arrow_leftFulli1987 napísal:
Parameter sna bol nad všetkým, ale neviem o akých číslach hovoríš? 1190g majú konkrétne tieto moje galuskove, nájdi mi nejakého výrobcu s takou hmotnosťou pri 48mm profile s kotucmi. Von/dnu šírka je pre mňa úplne nepodstatný parameter, neviem čo s tým všetci majú. Teraz tam mám 28mm galusky a už to je pre mňa brutálne veľa, nechcem mať z cestaku pomaly MTB, kde sú tie časy keď sme 21mm galusky fúkali na 9 barov

Najväčší bonus pre mňa že má už netrápi bočný vietor ako pri Rovaloch (s tými som veľakrát musel v zjazdoch spomaliť lebo som sa bál a to mám dosť nízko pud sebazáchovy ?)

Nemôžeš čakať brutalne aerovlastnosti od vrchárskych kolies. Po roku s 64mm kolesami som zistil, že pre bežného smrteľníka má aero len jeden význam, že to dobre vyzerá ale tam to asi konci a potom začínajú všetky tie problémy s vetrom (a to mám 78kg)

A teraz k tým reálnym pocitom na ceste. Nebudem tvrdiť že je to hodné 5000€ (to si musí každý usúdiť sám ake má hranice hodnoty za peniaze) ale ten rozdiel oproti Rovalom je brutálny. To je tuhé ako nič iné, keramické ložiská sa točia sa to ako šialené. Myslim si že inú značku už hľadať nebudem takže odpoveď na tvoju otázku je áno, kúpil by som ich znova


To mi uplne staci ako odpoved ?
https://www.farsports.com/products/farsports-evo-series Tu mas 1190g za tretinovu cenu s vnutornou a vonkajsou sirkou z tohto desatrocia, negaluskove. Sirka sa riesi kvoli tomu, kvoli comu sa riesia lahke kolesa, optimalizacia a setrenie wattov.
20.05.2025 - 20:36:42
12
arrow_leftFulli1987 napísal:
Parameter sna bol nad všetkým, ale neviem o akých číslach hovoríš? 1190g majú konkrétne tieto moje galuskove, nájdi mi nejakého výrobcu s takou hmotnosťou pri 48mm profile s kotucmi. Von/dnu šírka je pre mňa úplne nepodstatný parameter, neviem čo s tým všetci majú. Teraz tam mám 28mm galusky a už to je pre mňa brutálne veľa, nechcem mať z cestaku pomaly MTB, kde sú tie časy keď sme 21mm galusky fúkali na 9 barov

Najväčší bonus pre mňa že má už netrápi bočný vietor ako pri Rovaloch (s tými som veľakrát musel v zjazdoch spomaliť lebo som sa bál a to mám dosť nízko pud sebazáchovy ?)

Nemôžeš čakať brutalne aerovlastnosti od vrchárskych kolies. Po roku s 64mm kolesami som zistil, že pre bežného smrteľníka má aero len jeden význam, že to dobre vyzerá ale tam to asi konci a potom začínajú všetky tie problémy s vetrom (a to mám 78kg)

A teraz k tým reálnym pocitom na ceste. Nebudem tvrdiť že je to hodné 5000€ (to si musí každý usúdiť sám ake má hranice hodnoty za peniaze) ale ten rozdiel oproti Rovalom je brutálny. To je tuhé ako nič iné, keramické ložiská sa točia sa to ako šialené. Myslim si že inú značku už hľadať nebudem takže odpoveď na tvoju otázku je áno, kúpil by som ich znova

https://www.suncycle.sk/sk/produkt/zapletane-kolesa-corima-47-s-mcc-tubular/8228

mcc :)
20.05.2025 - 20:39:16
00
arrow_leftRoman98 napísal:
Niet lepšej kombinácie ako TR kolesá na 28-32mm plášťoch, ten pocit jazdy je skvelý. Na galuskách alebo klasických 23-26mm plášťoch to musí byť jak jazda na kolotoči :D


Bez debaty máš pravdu, komfort je väčší, jazdné vlastnosti tiež asi lepšie, na druhej strane, ľudstvo sa strašné rozmaznalo a za mňa treba aj trochu nekomfortu aby človek zniesol. Mal som bezdusovky na Mavicoch a stále som na to pozeral či nemám defekt. Ja aj tieto 28mm galusky fukam na 7-8 barov. Zachvilu budeme jazdiť 40mm plášte na cestaku a fúkať na 3 bary...
20.05.2025 - 20:40:07
01
Upravujem, sekol som sa o číslo :D Ja jazdím 28mm plášte s mliekom Silca na 4,8/5bar a vyššie by som už nešiel
20.05.2025 - 20:49:31
00
arrow_leftJFE napísal:


Pozri si MCC na kotucovky a aj s galuskovymi si na 1340g https://corima.sk/corima-47mm-mcc-dx-kotucova-brzda-galuska-set/p10
20.05.2025 - 21:00:03
00
cube agree c62 race 2025, velkost 56 a vaha bez pedalov s drziakom a seriovej vybave. vymena namiesto giant tcr, kedze som zvolil nevhodnu velkost giantu. farba nie je az tak kriklavo zlta,taha to do zelena, foto skresluje. este bude prerobenie na bezduse, kedze toto je setup s tubolito dusami. Plaste budu na predaj, ak by niekto...conti grandprix 5000 28 made in germany :)

