zalozim novu temu kedze niektorym sa nevidelo ze spamujem inde , dnes zase hradza nesklamala, culy ruch po celej trase az do cunova... ked odratam tych xy osobnych aut (niekde medzi 5-10) tak este tam bol 2x traktor, 1x bager, 1x nakladiak, 1x zeriav )) dnes sa fakt cinili
llubik za jednu vec mu dam palec hore a uz zo mna robis jeho fanusika. neblazni
Tak dohovaral aj blbcom, aby sa nemotali po stavenisku...taka "reklama" snad nevadi.
Inak, vcera som siel znovuotvorenym usekom a ked som nim prechadzal, taky pocit slobody sa mi zrazu dostavil, ako ked sa prvy raz dalo prejst do Rakuska bez akejkolvek kontroly.
výstavba cyklotrasy Vinosady – Modra – Dubová
HARMONOGRAM VÝSTAVBY CYKLOTRASY VINOSADY - MODRA - DUBOVÁ
Dnes začíname s prácami na úseku č. 1 cyklotrasy Vinosady - Modra - Dubová. Polkilometrový úsek na "starej Vinosadskej ceste" od hranice s katastrom obce Vinosady smerom do Modry bude uzavretý do konca júla. Pokračujeme na Kráľovej úsekom č. 15 od krajskej cesty II/502 po rybník od 10. 6. do 24. 8. 2025. Začiatkom júla sa začnú práce na úseku č. 16 popri ceste II/502 v smere na Dubovú. Na uvedených úsekoch bude platiť zákaz vjazdu okrem dopravnej obsluhy. Celkový harmonogram prác nájdete v prílohe článku: https://www.modra.sk/zaciname-s-vystavbou-cyklotrasy-vinosady-modra-dubova/
výstavba cyklotrasy Vinosady – Modra – Dubová
HARMONOGRAM VÝSTAVBY CYKLOTRASY VINOSADY - MODRA - DUBOVÁ
Dnes začíname s prácami na úseku č. 1 cyklotrasy Vinosady - Modra - Dubová. Polkilometrový úsek na "starej Vinosadskej ceste" od hranice s katastrom obce Vinosady smerom do Modry bude uzavretý do konca júla. Pokračujeme na Kráľovej úsekom č. 15 od krajskej cesty II/502 po rybník od 10. 6. do 24. 8. 2025. Začiatkom júla sa začnú práce na úseku č. 16 popri ceste II/502 v smere na Dubovú. Na uvedených úsekoch bude platiť zákaz vjazdu okrem dopravnej obsluhy. Celkový harmonogram prác nájdete v prílohe článku: https://www.modra.sk/zaciname-s-vystavbou-cyklotrasy-vinosady-modra-dubova/
Ako im mohli na toto vychadzat napocty dopravnej obsluznosti? Naozaj si niekto mysli ze ludia budu dochadzat 8.1km namiesto 2.4km (z Kralovej do Modry)? Alebo je hlavny prepravny prud do Senkvic?
Celé tieto Modranské cyklo trasy sú úplne zle aj to čo spravili z Modry do Šenkvíc aby tam nevyasflatovali pomaly pol kilometrový úsek alebo koľko to má a vysypali makadamom a ďalej pokračuje asfalt tak to je úplne zle
Jasné len potom nech si to nedavaju na fb mesta napríklad Modra a hovoria tam ako spojili mestá a podporuju cyklodopravu a podobne lebo toto sa nedá použiť ani na dochádzanie z Modry na vlak do Šenkvic, lebo nikdy nevie človek kedy na cestnom zle trafí makadam a hotovo defekt
Trasu Modra Šenkvice poznám a párkrát za rok použijem. Čo som sa rozprával s ľudmi okolo, snaha bola, ale s tým gravelovým úsekom teda pozemkom je nejaký problém
(už si nepamätám čo presne, či majiteľ nedovolil alebo je tam nejaké ochranné pásmo, či plánovaná výstavba na tom pozemku, nechcem tu zavádzať zlými informáciami).
Má to len 400m. Zvyšok je asfalt.
A treba si uvedomiť, tieto trasy nie sú budované preto aby si sa čo najrýchlejšie dostal popri hlavnej ceste do druhého bodu, je to cyklotrasa ktorá spája Modru a Šenkvice spolu so zaujímavými miestami. Mne to vyhovuje, vieme si tam niečo nájsť ( miesto kde sa postrelil Štúr), kozičky na družstve (bacha na besného psa), výhľad na Karpaty, možnosť pokračovať do Kráľovej.... Za mňa je to naopak zaujímavá trasa mimo áut.
