Hádam nezakladám duplicitnú tému. Budem mať nové kolesá a je v pláne prerábka na bezduše (aj teraz alebo až v lete). Na MTB to mám za tie roky zmáknute čo sa týka techniky, tmelov, plášťov. Ak máte nejaké skúsenosti a rady v čom si dať pozor alebo čo urobiť inak ako u MTB budem rád (páska, tmel, plášte). Možno aj pre ostatných
no okej tých 7-8 som napísal ja … keď som niekedy v 90 až 00 rokoch jazdil na cesťáku tak sme tam mali aspoň 8 skôr aj 10 barov .. ale teda vtedy sme nemali bezdušáky a mali sme tak 21mm plášte v živote by mi nenapadlo, že teraz na cesťáku jazdíke tak podfúknuté
Podfuknute? Vôbec...radšej jazdiť menšie tlaky a mať komfortnejšiu jazdu, doba 8-10barov už je dávno tabu. Ja mám 82kg, jazdím 28mm tubeless cestne plášte na 4,6b/4,9 a vyššie by som nešiel, to je riťotras doslova. Ja zas nechápem, ako niekto môže jazdiť 21mm s 8-10 barov, veď to musí byť utrpenie na našich cestách aj s tou najlepšou cyklovložkou aj karbonovym sedlom.
Podfuknute? Vôbec...radšej jazdiť menšie tlaky a mať komfortnejšiu jazdu, doba 8-10barov už je dávno tabu. Ja mám 82kg, jazdím 28mm tubeless cestne plášte na 4,6b/4,9 a vyššie by som nešiel, to je riťotras doslova. Ja zas nechápem, ako niekto môže jazdiť 21mm s 8-10 barov, veď to musí byť utrpenie na našich cestách aj s tou najlepšou cyklovložkou aj karbonovym sedlom.
Zalezi tiez na rame na oceliaku alebo titane je to komfortnejsie tak sa daju aj uzsie a vacsie tlaky
a TLR sa robi len preto aby sme mali nizsi tlak? zas nieco nove pre mna
odkedy mam TLR tak sa nemusim serinkat s defektami a vymenami dusi niekde.
Keď to chceš tak vypichnúť, tak samozrejme LEN kvôli tomu nie... Ale jedným s obrovských benefitov TLR je AJ možnosť jazdiť omnoho nižšie tlaky, ako na dušiach... BTW, ja som nedávno oslávil 10 tisíc bez defektu (na dušiach)... Môžem vrelo odporučiť plášte Vredestein Freccia, to je fakt neprepichnuteľná vec...
Uvazoval som nad prechodom na bezdusaky, ale nakoniec som kupil znova klasicke plaste. Ako citam tak som urobil dobre, pre mna boli naistejsie galusky. Aj v pripade "velkeho" defektu, ktory tmel nezalepil, bola stale moznost nudzoveho dojazdu na nalepenej a vyfuknutej galuske. Na plastoch s dusami mam defekt tak raz za dobu zivotnosti plasta t.j. cca 8 000km.
Odpoviem aj ja ak nevadí. Pár krát som šiel domov na úplne prázdnej galuske, aj viac ako 30km. Samozrejme treba prispôsobiť rýchlosť a dávať pozor na cestu, ale dá sa to a ráfik nikdy neutrpel ujmu.
Aj sa ti stalo ,že si musel dojazdiť domov na prázdnej galuske ,teda že sa ti tufo tmel nechytil?
Ano stalo, v Chorvatsku som nudzovo dosiel 25 km na prazdnej galuske bez poskodenia carbonoveho rafku. Jasne rychlost bola nizka. Kto to tam pozna tak to bolo z Grabovaca do Brely.
Mne zatiaľ všetko zalepil Tufo tmel,keď som jazdil galdy. Aj tak ,rozmýšľam,prečo nejazdit bezdusaky. Veď predsa ,tak isto môžem nosiť náhradnú dušu ako aj pri dusakoch.Naviac mám dvojitú ochranu,mlieko aj dušu v zalohe,hoci pri dusakoch môžem nosiť namiesto duše lepenie...Ale zas tie tpu duše sú dosť kompaktné ako alternatíva lepeniu..
Začínam sa po tejto debate cítiť menejcenný, že roky neriešim defekty a striekajúci tmel ani na mtb ani na ceste, oboje bezduše. Keď aj nejaký defekt na mtb bol, tak som v tej chvíli o tom ani nevedel.
raz sa mi podarilo seknut galusku na diere ked este nebola opravena cesta z kacina dole. skusal som tmel ale bez sance, doma ked som to zo zvedavosti rozparal som nasiel dve take centimetrove diery preseknute asi od rafika. to nema sancu tmel zalepit. zisiel som na tom dole k vojenskej ale dalej cez mesto som si netrufol tak som zavolal odvoz.
niekde mimo mesta by to este asi slo, nastastie to bolo vzadu. ale mal som pocit ze idem len na rafiku
Začínam sa po tejto debate cítiť menejcenný, že roky neriešim defekty a striekajúci tmel ani na mtb ani na ceste, oboje bezduše. Keď aj nejaký defekt na mtb bol, tak som v tej chvíli o tom ani nevedel.
