Všimol som si v prvom príspevku slovíčko
VÝRAZNÝ v spojení s únikom vzduchu z tlmiča/vidly. Preto aj napriek tomu, že tu už bolo čosi popísané, pridávam ešte toto:
Malý únik vzduchu je normálny, ale mám skúsenosť aj s väčším únikom (nie moču), ba dokonca po jednej výmene komponentu vo vidle (jeho súčasťou bol aj ventil) som nevedel vidlu nafúkať vôbec, všetko vždy vyfučalo.
Koncovka hadičky
pumpy má vo vnútri výstupok, ktorý po zašróbovaní na ventil zatlačí taký piestik (ihlu). Vo vnútri tej koncovky je aj gumové prstencové tesnenie. Keď zašróbovávaš koncovku pumpy na ventil, musí najprv ventil dosadnúť na tesnenie a až potom sa má stlačiť piestik. Ak to tak nie je, dochádza k veľkému úniku vzduchu.
Čo s tým?
Mne pomohlo vložiť do koncovky hadičky pumpy ďalšie prstencové gumové tesnenie. Získaš ho, keď si kúpiš kovový klobúčik autoventilu a z jeho vnútra ho vyberieš.
To jfab: Ventil je síce konštruovaný ... (aj koncovka hadičky), ale nie je vždy presne vyrobený (-á).