branomelis
Btw, ked casto chytas klukami o skaly, ake dlhe kluky mas? Nestalo by zato dat kratsie? Ja som napr. kvoli skrtaniu kluk presiel na bio-MTbiku na 170mm a eMTbiku na 165mm.
peterg
Je to taký väčší problém, ktorý riešim. TREK SLASH+ je od výroby vybavený mullet setupom a kľukami 160mm. Pre mňa je to maximálna podpásovka. Kľuky už 170mm považujem za detské. Jazdil som mechaniku vo vysokých výkonoch 350+W väčšinou na nízkych kadenciách - silovo. Na Slashi je našťastie motor (pohon) a preto tie kľuky utiahnem, ale keď chcem dať svoj výkon nad 300W tak to dosť bolí na kolenách a musím citeľne výrazne viac ísť na pedál ako som bol zvyknutý. Aby som to nechytal toľko o terén, lebo navyše jazdím flat pedále, tak som si teraz zohnal pedále s lepším nábehovým profilom, okrem toho bicykel napriek tomu, že sa nepredáva v setupe 29/29 ale len ako mullet, tak môj je prerobený na 29/29 - čiže je vyššie. Ako mullet to veľmi stráca v stúpaniach, na technických trailoch ako Taipan a pod to chytá pedále na každom záťahu, ale musím povedať, že dolu kopcom to je neskutočne dobré. Ale väčší benefit je vzadu 29ka a pedále by som chcel dať 165ky kompromisne, aby som lepšie využíval výkon.
branomelis kolko km ti vydrzal tq motor? Mam trek fuel exe,kde je rovnaky motor. Nejazdim sice az take divociny ako ty, ale nech sa viem dopredu pripravit. Dik
marYan
Motor má teraz 1800km asi tak približne. Jazdený v hrozných podmienkach. Ale ešte ho musím trochu posledovať. Urobil som na ňom čistenie a nanovo som dotiahol úchyty a praskanie prestalo. Ale skôr bolo dnes vlhkejšie chladné počasie a preto to bolo ticho. Budem to najbližšie dni sledovať.
Ja mam cca 1600km. Jazdene sice celorocne, ale len traily v Malych Karpatoch v okoli BA. Nic extremne, z mojho pohladu. Po cca 200km zacal byt motor hlucny pri zabere- hrkotave zvuky. V servise povedali ze bezna vec - ze to vyskladaju v treku bez doladenia.Docentrovali/dotiahli nejake vymedzovacie kruzky/skrutky (nevyznam sa v tomto). Od vtedy je vsetko ok. Teraz obcas ked je lahky prevod a prudsie zaberiem tak je hlucnejsi (co mam pocit nebolo) ale po preradeni ma tazsi prevod to prestane. Kazdopadne dik za info, budem sledovat 👍
Kupujete gramárinu- kolotočárinu, to preto puká, praská To karbón či hliník? Ja keby som mal Karbónove, tak ich asi do pol roka zničím, tu skoro každú jazdu otrepem kdesi o skaly Ináč pekné sú , teda boli
To si ľahko opravíš aj sám. Stací použiť Duct tape. Možno pred omotaním poistiť kvapkou kyanoakrylátu.
Trochu vidím problém v estetike. Duct tape asi nenájdeš vo farbe blata, tak tá strieborná bude trochu kričať.
fluider
Nie v čapoch, ale hlavné ložiská pohonu TQ vyzerá, že šli do preč. Všetko funguje super, len bicykel začal cvakať. Niečo ako keď je už zlý prevodník, alebo stred na klasickom mechanikom bicykli. Celý reťazový pohon som vymenil, napínak, high pivot kladku, reťaz, pedále, kazetu a prevodník a bicykel stále čoraz viac cvaká pri silovom záťahu v kopci. Dnes som to rozhodil celé a kľukami keď priečne riadne zahýbeš, tak cítiš vôľu a aj počuteľné cvaknutie na oske vnútri pohonu. Vnútri sú 2 pomerne veľké nezakrytované ložiská 61806 Z, ktoré sú v podstate nevymeniteľné. Teda...dajú sa vymeniť, ale okamžite záruka OFF. Takže na budúci týždeň budem riešiť reklamáciu. Ale priznám sa, že už dopredu viem, že to opäť bude len tak na 800-1000km kým to pôjde do čavesu.,...