Nedá sa vyhovieť všetkým, vždy sa dá nájsť niečo zlé na trase ale aj niečo pozitívne. Ja beriem to druhé.
No dobre a potom teda budeme ešte separátne budovať trasy nato aby sme sa niekedy dostali aj do práce ked chceme znižovat Co2? Ja nehovorím že trasa nie je zaujímavá ale keď sa stavala z eurofondov na podporu cyklodopravy tak ju neterasujem tade kde je to proste nieje vhodné a nedalo sa ale rozmýšľam kade to bude vhodné aby sa dala použiť neskoršie aj na pripojenie k nejakej rozumnej sieti cyklociest, Lebo presne tak ako táto trasa ide tade teraz tam bola polná cesta ktorá sa dala prejsť
Ako im mohli na toto vychadzat napocty dopravnej obsluznosti? Naozaj si niekto mysli ze ludia budu dochadzat 8.1km namiesto 2.4km (z Kralovej do Modry)? Alebo je hlavny prepravny prud do Senkvic?
Nie som miestny, takže sorry, ak sa pýtam blbosť, ale v čom je problém? Čisto podľa mapy si dovoľujem odhadnúť, že Modra je spádové centrum dochádzania aj pre Vinosady aj pre Dubové a tak cyklotrasa Vinosady - Modra - Dubové by mohla mať dostatočnú efektivitu. V čom sa mýlim?
Áno akurát tu je problém že ja jazdím po tých hlavných cestách a presne ako píše scarinko potom príde človek ktorý začne trúbiť a kričať že máte tam cyklo trasu takže nech vysvetlia tým ľuďom že tie cyklo trasy sú teda iba pre takých ktorí sa idú kochať krajinou a nechcem sa dostať niekde ďalej keďže môžem dostať defekt alebo to na konci aj tak končí na hlavnej ceste celý čas len hovorím o tom aby sa to trasovanie robilo nejako efektívne pre jednu aj druhú skupinu že možno to v budúcnosti budeme chcieť spojiť do nejakého rozumného celku ale asi nie na Slovensku
dobre ja neviem už ... všetci ospevujete rakúsko ako je tam tráva zelenšia nebo modrejšie ... a ako tam vyzerajú cyklotrasy? v priľahlom vidieckom rakúsku to sú poľnačky cik cak po krajne ... vo viedni sú zase cyklotrasy jeden chaos v ktorom sa imho nevyznajú ani domáci
ale keď také vznikne na slovensku tak je to zrazu problém
ale mne je to jedno ... ja sa z devínskej do práce dostávam po úzkej cestičke bez krajnice, s detmi sa bojím ísť devínskou cestou ... vždy zostarnem o 20 rokov .. čo by som ja dal za takú cyklotrasu ako tam máte vy
Kde v Rakusku je 4x dlhsia cyklo medzi obcami ako normalna cesta. Skus mi pripomenut. Nemam asi pojazdene uplne vsetko. Tu je to silno absurdne. Urcite je to fajn ak sa chcu bezni ludia trochu pobicyklovat, s detmi a pod. Ale nie ze to niekto chce pouzit na prepojenie a prejazd.
No inak, pred tyzdnom som po strasne dlhej dobe bol v Rakusku a fakt je to tam ine. Vzduch je tam cistejsi, trasa asi lepsia, vo vzduchu nie je bratislavska nervozita, neviem .. je tam daco ine Ale nervni slovenski motoristi to tam valcuju uz tiez.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
reklama . . . .
a co toto? Tiez Raz . . .
https://www.aktuality.sk/clanok/rlpgJwi/miesto-vymeny-rur-ich-len-natreli-pomohol-im-zakon-z-dielne-ministra-raza/
Tak dohovaral aj blbcom, aby sa nemotali po stavenisku...taka "reklama" snad nevadi.
Inak, vcera som siel znovuotvorenym usekom a ked som nim prechadzal, taky pocit slobody sa mi zrazu dostavil, ako ked sa prvy raz dalo prejst do Rakuska bez akejkolvek kontroly.
