Takze zakladam tuto temu, aby sa veci suviasace aut, motoriek a hoci aj kosaciek preberali tu a nie medzi bikami. Urcite je tu vela fanusikov (aj odporcov) tejto tematiky, ktory budu radi prispievat
Takze mozeme pokracovat debatou z temy "Škaredé, netradičné bajky a všakovaké výmysly na 2 kolesách" a debatou okolo zahadnej smrti Pininfarina.
stanos4
Veď si chcel započítať korupciu. Tak sa pozeraj ako vyzerajú náklady na výstavbu diaľnic.
Fatamorgány tu spomínaš ty. Hlavne, že o nich hovoríš, ale dáta nemáš.
Napisal si ze po zapocitani dlzky spoplatnenych usekov, na svk 1.6x lacnejsie ako v cesku, v reakcii na novu cenu znamku na svk, cize 90 vs ~95€ pri km ako som uviedol skorej. Cize bid zavadzas, a robil si nejaky neoveritelny vypocet/bez odvolania sa na zdroje a nielen na zaklade dlzky spoplatnenych usekov ako naznacujes, alebo proste sa mylis (dovolil by som to oznacit ze systematicky klames) a niesi ochotny to priznat. Dalej ja nemam dovod chodit, ako cakat na vyuzlenie tohoto. Dovtedy je to len dalsia ukazka ze sa chodis na forum hadat a klamat, a myslim ze admin, Jezus by s tym mohol troska poriadok spravit.
stanos4
Keď si chcel porovnávať české a slovenské diaľnice, tak tu máš odpoveď. A keby si chcel byť úplne presný, tak si nájdi ako sú financované diaľnice v jednotlivých krajinách. Či cez diaľničné známky, mýto alebo štátny rozpočet a v akom pomere.
Tak tu nepíš dojmy o korupcii, PPP projektoch, keď si neuviedol žiadne dáta. Takže len výmysly. Takže nezavádzaj.
mas pravdu, nemam problem povedat, ked niekto zakecava aby odviedol pozornost od otazky ktoru odmieta zodpovedat lebo, poviem to rovno, nemam pochybnosti ze si cielene klamal. Ten obrazok, ktoreho autorom zrejme niesi, a ani si neuviedol jeho zdroj, cize si zjavne porusil aj pravidla fora na prikladanie obrazkov, si sem uz dal.
D1 Hubová - Ivachnová s tunelom Čebrať, 1. úsek (obchvat Ružomberka)
Dĺžka: 14,9 km
Zhotovitelia: OHL ŽS a Váhostav-SK
Pôvodná cena: 288,8 milióna eur bez DPH
Aktualizovaná cena: 633,3 milióna eur bez DPH
Začatie a ukončenie: december 2013 - 2024/25 (odhad)
Rýchlostná cesta R2 Kriváň - Mýtna
Dĺžka: 9,1 km
Zhotovitelia: Doprastav, Strabag, Eurovia SK a Eurovia CS
Pôvodná cena: 233,8 milióna eur bez DPH
Aktualizovaná cena: 302,3 milióna eur bez DPH
Začatie a ukončenie: marec 2020 - jún 2025
1. D1 Hubová - Ivachnová s tunelom Čebrať, 1. úsek (obchvat Ružomberka)
Dĺžka: 14,9 km
Zhotovitelia: OHL ŽS a Váhostav-SK
Pôvodná cena: 288,8 milióna eur bez DPH
Aktualizovaná cena: 633,3 milióna eur bez DPH
Začatie a ukončenie: december 2013 - 2024/25 (odhad)
A čo to dokazuje? Veď sem daj kalkuláciu tej stavby.
1) ze svk rozflakava aj moje (europske) peniaze: "„Odhadujem, že sme do výstavby diaľnic a rýchlostných ciest, ale aj ciest prvej triedy, dostali z Európskej únie približne sedem miliárd eur,“ vyhlásil bývalý minister dopravy SR Ľubomír Vážny (SMER-SD)."
2) na svk este stale zije podstatna cast mojej rodiny, ktora sa musi potykat aj s takymito vecami - su to vydavky naviac, ktore by nemuseli byt.