Prílohy:

20250520_191752.jpg
20250520_191752.jpg 471.65 KiB thumb_up12thumb_down

20250520_191914.jpg
20250520_191914.jpg 436.42 KiB thumb_up2thumb_down

20250520_171812.jpg
20250520_171812.jpg 195.49 KiB thumb_up2thumb_down

20.05.2025 - 21:25:50
035
arrow_leftLMS napísal:
Nechcem rýpať ale v jednom príspevku podceňuješ význam aero pre bežného smrtelníka ako dizajnovku, ale tuhosť a keramické ložiská LW využiješ? ??‍♂️


Nepodceňujem aero, len po roku jazdenia na 64mm kolesach som našiel viac nevýhod ako výhod, keramické ložiská a tuhosť kolies nemajú podľa mňa žiadnu nevýhodu či? Ak odmyslis cenu
20.05.2025 - 21:28:46
00
Už by som si na hentak rovno nastavené páky nezvykol,pekne úzke rodla a páky dovnútra,je to také prirodzenejšie. Inak bicyklík paradny🙂
20.05.2025 - 21:59:10
01
vokalvokal kde sa ti to podarilo kupit ved v celej europe ten bicykel sa neda zohnat. vypredany
20.05.2025 - 23:40:54
00
arrow_leftFulli1987 napísal:
Preto píšem že moje galuskove, ty pozerás EVO a to sú bezdusovky

Nie ze by na tom stal svet, ale pozrel som si to este raz... a
bezdusovky 1380 gr.
https://veloseven.com/carbon/2079-lightweight-meilenstein-evo-disc.html
galuskove 1380 gr.
https://veloseven.com/carbon/2083-lightweight-meilenstein-t24-disc-schwarz-ed.html
ale asi mas tieto - galuskove 1190gr.
https://veloseven.com/carbon/2085-lightweight-meilenstein-t24-disc.html
to znamena ze maju v ponuke aj lahsie aj tazsie galuskove... ktovie v com je rozdiel.?
Kazdopadne asi tuhost kolies bude to, co ich predava (aj napriek uletenej cene)... Mal som tu cest ich odskusat, a teda dojem z nich bol vyborny. Okamzita reakci na zrychlenie, do kopcov pevne ako "po kolajnici".. aj ked stracali v zjazdoch (co vlastne vsetky vrcharske extralahke). A este otazka.. tie Milestone maju tiez V profil rafiku ako starsie Lightweight-y? Ci uz aj oni presli na U profil.? Kazdopadne bike chrumkavy... :)
21.05.2025 - 07:45:40
00
arrow_leftvokalvokal napísal:
cube agree c62 race 2025, velkost 56 a vaha bez pedalov s drziakom a seriovej vybave. vymena namiesto giant tcr, kedze som zvolil nevhodnu velkost giantu. farba nie je az tak kriklavo zlta,taha to do zelena, foto skresluje. este bude prerobenie na bezduse, kedze toto je setup s tubolito dusami. Plaste budu na predaj, ak by niekto...conti grandprix 5000 28 made in germany :)

hmotnosť si mohlol napísať, na tej fotke nieje nič vidieť, inač pekný cukrík :)
21.05.2025 - 07:51:11
00
ja tam vidim 7,69…. 🤓
21.05.2025 - 08:03:39
02
arrow_leftbirkovnik napísal:
vokalvokal kde sa ti to podarilo kupit ved v celej europe ten bicykel sa neda zohnat. vypredany


noo, objavili sa dva kusy - jeden na bikeunion, ale ten sa predal skor ako som stihol zareagovat a druhy na fenixbike, kde tiez vraveli, ze je vypredany, ale klikol som v piatok poobede na stranku a objavil sa jeden dostupny kus a podarilo sa mi ho hned objednat, cize cisto nahoda, lebo vsade, kde som sa pytal su PRO a RACE verzie vypredane a nebudu, akurat ak ho mal niekto objednany, tak mozno dojde, ale ani nedavaju na web, lebo zmizne z predajne skor, ako stihnu aktualizovat stranky
21.05.2025 - 08:16:15
01
mám odjazdené 2 sezóny na aerobajku s 65mm 1380g kolesami a letí to lepšie ako 45mm predchádzajúce kolesá,nemám žiadne problémy ani pri bočnom vetre.je mi zvláštne že 78kg jazdec mal problémy..... ja mám 80kg a XL rám,nejazdím len roviny a na zjazoch to púšťam aj vo vetre.tie aero výhody cítim velmi,predtým som jazdil cyklokrosový bajk na cestných plášťoch a 45mm ráfkoch.tieto kolesá som mal aj na novom bajku,neskôr som prešiel na spomínané 65
21.05.2025 - 09:04:02
00
Kolesa s vysokymi rafmi samozrejme hraju svoju ulohu pri bocnom vetre, je to jednoducha intuitivna fyzika. Plocha, do ktorej sa vietor opiera, je vacsia nez pri nizkych rafikoch. Ak pri aero kolesach niekto neciti bocny vietor, nikdy nejazdil v ozaj silnom bocnom vetre :) Nemyslim teraz 3-5 m/s, ale 8-15 m/s bocny vietor, ked ti ide podtrhnut kolesa od cesty.
21.05.2025 - 10:08:47
04
keyboard_arrow_up