Len mi to naozaj pripada ako reklamny spot
HARMONOGRAM VÝSTAVBY CYKLOTRASY VINOSADY - MODRA - DUBOVÁ
Dnes začíname s prácami na úseku č. 1 cyklotrasy Vinosady - Modra - Dubová. Polkilometrový úsek na "starej Vinosadskej ceste" od hranice s katastrom obce Vinosady smerom do Modry bude uzavretý do konca júla. Pokračujeme na Kráľovej úsekom č. 15 od krajskej cesty II/502 po rybník od 10. 6. do 24. 8. 2025. Začiatkom júla sa začnú práce na úseku č. 16 popri ceste II/502 v smere na Dubovú. Na uvedených úsekoch bude platiť zákaz vjazdu okrem dopravnej obsluhy. Celkový harmonogram prác nájdete v prílohe článku: https://www.modra.sk/zaciname-s-vystavbou-cyklotrasy-vinosady-modra-dubova/
uz sa zacalo usekom Modra-Vinosady , zatial je rozkopanych cca 500m. asi polmetra hlboka jama na cervenej znacke.
tento usek https://www.freemap.sk/#map=16/48.323094/17.298853&layers=X&points=48.324728/17.299926%2C48.322802/17.294240&transport=foot
HARMONOGRAM VÝSTAVBY CYKLOTRASY VINOSADY - MODRA - DUBOVÁ
Dnes začíname s prácami na úseku č. 1 cyklotrasy Vinosady - Modra - Dubová. Polkilometrový úsek na "starej Vinosadskej ceste" od hranice s katastrom obce Vinosady smerom do Modry bude uzavretý do konca júla. Pokračujeme na Kráľovej úsekom č. 15 od krajskej cesty II/502 po rybník od 10. 6. do 24. 8. 2025. Začiatkom júla sa začnú práce na úseku č. 16 popri ceste II/502 v smere na Dubovú. Na uvedených úsekoch bude platiť zákaz vjazdu okrem dopravnej obsluhy. Celkový harmonogram prác nájdete v prílohe článku: https://www.modra.sk/zaciname-s-vystavbou-cyklotrasy-vinosady-modra-dubova/
uz sa zacalo usekom Modra-Vinosady , zatial je rozkopanych cca 500m. asi polmetra hlboka jama na cervenej znacke.
tento usek https://www.freemap.sk/#map=16/48.323094/17.298853&layers=X&points=48.324728/17.299926%2C48.322802/17.294240&transport=foot
(už si nepamätám čo presne, či majiteľ nedovolil alebo je tam nejaké ochranné pásmo, či plánovaná výstavba na tom pozemku, nechcem tu zavádzať zlými informáciami).
Má to len 400m. Zvyšok je asfalt.
A treba si uvedomiť, tieto trasy nie sú budované preto aby si sa čo najrýchlejšie dostal popri hlavnej ceste do druhého bodu, je to cyklotrasa ktorá spája Modru a Šenkvice spolu so zaujímavými miestami. Mne to vyhovuje, vieme si tam niečo nájsť ( miesto kde sa postrelil Štúr), kozičky na družstve (bacha na besného psa), výhľad na Karpaty, možnosť pokračovať do Kráľovej.... Za mňa je to naopak zaujímavá trasa mimo áut.
Nedá sa vyhovieť všetkým, vždy sa dá nájsť niečo zlé na trase ale aj niečo pozitívne. Ja beriem to druhé.
Nie som miestny, takže sorry, ak sa pýtam blbosť, ale v čom je problém? Čisto podľa mapy si dovoľujem odhadnúť, že Modra je spádové centrum dochádzania aj pre Vinosady aj pre Dubové a tak cyklotrasa Vinosady - Modra - Dubové by mohla mať dostatočnú efektivitu. V čom sa mýlim?
Áno akurát tu je problém že ja jazdím po tých hlavných cestách a presne ako píše scarinko potom príde človek ktorý začne trúbiť a kričať že máte tam cyklo trasu takže nech vysvetlia tým ľuďom že tie cyklo trasy sú teda iba pre takých ktorí sa idú kochať krajinou a nechcem sa dostať niekde ďalej keďže môžem dostať defekt alebo to na konci aj tak končí na hlavnej ceste celý čas len hovorím o tom aby sa to trasovanie robilo nejako efektívne pre jednu aj druhú skupinu že možno to v budúcnosti budeme chcieť spojiť do nejakého rozumného celku ale asi nie na Slovensku
ale keď také vznikne na slovensku tak je to zrazu problém
ale mne je to jedno ... ja sa z devínskej do práce dostávam po úzkej cestičke bez krajnice, s detmi sa bojím ísť devínskou cestou ... vždy zostarnem o 20 rokov .. čo by som ja dal za takú cyklotrasu ako tam máte vy