment, nie garazovy kretenizmus. Ludia robia chyby, ale produkcne systemy maju zabranit tomu aby sa to dostalo zakaznikovi.

Keby s tym srobovakom prepalis srob, pocet otoceni a moment bude mimo limity a system ma vyhodnotit ako chybu. Vyrobok sa ma v systeme zablokovat, bez moznosti dalsej montazi.
Nemam na mysli bezne srobovaky, co sa po stlaceni tocia donekonecna.
28.02.2024 - 21:39:54
00
Zdravim, mám Canyon spectral al..išli mi divné zvuky zo stredu pri silnejšom sliapani..tak som išiel vyčistiť stred a po rozobrati som tam našiel toto - od tej diery na spodku na obe strany ako rozprasknute. Myslim že by to takto nemalo byť, či?

Prílohy:

IMG_20240325_190700411.jpg
IMG_20240325_190700411.jpg 169.02 KiB thumb_up0thumb_down

25.03.2024 - 19:12:22
00
keyboard_arrow_up