Predvčerom som požiadal Tomáša, aby nafotil biky na ktorých sa jazdí na E*****, možno by to niekoho zaujímalo, odpoveď bola skôr vhodná do vtipkára "ráno nie je čas a poobede vyzerajú všetky rovnako" no nakoniec niečo málo poslal, no nenašiel som tému, kam to nasypať.
Ak su to bicykle, kludne aj galeria nasich bikov a dat len info, bicykle z Cape Epic. Mne osobne by nevadilo, ked to das aj tu, su to fotografie strojov zo sutaze, takze vlakno sedi ? Tiez som tu daval uz fotografie aj zo sutaze z NMNM
Najlepšie by bolo nové vlakno Cape Epic 2025 a tam všetko presunúť. Určite budú aj rozhovory po skončení, tak by to mohlo byt všetko pokope, nech sa to ľahšie dohlada. Tiež by tam mohli byt odkazy na YT záznamy etáp a pod.
naše duo ide dnes bomby, na medzičase 65 km priebežne šieste s 5 min stratou na čelo spolu s Toprado Kenda, zatiaľ pod mrakom, ale vyzerá to, že neprší.
Maťa:zatiaľ najlepší výsledok na tomto CapeEpic. Odštartovali sme spoločne s najlepšími a držali sme sa spoločne. Pocitovo sa mi dnes išlo super a od začiatku som vedela že dnes máme na dobrý výsledok. Naša taktika dnes pohorela v záverečnom kopci. Muži to stihli vyjsť ešte za sucha. Nám začalo od 60 kilometra pršať a na strmom kopci sa začínalo nabaľovať blato čo bol problém a museli sme to vytlačiť . Stratili sme tam nejaké tie minúty, ale s výsledkom som spokojná. Ešte máme pred sebou ďalšie 2 etapy.
kucoflySkôr ma prekvapuje, že Janka aj Martina majú ako jediné len po jednom košíku na fľašu. zihadlo 5 Práveže profíkov vozí Shimano o dosť viac než hobíkov. Buď z dôvodu, že tie biky sa predávajú viac so Shimanom, alebo len že to to lacnejšie. A aj pre hobíka na preteky stačí lacnejší bicykel, ktorý dobre funguje, netreba top super funkčný ale drahý XXSL.
janjanocko môžem sa poobede opýtať, ale predpokladám, že keďže sa riešili krytky na kľuky čo som Janke priniesol, tak to bude o váhe navyše a asi si vyhodnotili, že strata času na občerstvovačkách je menej ako to ťahať so sebou