chcem sa opýtať ake plášte by ste mi odporučili na Meridu TFS 300 s ktorou jazdim XC, 60% cesta a 40% lahsi teren? viac -menej tvrdý a suchy povrch, a nech to ma cim nizsi valivý odpor aby som to mohol vypeckovat na asfalte aj bez prilisneho tlacenia na pedal. dik
mal uz niekto tu cest vyvetrat Rocket Rony od Schwalbe?
410g na 2.1 plast ktory ma mat porovnatelny grip s NN a valivy odpor porovnatelny s RR... keby to bola pravda mam noveho favorita na dalsiu sezonu.
mal uz niekto tu cest vyvetrat Rocket Rony od Schwalbe?
410g na 2.1 plast ktory ma mat porovnatelny grip s NN a valivy odpor porovnatelny s RR... keby to bola pravda mam noveho favorita na dalsiu sezonu.
Myslím, že tam chybí dušová verze RR 08, ten také měřily a měl 24,8W. Rocket Ron má 24,7W. NN má 28W.
Ale třeba UST RR 08 má 19,8W a UST NN má 25,8W. Tedy jezdit bez duší udělá hodně. Pro dušové verze s UST sadou pak vycházely pro RR podobná čísla. Všechno to je pro 2,25 šířku.
Tedy Rocket Ron je na tom s valivým odporem úplně stejně jako RR. Jak drží z praxe nevím, ještě jsem ho neměl v ruce, natož abych ho jel. Dle bike magazinu ho hodnotí nepatrně lépe než RR (Ralph má 5/4 - zatáčky/trakce, Rocket Ron má 5/5), ale zase hůře než NN (NN má 6/6).
Takže nevypadá špatně, ale rozhodně se (aspoň dle bike magazinu) chováním NN nevyrovná.
A k tomu je Rocket Ron strašná šlupka. Ono i RR a NN v obyč verzi jsou dost velké šlupky a ne moc odolné. Když je Rocket Ron ještě o tolik lehčí a dle hodnocení Schwalbe méně odolný, tak to aspoň z mojeho pohledu bude už totální krize. I dle testu odolnosti plášť bike magazinu na tom je dost bídně.
A výdrž dle Schwalbe bude u Rocket Ronu horší než u RR.
U SS je to trošku složitější. A to i s tím valivým odporem. Pak se zkusím podívat, který ročník SS byl v testu bike magazinu, to je totiž dost podstatné:
- SS 07 byly jednosměsové a měly opravdu excelentní výdrž, což byl důvod, proč je dost lidí vozilo na zadním kole
- SS 08 už jsou dvousměsové, držely téměř stejně jako ty jednosměsové, ale výdrž šla rapidně dolu
- SS 09 jsou poprvé třísměsové stejné konstrukce jako NN a RR, podle mě půjdou s valivým odporem určitě trošku dolu, někam blíže k RR (ale podle mě až na RR nedosáhnou), ale také půjde výdrží jistě zase ještě o trošku dolu
A všechny verze SS jsou poměrně odolné proti píchnutí díky hustému vysokému vzorku, mnohem více než RR. A dříve oproti RR 07 byl SS v některých situacích lepší ohledně gripu (hlavně v zatáčkách). To už ale oproti RR 08 není.
Na SS 07 jsem najezdil několik tisíc km, na SS 08 pár set. Vždy jsem je vozil pouze na zadním a to v kombinaci buď s NN na předním nebo s Albertem na předním.
Dneš už v SS i když bude o trošku rychlejší ten 09 žádnou výhodu nevidím a preferoval bych určitě RR oproti němu (tedy co se týká zadního kola, na přední bych si SS nikdy nedal, to není plášť s dobrým vedením na předním kole).
Edit: Takže ten SS v testu bike magazinu je model 07 (většinu těch testů, z který je udělaný ten přehled mám doma).
RR 07 1250 km asvalt cca 30%, 70% terén minmálne opotrebenie ani jeden defekt FF 07 700 km 50% asvalt 50% terén opotrebenie skoro žiadne 4 x defek asvalt vteréne ani raz NN 06 600 km 100% les opotrebenie tak 10% defekt ani jeden.Čo vy robíte s tými pláštami vkuse flekujete? Tlak cca 4 bar.
Asi si moc nerozumíme, co je myšleno špatnou a dobrou výdrží. RR i 08 mi vydrží cca 2000km (a ze začátku se vždy zdá že ubývá velmi pomalu, po 1000km bych vždy řekl, že vydrží výrazně více než ty 2000km, ale pak začne ubývat opticky rychleji) a měním v polovině výšky vzorku. To je přijatelná výdrž.
A ten SS 07, co měl tu super výdrž, tak po 4000km měl ještě výrazně přes polovinu vzorku, ale už se začaly trhat špunty, tak šel pryč.
A samozřejmě vše je to pro zadní kolo. Na předním mi vydrží pláště vždy věčně a skoro vždy ho měním z nějakého jiného důvodu, než že je sjetý. Třeba konkrétně jeden NN jsem tam měl 4tis. km a ještě nebyl na polovině vzorku.
Tedy na všech těch pláštích máš najeto hrozně málo pro hodnocení výdrže.
