Krásny bajk. Koľko váži takýto oceliačik, zo zvedavosti?
Nevážil som ho, výrobca neudáva hmotnosti pre konkrétne veľkosti. Majú na stránke pár príkladov a veľkosť 56T na Ultegre, ale s hliníkovými kolesami má 8.92kg. Ja mám veľkosť 54T na 105-ke a karbónové kolesá. Čiže môj tip že to bude tak nejak plus mínus v tých intenciách. Takže okolo 9kg.
Hej hej. Okrem klasického materiálu a geometrie rámu poňali aj toto dosť "klasicky". Mňa osobne to ale nevyrušuje. Na nejakej karbónovej aero rakete by to pôsobilo dosť nepatrične, ale tuto mi to vôbec nevadí.
Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
Tbh toto je ten najskaredsi bajk, ktory tu bol za niekolko stran. Ale ved kazdemu sa paci nieco ine, takze ak si spokojny len by ma zaujimalo, co je nanom preteba, take vynimocne?
Tbh toto je ten najskaredsi bajk, ktory tu bol za niekolko stran. Ale ved kazdemu sa paci nieco ine, takze ak si spokojny len by ma zaujimalo, co je nanom preteba, take vynimocne?
Úplne v pohode. Súhlas že je to dosť subjektívna vec čo je pekné a čo nie. Za mňa, od istého momentu sa mi začali páčiť tradičné, diamantové rámy, tiež oceľ ako materiál ma lákala už veľmi dlho. A konkrétne pri výrobcovi Fairlight ma vcelku zaujal aj ich prístup, vývoj atď. Preto za mňa splnený niekoľko ročný sen...
Čo je na ňom prosím také zvláštne ,že si ho chcel?Tenké trubelky ,k tomu pomerne vysoké rafky ,hnusná sedlovka a páky nijako disproporcie nezapadajú do subtilnosti trubiek.Nieco tomu chýba.
Oceláky váčšinou majú "tenké trubelky" ? Ráfiky sú 45mm, taký univerzál by som povedal. Nejaké ultralahké 25mm som tam nedával, na Tourmalet sa nechystám. Čo je na sedlovke hnusné? Je to úplne obyčajná sedlovka. A páky myslíš shiftery? Tak tu sa treba asi sťažovať u Shimana že také robia ?
Toto je z kategórie splnených snov... Fairlight Strael 3.0. Po mesiacoch okukávania, špekulovania, prerátavania a dokola a dokola nakoniec padlo rozhodnutie a už pár týždňov je doma. A áno, jazdí to ako sen 😉
Samozrejme, pokiaľ máš môj vek a nadváhu (brucho zavadzia), tak som nič nenapísal
JoKo veď zalistuj v pamäti ako jazdil Miguel v 90-tych rokoch,
ako mal vytiahnutý klasický predstavec. Keby bola vtedy technologia aheadset,
tak tam má aj 10cm podložiek.
Samozrejme, pokiaľ máš môj vek a nadváhu (brucho zavadzia), tak som nič nenapísal
Najmladší už nie som, brucho tam nejaké tiež je, navyše mám kratšie nohy, takže väčší rám určite nie, to už by som nedočiahol na zem ? 54-ka bola vybratá nie pocitovo, ale na základe bikefittingu. Každopádne posed ešte nie je na 100% vyladený. Nejaké milimetre asi ešte z predku pôjdu dole.
Pekny bike, ale so Standert Kreissäge RS alebo Triebwerk by som ho neporovnaval ani zo srandy
Kreissäge RS je čistokrvná pretekárska mašina, týmto smerom som sa ani neuberal. Od Standertu som obkukoval Pfadfinder. Nešlo mi o rýchlosť, ale o komfort a pohodlnejšiu geometriu.
Krásny bajk. Koľko váži takýto oceliačik, zo zvedavosti?
Môj Ritchey Logic Road vo verzii s 35mm karbonovými kolesami a plášťami šírky 28mm váži 8,1kg s výbavou 11speed Ultegra moel 6800 (ako na foto).
Teraz ho však jazdím vo verzii nízke karbonové ráfky, ktoré som v minulosti jazdila na MTB a ťažšími plášťami šírky 32mm s hnedými bokmi + nová Shimano 105 Di2. Samotný rám váži 1,825g
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Nevážil som ho, výrobca neudáva hmotnosti pre konkrétne veľkosti. Majú na stránke pár príkladov a veľkosť 56T na Ultegre, ale s hliníkovými kolesami má 8.92kg. Ja mám veľkosť 54T na 105-ke a karbónové kolesá. Čiže môj tip že to bude tak nejak plus mínus v tých intenciách. Takže okolo 9kg.
Hej hej. Okrem klasického materiálu a geometrie rámu poňali aj toto dosť "klasicky". Mňa osobne to ale nevyrušuje. Na nejakej karbónovej aero rakete by to pôsobilo dosť nepatrične, ale tuto mi to vôbec nevadí.
Úplne v pohode. Súhlas že je to dosť subjektívna vec čo je pekné a čo nie. Za mňa, od istého momentu sa mi začali páčiť tradičné, diamantové rámy, tiež oceľ ako materiál ma lákala už veľmi dlho. A konkrétne pri výrobcovi Fairlight ma vcelku zaujal aj ich prístup, vývoj atď. Preto za mňa splnený niekoľko ročný sen...
Oceláky váčšinou majú "tenké trubelky" ? Ráfiky sú 45mm, taký univerzál by som povedal. Nejaké ultralahké 25mm som tam nedával, na Tourmalet sa nechystám. Čo je na sedlovke hnusné? Je to úplne obyčajná sedlovka. A páky myslíš shiftery? Tak tu sa treba asi sťažovať u Shimana že také robia ?
Dôvod?
Samozrejme, pokiaľ máš môj vek a nadváhu (brucho zavadzia), tak som nič nenapísal
vitaj vo Fairlight klube
Samozrejme, pokiaľ máš môj vek a nadváhu (brucho zavadzia), tak som nič nenapísal
JoKo veď zalistuj v pamäti ako jazdil Miguel v 90-tych rokoch,
ako mal vytiahnutý klasický predstavec. Keby bola vtedy technologia aheadset,
tak tam má aj 10cm podložiek.
Samozrejme, pokiaľ máš môj vek a nadváhu (brucho zavadzia), tak som nič nenapísal
Najmladší už nie som, brucho tam nejaké tiež je, navyše mám kratšie nohy, takže väčší rám určite nie, to už by som nedočiahol na zem ? 54-ka bola vybratá nie pocitovo, ale na základe bikefittingu. Každopádne posed ešte nie je na 100% vyladený. Nejaké milimetre asi ešte z predku pôjdu dole.
Kreissäge RS je čistokrvná pretekárska mašina, týmto smerom som sa ani neuberal. Od Standertu som obkukoval Pfadfinder. Nešlo mi o rýchlosť, ale o komfort a pohodlnejšiu geometriu.
Môj Ritchey Logic Road vo verzii s 35mm karbonovými kolesami a plášťami šírky 28mm váži 8,1kg s výbavou 11speed Ultegra moel 6800 (ako na foto).
Teraz ho však jazdím vo verzii nízke karbonové ráfky, ktoré som v minulosti jazdila na MTB a ťažšími plášťami šírky 32mm s hnedými bokmi + nová Shimano 105 Di2. Samotný rám váži 1,825g