Že by som si to práve zakríkol?
Tak som si to zakríkol. Defekt na cesťáku je tu. Zrejme som ho dostal včera, ale prišiel som na to až dnes, keď mi jemne podfúklo koleso. Tak som dofúkal plášť na 5 bar a urobila sa bublinka ako na mtb a po chvíli to zalepilo a drží to. Tmel Joe’s Super sealant.
Ahojte, prosim vas, kupil som novy plast Pirelli Cinturato™ Velo pre zadne koleso. S cestnou cyklistikou ako aj s tubeless sa v podstate len zoznamujem a chcel som "ten najodolnejsi plast" vzhladom na kvalitu nasich chodnikov a ciest a mojej vahy. (Zo stareho plasta mi zacal unikat vzduch cez bocnicu, ale uz zachadzam)
Nemenil som si to sam, daval som to spolu aj s prednym (tam isla vittoria corsa) chalanom do servisu a okrem toho, ze predne asi nesadlo spravne a odniesol som im ho naspat, tak zadne mi sfukne v podstate z pomaly 5barov na pod 1. Pritom bike bol cely cas naopak otoceny a teda koleso bolo "v lufte". Ja viem ze bezdusaky sfukavaju, ale je normalne take sfuknutie za 1 den? Presiel som mydlovo-jarovou utierkou cely plast po behuni, po bocniciach aj pri rafiku, presiel som nim aj ventilcek a bublinky nikde ziadne.
Predne, co som niesol naspat do servisu "aspon" bublinkovalo medzi rafikom a plastom s bonusom ciernej kvapaliny na podlahe, ale zadne nic a ajtak skoro uplne sfuknute.
Hoc som sa pobavil, nechcem verit ze by si niekto dal za klobuk pytat peniaze za to ze vymeni bezdusak za bezdusak a neda tam tmel Hoc je pravda ze narozdiel od zadneho z prednho striekal tmel aj ked som trosku isiel cez ventil uvolnit vzduch pred fukanim, Neviem, ked pojdem po predne koleso tak sa asi opytam ci mi nevedia povedat kolko tam toho dali, lebo ze mi sfukuje po 1 dni na kompletku
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
odkedy mam TLR tak sa nemusim serinkat s defektami a vymenami dusi niekde.
Zalezi tiez na rame na oceliaku alebo titane je to komfortnejsie tak sa daju aj uzsie a vacsie tlaky
odkedy mam TLR tak sa nemusim serinkat s defektami a vymenami dusi niekde.
Keď to chceš tak vypichnúť, tak samozrejme LEN kvôli tomu nie... Ale jedným s obrovských benefitov TLR je AJ možnosť jazdiť omnoho nižšie tlaky, ako na dušiach... BTW, ja som nedávno oslávil 10 tisíc bez defektu (na dušiach)...
Ano stalo, v Chorvatsku som nudzovo dosiel 25 km na prazdnej galuske bez poskodenia carbonoveho rafku. Jasne rychlost bola nizka. Kto to tam pozna tak to bolo z Grabovaca do Brely.
Že by som si to práve zakríkol?
niekde mimo mesta by to este asi slo, nastastie to bolo vzadu. ale mal som pocit ze idem len na rafiku
no a pri TL som tiez nikdy nebol zadrbany
Že by som si to práve zakríkol?
Tak som si to zakríkol. Defekt na cesťáku je tu. Zrejme som ho dostal včera, ale prišiel som na to až dnes, keď mi jemne podfúklo koleso. Tak som dofúkal plášť na 5 bar a urobila sa bublinka ako na mtb a po chvíli to zalepilo a drží to. Tmel Joe’s Super sealant.
Nemenil som si to sam, daval som to spolu aj s prednym (tam isla vittoria corsa) chalanom do servisu a okrem toho, ze predne asi nesadlo spravne a odniesol som im ho naspat, tak zadne mi sfukne v podstate z pomaly 5barov na pod 1. Pritom bike bol cely cas naopak otoceny a teda koleso bolo "v lufte". Ja viem ze bezdusaky sfukavaju, ale je normalne take sfuknutie za 1 den? Presiel som mydlovo-jarovou utierkou cely plast po behuni, po bocniciach aj pri rafiku, presiel som nim aj ventilcek a bublinky nikde ziadne.
Predne, co som niesol naspat do servisu "aspon" bublinkovalo medzi rafikom a plastom s bonusom ciernej kvapaliny na podlahe, ale zadne nic a ajtak skoro uplne sfuknute.