Ja mam cca 1600km. Jazdene sice celorocne, ale len traily v Malych Karpatoch v okoli BA. Nic extremne, z mojho pohladu. Po cca 200km zacal byt motor hlucny pri zabere- hrkotave zvuky. V servise povedali ze bezna vec - ze to vyskladaju v treku bez doladenia.Docentrovali/dotiahli nejake vymedzovacie kruzky/skrutky (nevyznam sa v tomto). Od vtedy je vsetko ok. Teraz obcas ked je lahky prevod a prudsie zaberiem tak je hlucnejsi (co mam pocit nebolo) ale po preradeni ma tazsi prevod to prestane. Kazdopadne dik za info, budem sledovat 👍
ten zvuk ak mas zaradeny lahky a zrazu zacnes krutit, to sa vyjadrili, ze je normal.
Ale chrupavy zvuk pri kazdom prevode a hocijakej kadencii som reklamoval. Dostal som novy motor.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Btw, ked casto chytas klukami o skaly, ake dlhe kluky mas? Nestalo by zato dat kratsie? Ja som napr. kvoli skrtaniu kluk presiel na bio-MTbiku na 170mm a eMTbiku na 165mm.
Je to taký väčší problém, ktorý riešim. TREK SLASH+ je od výroby vybavený mullet setupom a kľukami 160mm. Pre mňa je to maximálna podpásovka. Kľuky už 170mm považujem za detské. Jazdil som mechaniku vo vysokých výkonoch 350+W väčšinou na nízkych kadenciách - silovo. Na Slashi je našťastie motor (pohon) a preto tie kľuky utiahnem, ale keď chcem dať svoj výkon nad 300W tak to dosť bolí na kolenách a musím citeľne výrazne viac ísť na pedál ako som bol zvyknutý. Aby som to nechytal toľko o terén, lebo navyše jazdím flat pedále, tak som si teraz zohnal pedále s lepším nábehovým profilom, okrem toho bicykel napriek tomu, že sa nepredáva v setupe 29/29 ale len ako mullet, tak môj je prerobený na 29/29 - čiže je vyššie. Ako mullet to veľmi stráca v stúpaniach, na technických trailoch ako Taipan a pod to chytá pedále na každom záťahu, ale musím povedať, že dolu kopcom to je neskutočne dobré. Ale väčší benefit je vzadu 29ka a pedále by som chcel dať 165ky kompromisne, aby som lepšie využíval výkon.
Motor má teraz 1800km asi tak približne. Jazdený v hrozných podmienkach. Ale ešte ho musím trochu posledovať. Urobil som na ňom čistenie a nanovo som dotiahol úchyty a praskanie prestalo. Ale skôr bolo dnes vlhkejšie chladné počasie a preto to bolo ticho. Budem to najbližšie dni sledovať.
... lebo bikeri nejedia zmrzlinu ale piju pivo!
Btw, ked uz musia byt silou mocou zelene, nad Garbaruk XC alebo Garbaruk Enduro si neuvazoval?
Opravene za tyzden u martin1978
Trochu vidím problém v estetike. Duct tape asi nenájdeš vo farbe blata, tak tá strieborná bude trochu kričať.
Nie v čapoch, ale hlavné ložiská pohonu TQ vyzerá, že šli do preč. Všetko funguje super, len bicykel začal cvakať. Niečo ako keď je už zlý prevodník, alebo stred na klasickom mechanikom bicykli. Celý reťazový pohon som vymenil, napínak, high pivot kladku, reťaz, pedále, kazetu a prevodník a bicykel stále čoraz viac cvaká pri silovom záťahu v kopci. Dnes som to rozhodil celé a kľukami keď priečne riadne zahýbeš, tak cítiš vôľu a aj počuteľné cvaknutie na oske vnútri pohonu. Vnútri sú 2 pomerne veľké nezakrytované ložiská 61806 Z, ktoré sú v podstate nevymeniteľné. Teda...dajú sa vymeniť, ale okamžite záruka OFF. Takže na budúci týždeň budem riešiť reklamáciu. Ale priznám sa, že už dopredu viem, že to opäť bude len tak na 800-1000km kým to pôjde do čavesu.,...
Toto je problém čo tam je ak by to niekoho zaujímalo
https://www.ebikemotor.com.au/motor-servicing/tq-servicing
mal som presne ten zvuk, poslali mi novy motor, a vsetko v poriadku, stary mi vydrzal 3000km
takto to znelo mne (video ma otrasnu kvalitu ale zvuk pocut po nejakych 5-6 sekundach
https://youtube.com/shorts/2WWocUn4Mfo
ten zvuk ak mas zaradeny lahky a zrazu zacnes krutit, to sa vyjadrili, ze je normal.
Ale chrupavy zvuk pri kazdom prevode a hocijakej kadencii som reklamoval. Dostal som novy motor.
No veru nepotesilo toto 😆