Neboj plášte su už menené mám s čím porovnávať. Ja som teraz nenarážal konkrétne na teba ale všeobce som napisal bo veľakrát čitaš že RR a FF strašne rýchlo idu do hajan.Áno minule som za takým jedným išiel zadná brzdy kuse vo fleku dobrzdovanie vo fleku tak potm sa ani nečudujem.Tak isto sa to dá aplikovať na reťaz,brzdové obloženie a podobne.Nič viac nič menej.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
odskusane!! maly odpor a celkom slusne drzia!!!
mal uz niekto tu cest vyvetrat Rocket Rony od Schwalbe?
410g na 2.1 plast ktory ma mat porovnatelny grip s NN a valivy odpor porovnatelny s RR... keby to bola pravda mam noveho favorita na dalsiu sezonu.
nejake info su below
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=426730
http://www.schwalbe.de/gbl/en/bicycle/mtb/produktgruppe/produkt/?ID_Produktgruppe=41&ID_Produkt=175&ID_Land=38&ID_Sprache=2&ID_Einsatzbereich=5&tn_mainPoint=Fahrrad&tn_subPoint=MTB
mal uz niekto tu cest vyvetrat Rocket Rony od Schwalbe?
410g na 2.1 plast ktory ma mat porovnatelny grip s NN a valivy odpor porovnatelny s RR... keby to bola pravda mam noveho favorita na dalsiu sezonu.
nejake info su below
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=426730
http://www.schwalbe.de/gbl/en/bicycle/mtb/produktgruppe/produkt/?ID_Produktgruppe=41&ID_Produkt=175&ID_Land=38&ID_Sprache=2&ID_Einsatzbereich=5&tn_mainPoint=Fahrrad&tn_subPoint=MTB
vidim to na samy defekt
Výsledky srovnání valivých odporů mnoha plášťů jsou zde:
http://forums.mtbr.com/showthread.php?p=4523530
a zde:
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=419392&page=5
Myslím, že tam chybí dušová verze RR 08, ten také měřily a měl 24,8W. Rocket Ron má 24,7W. NN má 28W.
Ale třeba UST RR 08 má 19,8W a UST NN má 25,8W. Tedy jezdit bez duší udělá hodně. Pro dušové verze s UST sadou pak vycházely pro RR podobná čísla. Všechno to je pro 2,25 šířku.
Tedy Rocket Ron je na tom s valivým odporem úplně stejně jako RR. Jak drží z praxe nevím, ještě jsem ho neměl v ruce, natož abych ho jel. Dle bike magazinu ho hodnotí nepatrně lépe než RR (Ralph má 5/4 - zatáčky/trakce, Rocket Ron má 5/5), ale zase hůře než NN (NN má 6/6).
Takže nevypadá špatně, ale rozhodně se (aspoň dle bike magazinu) chováním NN nevyrovná.
A k tomu je Rocket Ron strašná šlupka. Ono i RR a NN v obyč verzi jsou dost velké šlupky a ne moc odolné. Když je Rocket Ron ještě o tolik lehčí a dle hodnocení Schwalbe méně odolný, tak to aspoň z mojeho pohledu bude už totální krize. I dle testu odolnosti plášť bike magazinu na tom je dost bídně.
A výdrž dle Schwalbe bude u Rocket Ronu horší než u RR.
Já ho třeba neplánuju ani zkoušet.
defekt je z 80% chyba jazdca... uvidime
odskusane!! maly odpor a celkom slusne drzia!!!
lol maly odpor? ved maju horsi odpor ako NN a to je slusny pruser
pozri mlokov link
http://forums.mtbr.com/showthread.php?p=4523530
- SS 07 byly jednosměsové a měly opravdu excelentní výdrž, což byl důvod, proč je dost lidí vozilo na zadním kole
- SS 08 už jsou dvousměsové, držely téměř stejně jako ty jednosměsové, ale výdrž šla rapidně dolu
- SS 09 jsou poprvé třísměsové stejné konstrukce jako NN a RR, podle mě půjdou s valivým odporem určitě trošku dolu, někam blíže k RR (ale podle mě až na RR nedosáhnou), ale také půjde výdrží jistě zase ještě o trošku dolu
A všechny verze SS jsou poměrně odolné proti píchnutí díky hustému vysokému vzorku, mnohem více než RR. A dříve oproti RR 07 byl SS v některých situacích lepší ohledně gripu (hlavně v zatáčkách). To už ale oproti RR 08 není.
Na SS 07 jsem najezdil několik tisíc km, na SS 08 pár set. Vždy jsem je vozil pouze na zadním a to v kombinaci buď s NN na předním nebo s Albertem na předním.
Dneš už v SS i když bude o trošku rychlejší ten 09 žádnou výhodu nevidím a preferoval bych určitě RR oproti němu (tedy co se týká zadního kola, na přední bych si SS nikdy nedal, to není plášť s dobrým vedením na předním kole).
Edit: Takže ten SS v testu bike magazinu je model 07 (většinu těch testů, z který je udělaný ten přehled mám doma).
A ten SS 07, co měl tu super výdrž, tak po 4000km měl ještě výrazně přes polovinu vzorku, ale už se začaly trhat špunty, tak šel pryč.
A samozřejmě vše je to pro zadní kolo. Na předním mi vydrží pláště vždy věčně a skoro vždy ho měním z nějakého jiného důvodu, než že je sjetý. Třeba konkrétně jeden NN jsem tam měl 4tis. km a ještě nebyl na polovině vzorku.
Tedy na všech těch pláštích máš najeto hrozně málo pro hodnocení výdrže.
(twister vzadu som dokazal odrovnat pocas 100km na Salzke