chcem sa opýtať ake plášte by ste mi odporučili na Meridu TFS 300 s ktorou jazdim XC, 60% cesta a 40% lahsi teren? viac -menej tvrdý a suchy povrch, a nech to ma cim nizsi valivý odpor aby som to mohol vypeckovat na asfalte aj bez prilisneho tlacenia na pedal. dik
ja som to postrehol. casom sa "vygajda". teraz som nahadzoval na predok novy a je v tom citelny rozdiel. aj v sirke 2mm. ale maxxis 3C robil to iste. mozno menej vyrazne.
Thunder burt jazdím na bajku do práce (väčšina asfalt). Rýchlejší plášť som ešte nemal. Je ozaj vhodný iba do suchých podmienok, nevravím, že v blate neprejdeš, ale .. Jazdil som starú zmes Pace star (asfalt, zvážnice, les) a teraz jazdím race speed evo v rozmere 29x2,1" .
Jediný problém so schwalbe ako sa tu písalo nesedia rozmery šírky (tabuľkovo vs. skutočnosť) a váha + - 20% čo majú aj niekde v popise. Momentálne mám kúpené Thunder burt 29x2,35, tak som zvedavý akú reálnu šírku budú mať.
Na obrázku THUNDER BURT 29x2,1 (622-54) - skutočná šírka niečo cez 49mm oproti tabuľkovým 54mm ?!!
Jazdil som Thunder Burt Addix Speed jednu sezonu na MTB. Aktualne je na graveli vpredu. Velmi rychly plast. Bude to v pohode na to pouzitie co chces.
Mam starsiu varku, cize 29x2.1 ma 52-53mm na 25mm rafiku.
Hmotnostna tolerancia Schwalbe je 7%. Treba im pisat ked to prekrocia, pretoze v poslednej dobe QC na urovni podpriemernej ciny.
Thunder burt jazdím na bajku do práce (väčšina asfalt). Rýchlejší plášť som ešte nemal. Je ozaj vhodný iba do suchých podmienok, nevravím, že v blate neprejdeš, ale .. Jazdil som starú zmes Pace star (asfalt, zvážnice, les) a teraz jazdím race speed evo v rozmere 29x2,1" .
Jediný problém so schwalbe ako sa tu písalo nesedia rozmery šírky (tabuľkovo vs. skutočnosť) a váha + - 20% čo majú aj niekde v popise. Momentálne mám kúpené Thunder burt 29x2,35, tak som zvedavý akú reálnu šírku budú mať.
Na obrázku THUNDER BURT 29x2,1 (622-54) - skutočná šírka niečo cez 49mm oproti tabuľkovým 54mm ?!!
Tak ťa výroba je riadny šit....preto to nemám na žiadnom biku
Neviete poradiť, či existuje nejaké porovnanie "vnútorného priemeru plášťov" ? Resp. ktoré značky robia širší vnútorný priemer.
Roztrhol som bočnicu na CrossKing 29x2,0" . Sú to jediné plášte, ktoré sa mi podarilo nahodiť ako bezduše na ráfik DT Swiss XR361.
Mám skúsenosti s:
- CrossKing 29x2,2: malý vnútorný priemer
- CrossKing 29x2,3: veľmi malý vnútorný priemer (aj s dušou poriadne nenaskočila patka)
- Tufo Thundero a Speedero 19x37: malý vnútorný priemer, ale problém bol hlavne šírka plášťa
- Schwalbe Marathon Almotion 29x40: nahodiť šiel dobre, ale patky nedržali a v zákrute púšťalo mlieko
Ešte doplním, prečo je z časti problém s plášťami na XR361. Ide o asymetrický ráfik. Diery pre niple na jednej strane zasahuje moc vysoko.
Inak, asi všetky finty s nahadzovaním bezduší poznám (najskôr s dušou, ručne nahodiť jednu stranu, fúkať bez ventilu, booster, ...) a používam, ale teraz by som potreboval len radu o vnútornom priemere plášťov.
Manželka má DT ráfy 29"- 361 a nemal som problém nahodiť žiadny plášť´... (zatiaľ- Jack Rabbit, Wolfpack Speed, Schwalbe Rocket ron, Racing Ray, Ralph... )
Neviete poradiť, či existuje nejaké porovnanie "vnútorného priemeru plášťov" ? Resp. ktoré značky robia širší vnútorný priemer.
Roztrhol som bočnicu na CrossKing 29x2,0" . Sú to jediné plášte, ktoré sa mi podarilo nahodiť ako bezduše na ráfik DT Swiss XR361.
Mám skúsenosti s:
- CrossKing 29x2,2: malý vnútorný priemer
- CrossKing 29x2,3: veľmi malý vnútorný priemer (aj s dušou poriadne nenaskočila patka)
- Tufo Thundero a Speedero 19x37: malý vnútorný priemer, ale problém bol hlavne šírka plášťa
- Schwalbe Marathon Almotion 29x40: nahodiť šiel dobre, ale patky nedržali a v zákrute púšťalo mlieko
Ešte doplním, prečo je z časti problém s plášťami na XR361. Ide o asymetrický ráfik. Diery pre niple na jednej strane zasahuje moc vysoko.
