Smutne zíram, že vyše 40 ľudí v lietadle uhorelo a vidím, že pár sa zachránilo aj s príručnou batožinou. Doteraz som si myslel, že v prípade emergency landing by som príručnú na palube nenechal ani bohovi. Odteraz som za to, aby bol trestný čin čokoľvek niesť von z havarovaného lietadla.
Megadobytčáky zoberú riadne cez 100 tis. litrov paliva a Jumbo si sosne aj 4l za sekundu. Nové menej ako polovicu. Preto išiel do dôchodku a spolu s ním končia aj všetky štvormotoráky.
To sa dá ľahko dohľadať. A viac sa k tomu nejdem vyjadrovať
Btw ale ak sme u ekológie, 1-2 cestujúci v aute zanechajú väčšiu uhlíkovú stopu ako dopravné lietadlo.
V dnesnej dobe modernych lietadiel by som to nevidel tak tragicky. Tu je fajn video ohladom cisiel ktore su uvedene hned na zaciatku...Airbus A350-1000, trasa LAX-DOH, 14-15 hodin vo vzduchu, lietadlo nalozene "po strechu", vzletova hmotnost 316 ton, palivo aj s rezervou 111 ton...takze realne pojdu pod 2kg/s. ( dalej vo videu kapitan hovori ze v letovej hladine budu palit 2,5 tony na motor, takze cca 1,4kg/s ). Pri A380 neboli tie cisla tiez az take hrozne hlavne ked sa to prepocitalo na pocet pasazierov. Ale samozrejme oproti A350, B787 uz po prepoctoch stracali... https://www.youtube.com/watch?v=FebToTrmd2Y
caute, ma flightradar ulozenu historiu? aspon par hodin? dnes pri Pajstune zrazu nadomnou velky hukot, iny ako bezne, tak chcem zistit co zaujimave to bolo cas 17:40
Robiť letového dispečera na letisku v poľskom Rzeszowe musí byť pri toľkých lietadlách, ktoré tam vidíme aj nevidíme pristávať, zaujímavé ...vidím to na pekné prémie
Celkom by ma zaujímalo, koľko lietadiel s v vojenským a iným materiálom tam pristalo za posledné dni a týždne
Nas cas je posunuty jednu hodinu oproti tomu co si pozeral na flightradar24. To znamena ze ked hladam let ktory niekto videl u nas 17:40, musim hladat cas 16:40...
A zobrazuju sa vsetky lety ktore letia s tzv. S-modom. Je to rezim, kedy lietadlo odpoveda selektivne na dotazy radaru a v jeho odpovedi je podstatne viac informacii nez v mode A/C.
Flightradar24 berie data z pozemnych ADS-B stanic, ktore odchytavaju tieto odpovede lietadiel.
Aj teraz leti tento Hercules ponad BA. Mam zavrete okna a pocujem ho
jj pocul som aj ja, tiez cez zavrete a ihned som kukol na flightradar, a tentoraz tam bol, narozdiel od toho prveho, co som sa pytal nedelu. Ten bol iba na tom ddemovom radarboxe.
Lietaju teraz, obcas vidno europhitery z cypru ale pocase z radaru zmyznu. A kazdy den nad rumunskom kruzia tankovacie lietadla britske alebo americke. Chodia tam nad rumunsko tankovat ukrajinske stihacky
misoR, nebol to Hercules, tentokrat je to Boening KC-767 talianskych vzdusnych sil...
iron.hide, ten nedelny let na flightradare skutocne nie je, nema vybavu s-mod a teda nevedia ho pozemne prijmace detekovat...
a aktualna info... Hercules IAM 4678 za pol hodinu (19:21) preleti nad BA a ide zase smer Rzsesow Polsko...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
To sa dá ľahko dohľadať. A viac sa k tomu nejdem vyjadrovať
Btw ale ak sme u ekológie, 1-2 cestujúci v aute zanechajú väčšiu uhlíkovú stopu ako dopravné lietadlo.
https://www.youtube.com/watch?v=FebToTrmd2Y
Lockheed Martin C-130J Super Hercules, let:
https://www.radarbox.com/data/flights/IAM4676
Talianske vzdusne sily:
https://www.jetphotos.com/photo/10460757
Start bol asi o 17:41.
Celkom by ma zaujímalo, koľko lietadiel s v vojenským a iným materiálom tam pristalo za posledné dni a týždne
pokkt
Lockheed Martin C-130J Super Hercules, let:
https://www.radarbox.com/data/flights/IAM4676
Talianske vzdusne sily:
https://www.jetphotos.com/photo/10460757
Na Flightradar24 som ho nevidel. Zle som hľadal alebo radarbox môže zobrazovať viac?
Nas cas je posunuty jednu hodinu oproti tomu co si pozeral na flightradar24. To znamena ze ked hladam let ktory niekto videl u nas 17:40, musim hladat cas 16:40...
A zobrazuju sa vsetky lety ktore letia s tzv. S-modom. Je to rezim, kedy lietadlo odpoveda selektivne na dotazy radaru a v jeho odpovedi je podstatne viac informacii nez v mode A/C.
Flightradar24 berie data z pozemnych ADS-B stanic, ktore odchytavaju tieto odpovede lietadiel.
jj pocul som aj ja, tiez cez zavrete
iron.hide, ten nedelny let na flightradare skutocne nie je, nema vybavu s-mod a teda nevedia ho pozemne prijmace detekovat...
a aktualna info... Hercules IAM 4678 za pol hodinu (19:21) preleti nad BA a ide zase smer Rzsesow Polsko...
UTC 22:42
IAM4677
Lockheed C130J Hercules
registration MM62191