Z osobných skúseností by som sa skôr prikláňal k svojmu úsudku,všimni si každý čo ti niečo poradil už jazdí na "poriadnej mašine".Neviem ako oni ale ja som začínal na úplne samom konci...vidla stála ccca 1500.-sk pár rokov do zadu.
poviem to za seba, ale predpokladám že aj ostatný budú na tom podobne.
začínal som na CrMo ráme so "špičkovou" vidlou RST 461 (zdvih 2cm ak sa to tak dá nazvať) potom som bol blažený ked som vymenil za RST Gila T4.
Nasledoval Al
bike so Splice ... vtedy som narazil na stránky tuning-test a za pomoci Milana som si upravil prvú vlastnú vidlu (vtedy som nemal dôveru posielať mu novú vidlu na úpravu
) Nasledovali vidly pre priatelov, osobná návšteva (školenia) x dalších vidliel pre svoje okolie aj pre forakov a až potom nasledovala "mašina". Myslím že to je vývoj bikera, ktorý ide za svojim cielom. Ked zistíš že bike zaostáva za potrebami, technikou jazdy a už nieje kam sa zlepšovať, vtedy musí nastúpiť evolúcia a logická výmena, upgrade aby si nemusel šlapať kapustu na mieste, ale aby si mal ciel.
Nový
komponent naštartuje k lepšiemu výkonu a preto je to začarovaný kruh.