Odmontuj patku a chod s nou do predajne. Mozno budes prekvapeny, ze je taka ista, ako na inych bikoch. Mozno sa mylim, ale na mojom Ghoste to tak bolo.

To je ten lepší prípad,ja keď som urval pätku na mojom Force,tak mi ju museli objednať,mal som ju za týždeň a vyšla ma 1000-ku aj to zo zľavou ako stálemu zákazníkovi :mrgreen: ,ináč stojí na Force 1300 sk :shock:
02.10.2008 - 09:31:18
00
tecumseh : tak to je aj s patkou na idrive 5 ..
02.10.2008 - 10:06:06
00
....ináč stojí na Force 1300 sk :shock:

To aby som si daval pozor na tu patku. Akurat mi ju merali v servise, lebo mi to nejako zle radilo, ale je rovna. Radenie malo problem po sarisskom "blaticku".
02.10.2008 - 11:04:02
00
pozerám, že zmenili zadnú stavbu... horstlink čap je na tomto novom nižšie. pravdepodobne to pôjde lepšie za pedálom...


Změn je tam více. I přepákování se mírně změnilo a to směrem, který se mi líbí. Také doufám vyřešili malou rezervu na plášť při chodu na doraz. Zatím jsem ale neviděl ještě ani přesný model, takže na detailnější hodnocení je moc brzo, ale jsem na ten nový model zvědavý.

Jinak v případě AMka bych si určitě počkal na 09 model, jednak změny na rámu a pak Talas bude s pevnou osou a také je navíc přepracovaný.
02.10.2008 - 11:08:04
00
Vitaj Mloku.
Trochu ma mrzí že tie zmeny urobili až v modeli 2009 :-) Pevná os bude isto prínosom, otázka je ako prepracovali Talas a či neutrpel ďalším navyšovaním kompresie ?!
02.10.2008 - 12:28:56
00
Vitaj človíčku .... kto ťa teraz nahovoril, ked mne sa to pred rokom nepodarilo?
02.10.2008 - 12:35:57
00
Vitaj Mloku.
Trochu ma mrzí že tie zmeny urobili až v modeli 2009 :-) Pevná os bude isto prínosom, otázka je ako prepracovali Talas a či neutrpel ďalším navyšovaním kompresie ?!


Díky, už jsem si vaše fórum trošku více pročítal a musím říct, že tu je situace výrazně lepší než na českém Bike foru (tím myslím hlavně volné působení různých individuí).

Zvýšení komprese by mě nevadilo, protože tak jako tak bych Talas nechával upravovat a kompresi úplně rušit. I když u RLC verze 08 s nastavenou kompresí na minimum se s tím dá ještě žít i bez úpravy, při navýšení by se to už nedalo.

Mám strach z něčeho jiného. Talas 09 nemá už třetí komoru a tedy nepůjde už tak pěkně řešit změna průběhu tlakem třetí komory. A pokud by byl v originále příliš progresivní (a docela mám strach dle různých vyjádření Foxe, že progresivita bude navýšená oproti 08 verzi s originálním tlakem v třetí komoře, což i to na mě bylo moc), tak už nemusí být prostor k dostatečnému zvětšení komory a snížení progresivity.

Uvidíme, až budu moct někde nový Talas zkusit. Pořád jsem trošku nahlodaný aspoň na jednom kole přejít na nový Talas, i když bych musel koupit ještě navíc nový přední Crossmax ST. Pokud by ale nešel dostatečně upravit průběh, tak by to bylo zabité.
02.10.2008 - 12:39:07
00
Vitaj človíčku .... kto ťa teraz nahovoril, ked mne sa to pred rokom nepodarilo?


Taky díky. Důvod je jednoduchý a to aktuální žalostný stav na českém BF.
02.10.2008 - 12:42:33
00
nj... to máš pravdu, ja už tam tiež chodím len do fotogalérie... škoda.
02.10.2008 - 14:22:36
00
Prave mi prisiel preview vybavenia novych modelov canyon na rok 2009.

Grand Canyon AL 8.0
http://www.canyon.com/newsletter/artikel.html?na=173&mlg=1

Canyon Nerve AM 8.0
http://www.canyon.com/newsletter/artikel.html?na=172&mlg=1

Canyon Torque FR 8.0
http://www.canyon.com/newsletter/artikel.html?na=167&mlg=1

som zvedavy, ako budu vyzerat vsetky stupne vybav a najmä ceny...ale ten nerve AM mna osobne laka...
11.11.2008 - 17:18:25
00
zadny zdvih u torque je?.. stale 160?
11.11.2008 - 17:45:12
00
-----------
MODELLE 2009: Torque FRX 9.0 LTD; Torque FRX 9.0; Torque FR 9.0; Torque FR 8.0; Torque FR 7.0; Torque ES 9.0 LTD; Torque ES 9.0 SL; Torque ES 9.0; Torque ES 8.0; Torque ES 7.0

Sie können nicht genug bekommen? Bitte sehr: Mit bis zu 200 Millimetern Federweg und mehreren Testsiegen im Gepäck kommen die Modelle der Torque Familie zu Ihnen nach Hause. FR und FRX – das sind die Kürzel, die auch im Bikepark vor den schnellsten Downhills und den höchsten Drops nicht zurückschrecken. Mit einem deutlich verbesserten Dämpfer lassen sich die ES Modelle mit einem Gesamtgewicht von unter 14 Kilogramm auch noch bergauf treten – bei einem Federweg von 160 Millimetern.
-----------

ES by malo mat 160 mm. ak spravne citam pokec, tak by to malo ist podla modelu az do 200 mm...
11.11.2008 - 17:57:32
00
Gabel: FOX 36 VAN RC2, 1.5 Tapered Steerer
Steuersatz: Integrated Headset (1 1/2-1 1/8)


Trochu škoda, že prešli na tento (zatial) netypický rozmer. Stačilo by 1.5" nech sa tam vojde Durolux :-)

Prílohy:

torque_fr.jpg
torque_fr.jpg 24.05 KiB thumb_up0thumb_down

12.11.2008 - 08:11:02
00
Nevolaj nove standardy netypickymi! Tento rozmer zrejme ma buducnost, kedze je podporovany velkymi vyrobcami.
Ale vyzera to hnusne
12.11.2008 - 13:35:58
00
Nevolaj nove standardy netypickymi! Tento rozmer zrejme ma buducnost, kedze je podporovany velkymi vyrobcami.
Ale vyzera to hnusne


Keď si pozrieš web FOXu a nové modely 36-tkových vidlíc, koľko typov nájdeš s takýmto krkom? Ani jeden. Toto je OEM verzia pre OEM biky (čo Canyon určite je). Ale kým si to bikeri nebudú môcť voľne kúpiť, tak to podľa mňa nebude štandard. Teraz mi napadá len Trek Remedy, o ktorom viem, že má tiež takýto krk. Už som zisťoval, či sa dá kúpiť samotný rám. Čo myslíš, dá sa? A čo myslíš, prečo sa nedá? ;-) A preto je možné, že 2009 modely Torque sa nebudú dať kúpiť ako samotné rámy. Torque ES možno áno, ale silne pochybujem.
Mne je jasné, že takéto riešenie je pre pevnosť lepšie ako súčasná klasika 1 1/8 a má budúcnosť, ale kým sa nebude voľne predávať, bude obmedzené.
12.11.2008 - 13:58:28
00
keyboard_arrow_up