Inak, asi všetky finty s nahadzovaním bezduší poznám (najskôr s dušou, ručne nahodiť jednu stranu, fúkať bez ventilu, booster, ...) a používam, ale teraz by som potreboval len radu o vnútornom priemere plášťov.
Chlapi, ale odpovedáte na to, čo som sa nepýtal.
To, že sem-tam je problém nahodiť plášť na niektoré ráfiky je známa vec. bongo som rád, že s dt xr361 nemáš problém.
Inak Rocket Ron som skúšal tiež. Nebol problém nahodiť, ale po vypustení vzduchu z kolesa nedržal patku na mieste. To sa mi tiež moc nepáči.
Ono aj keby som namazal patky mliekom, tak by sa plášť prilepil. Len z toho plášťa som moc nebol nadšený. Preto som ho len skúšal ( chcel som vedieť, kde sa pohybuje Schwalbe v rozmeroch vnútorného priemeru).
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
https://int.vittoria.com/pages/tire-pressure
cesta sedi, mtb dava mensie tlaky
Jediný problém so schwalbe ako sa tu písalo nesedia rozmery šírky (tabuľkovo vs. skutočnosť) a váha + - 20% čo majú aj niekde v popise. Momentálne mám kúpené Thunder burt 29x2,35, tak som zvedavý akú reálnu šírku budú mať.
Na obrázku THUNDER BURT 29x2,1 (622-54) - skutočná šírka niečo cez 49mm oproti tabuľkovým 54mm ?!!
Mam starsiu varku, cize 29x2.1 ma 52-53mm na 25mm rafiku.
Hmotnostna tolerancia Schwalbe je 7%. Treba im pisat ked to prekrocia, pretoze v poslednej dobe QC na urovni podpriemernej ciny.
Jediný problém so schwalbe ako sa tu písalo nesedia rozmery šírky (tabuľkovo vs. skutočnosť) a váha + - 20% čo majú aj niekde v popise. Momentálne mám kúpené Thunder burt 29x2,35, tak som zvedavý akú reálnu šírku budú mať.
Na obrázku THUNDER BURT 29x2,1 (622-54) - skutočná šírka niečo cez 49mm oproti tabuľkovým 54mm ?!!
Tak ťa výroba je riadny šit....preto to nemám na žiadnom biku
Roztrhol som bočnicu na CrossKing 29x2,0" . Sú to jediné plášte, ktoré sa mi podarilo nahodiť ako bezduše na ráfik DT Swiss XR361.
Mám skúsenosti s:
- CrossKing 29x2,2: malý vnútorný priemer
- CrossKing 29x2,3: veľmi malý vnútorný priemer (aj s dušou poriadne nenaskočila patka)
- Tufo Thundero a Speedero 19x37: malý vnútorný priemer, ale problém bol hlavne šírka plášťa
- Schwalbe Marathon Almotion 29x40: nahodiť šiel dobre, ale patky nedržali a v zákrute púšťalo mlieko
Ešte doplním, prečo je z časti problém s plášťami na XR361. Ide o asymetrický ráfik. Diery pre niple na jednej strane zasahuje moc vysoko.
Inak, asi všetky finty s nahadzovaním bezduší poznám (najskôr s dušou, ručne nahodiť jednu stranu, fúkať bez ventilu, booster, ...) a používam, ale teraz by som potreboval len radu o vnútornom priemere plášťov.
Roztrhol som bočnicu na CrossKing 29x2,0" . Sú to jediné plášte, ktoré sa mi podarilo nahodiť ako bezduše na ráfik DT Swiss XR361.
Mám skúsenosti s:
- CrossKing 29x2,2: malý vnútorný priemer
- CrossKing 29x2,3: veľmi malý vnútorný priemer (aj s dušou poriadne nenaskočila patka)
- Tufo Thundero a Speedero 19x37: malý vnútorný priemer, ale problém bol hlavne šírka plášťa
- Schwalbe Marathon Almotion 29x40: nahodiť šiel dobre, ale patky nedržali a v zákrute púšťalo mlieko
Ešte doplním, prečo je z časti problém s plášťami na XR361. Ide o asymetrický ráfik. Diery pre niple na jednej strane zasahuje moc vysoko.
Inak, asi všetky finty s nahadzovaním bezduší poznám (najskôr s dušou, ručne nahodiť jednu stranu, fúkať bez ventilu, booster, ...) a používam, ale teraz by som potreboval len radu o vnútornom priemere plášťov.
Bude problém medzi plášťom a zemou
To, že sem-tam je problém nahodiť plášť na niektoré ráfiky je známa vec.
bongo som rád, že s dt xr361 nemáš problém.
Inak Rocket Ron som skúšal tiež. Nebol problém nahodiť, ale po vypustení vzduchu z kolesa nedržal patku na mieste. To sa mi tiež moc nepáči.