ako za mna mozem hodnotit 2 biky
Nextie Carbon gravel -> tam to bolo tip top, komplet integrovane, nevidel si nic ziadne krytky diery atd...
Scott Lumen (eSpark) -> myslim ze to ma vyriesene +/- elegantne, na to ze sa nedaju tahat rajdami samozrejme ako pri graveli spominanom vyssie ( u Lumena to kaslu kabel na motor, a bovden remote tlmica :-)
13.03.2024 - 10:02:49
00
Jaiub Ta tvoja fotka je extrem, co nie je dobry priklad. Na vidle vidno, ze na take podmienky nie je stavana ziadna zadna stavba.
13.03.2024 - 10:03:36
00
jachmel Suhlasim, extrem, preto som to aj zabalil. Nebol som sam, no zvysok startoveho pola (ktoremu tiez nebolo luto materialu..) mohlo pokracovat. Nestalo sa mi to raz, aj tuto som musel zostat tlacit a chalani mohli pokracovat...
lubo_j Ano, ale porovnaval som si to aj s epicom aj evom ´21. Uplne to iste, nie nahodou sme v rovnakych podmienkach zostali rovnako stat... Koretzky mal riedke blato, to sa neupchava :-)
Taky Supercaliber, Scalpel, Lux ci Spark tam maju nasobne viac miesta. Jednak nemaju mostik na sedlovych vzperach, to je prve kontaktne miesto a dole na retazovych, tam sa mi k plastu zmesti takmer cela ruka, resp. vsetky prsty. Na epicu ledva na malicek. Nejdem to tu zahlcovat fotkami ale schvalne si vyhladajte nejake fotky. Ja tu nejdem nikoho presviedcat, ale to je moja realna skusenost a na co si uz tiez davam pozor popri inych parametroch pri dalsom biku...

Prílohy:

IMG_4155.png
IMG_4155.png 151.29 KiB thumb_up0thumb_down

13.03.2024 - 10:24:17
00
Tak ale toto Srnie bol extremny extrem - tam sa nedalo ani tlacit, lebo bolo tak neskutocne lepkave blato, respektive vrstva blata na vrstve prachu, cize sa to krasne odliepalo od zeme. Neviem si predstavit, ze tam niekto nemal problem s priechodnostou - mozno s lefty aspon vpredu, ale aj tak
13.03.2024 - 10:52:23
00
Vidis a to je uhol pohladu, ja som to vobec tak extremne nevidel. Bolo len mokro, hore som si to naramne uzival :-) a boli len dve kriticke miesta, a to kde sa jazdi autami/technikou, zjazd po prvej obcerstvovacke kde sa to technikou a zotrvacnostou dalo a tento vyjazd. V nasej skupine v popredi sa to slapalo, neviem kde si sa nachadzal a je mozne ze potom to uz bolo viac rozbite tak to neslo, ale co si matne spominam to okrem mna dali... Ale uz sme priliz OT, len tolko k teme ze mam podozrenie na stale slabu priechodnost voci konkurencii...
13.03.2024 - 11:13:33
00
co ta hmotnost? nebude to chyba?

Prílohy:

IMG_4605.png
IMG_4605.png 79.61 KiB thumb_up0thumb_down

13.03.2024 - 12:20:15
00
tu mas pro a nie sworks
13.03.2024 - 12:48:17
00
ved jasne, len som niekde zachytil, ze ram epic (nie s-works) a epic evo ma byt rovnaky, ale ocividne nie je, aspon hmotnostou

plus epic evo 7 je podla tohto o 400g lahsi, to uz je dost velky rozdiel, imho
13.03.2024 - 13:02:36
00
Epic Evo velkost L😉

Prílohy:

20221013_152514.jpg
20221013_152514.jpg 179.54 KiB thumb_up0thumb_down

13.03.2024 - 13:21:08
00
Ram by mal byt rovnaky, ale fox tlmic pridava nejakych 50-60g ak si dobre pamatam. Cize ked S-works na urovni 1800, realne skor 1850g (pretoze ani Boh nevie ako to uvadzaju, ci s objimkou, oskou,... vraj v najlahsej ciernej farbe a bez spodnej plastovej ochrany dolnej ramovky), a mal by byt o 170g lahsi ako fact11, tak s novym Evom sme na urovni atakujucej 2100g. Epic 8 sa bude IMHO skor blizit k 2000g.
Alebo konecne uviedli realnu hmotnost :-)
13.03.2024 - 13:27:11
00
Z vlastnej skusenosi viem ze udavana hmotnost vyrobcu akehokolvek ramu nieje nikdy u mna v obyvacke😉
13.03.2024 - 13:44:19
04
Jaiub napísal:
V jednej z recenzii na novy Epic 8, hned som si na teba spomenul... :!:
"The S-Works’ integrated routing undoubtedly creates a cleaner and more elegant-looking bike. And multiple brands have told me that, given the choice, consumers strongly prefer a more integrated-looking bike."

lubo_j O kopci miesta a najma tej rezerve by som vedel rozpravat :-) Za sucha je samozrejme vsetko v pohode, ale pokial vstupi do hry blato tak sa to hned ukaze. A podla prvych foto vidim ze sa nic nezmenilo, to je s "rezervou" tak na 2,2" plaste...


Mám pocit, že podobné superlatívy a báchorky točili výrobcovia aj o pressfite a ľaľa, koľko výrobcov sa vrátilo naspäť k BSA a nikto za pressfitom neplače.
13.03.2024 - 14:50:02
00
backyfx napísal:
Z vlastnej skusenosi viem ze udavana hmotnost vyrobcu akehokolvek ramu nieje nikdy u mna v obyvacke😉

su stedri, davaju zadarmo gramy naviac :D
13.03.2024 - 14:52:02
02
Hambiny tvrdí ,že nie je problém v samotnom Press Fite ,ale vo výrobných postupoch,resp.nesumernosti otvorov R/L pre BB.
13.03.2024 - 15:04:11
10
bimjeam napísal:
Mám pocit, že podobné superlatívy a báchorky točili výrobcovia aj o pressfite a ľaľa, koľko výrobcov sa vrátilo naspäť k BSA a nikto za pressfitom neplače.


to sa uvidi casom - kolkym sa budu uvolnovat vlozky v karbone a ako sumerne ich budu vediet spravit - o canyone som tu uz co to cital. ale je pravda ze cim dalej tym viac vyrobcov zacina mat problem s toleranciami pri pressfite a take pouzivanie lepidla pri montazi je vraj normalne.
13.03.2024 - 15:33:35
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up