3) vo vseobecnosti ma "nespravodlivost" stve, a aj cena dialnicnej na svk je imo vysledkom "nespravodliveho" spravania (velkej) casti spolocnosti (myslim ze sme na podobnej vlnovej dlzke, a nemusim obsirne vysvetlovat ze mam na mysli politiku, spravanie ludi a podobne)
fuha, no ty si uz tolko alternativnych vysvetleni vytiahol. Ale ten svoj 1.6-nasobok a dalsie nasobky stale nie a nie podlozit niecim. Stale len zakecavanie, vymysly, a taaaaak. Skoro jak lord grafov - z 95 na 5. Alebo ako kpt plgt poulicna lampa? Este to prepocitaj na pocet futbalovych ihrisk v state prosim. Alebo este lepsie, tych dedinskych ihrisk co chodi fico stavat
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Veď si chcel započítať korupciu. Tak sa pozeraj ako vyzerajú náklady na výstavbu diaľnic.
Fatamorgány tu spomínaš ty. Hlavne, že o nich hovoríš, ale dáta nemáš.
Keď si chcel porovnávať české a slovenské diaľnice, tak tu máš odpoveď. A keby si chcel byť úplne presný, tak si nájdi ako sú financované diaľnice v jednotlivých krajinách. Či cez diaľničné známky, mýto alebo štátny rozpočet a v akom pomere.
Tak tu nepíš dojmy o korupcii, PPP projektoch, keď si neuviedol žiadne dáta. Takže len výmysly. Takže nezavádzaj.
Vidím, že tebe niet pomoci, keď ti nestačia ani cudzie výpočty.
Veď uveď nejakú štúdiu, ktorá to dokazuje a nie len porovnanie dĺžky diaľnice, ale presnú kalkuláciu.
Ak máš nejaké relevantnejšie dáta, tak ich sem uveď. A ak píšeš o korupcii a predražených PPP projektoch, tak sem daj tiež nejaké dáta.
D1 Hubová - Ivachnová s tunelom Čebrať, 1. úsek (obchvat Ružomberka)
Dĺžka: 14,9 km
Zhotovitelia: OHL ŽS a Váhostav-SK
Pôvodná cena: 288,8 milióna eur bez DPH
Aktualizovaná cena: 633,3 milióna eur bez DPH
Začatie a ukončenie: december 2013 - 2024/25 (odhad)
Dĺžka: 9,1 km
Zhotovitelia: Doprastav, Strabag, Eurovia SK a Eurovia CS
Pôvodná cena: 233,8 milióna eur bez DPH
Aktualizovaná cena: 302,3 milióna eur bez DPH
Začatie a ukončenie: marec 2020 - jún 2025
1. D1 Hubová - Ivachnová s tunelom Čebrať, 1. úsek (obchvat Ružomberka)
Dĺžka: 14,9 km
Zhotovitelia: OHL ŽS a Váhostav-SK
Pôvodná cena: 288,8 milióna eur bez DPH
Aktualizovaná cena: 633,3 milióna eur bez DPH
Začatie a ukončenie: december 2013 - 2024/25 (odhad)
A čo to dokazuje? Veď sem daj kalkuláciu tej stavby.
1) ze svk rozflakava aj moje (europske) peniaze: "„Odhadujem, že sme do výstavby diaľnic a rýchlostných ciest, ale aj ciest prvej triedy, dostali z Európskej únie približne sedem miliárd eur,“ vyhlásil bývalý minister dopravy SR Ľubomír Vážny (SMER-SD)."
2) na svk este stale zije podstatna cast mojej rodiny, ktora sa musi potykat aj s takymito vecami - su to vydavky naviac, ktore by nemuseli byt.
3) vo vseobecnosti ma "nespravodlivost" stve, a aj cena dialnicnej na svk je imo vysledkom "nespravodliveho" spravania (velkej) casti spolocnosti (myslim ze sme na podobnej vlnovej dlzke, a nemusim obsirne vysvetlovat ze mam na mysli politiku, spravanie ludi a podobne)
Ak máš nejaké relevantnejšie dáta, tak ich sem uveď.
https://www.mtbiker.sk/forum/post2082131.html#p2082131
Ako financujú v Česku výstavbu diaľnic? Aj to by si si mohol zistiť.
Tu si môžeš pozrieť štúdiu od RRZ, kde Slovensko zvýšilo výstavbu diaľnic medzi rokmi 2010-2019 viac než Česko.
https://www.rrz.sk/vystavba-dialnic-netrpi-kvoli-peniazom/
Takže sa nedočkám dát o korupcii a predražovaní PPP projektov?
Medzi rokmi 2010-2019 postavilo Slovensko viac diaľnic než Česko v prepočte na rozlohu krajiny. Takže len pekne plať 90 € známku.