Co som zatial nasiel (abecedne):
American Classic - Vyrobca uvadza na stranke "Compatible with many of the tubeless systems on the market." Viete niekto, ci su UST compatible bez uprav?
Mavic Crossmax SLR/ST - Vyrobca uvadza, ze by mala byt vola nastavitelna "Fast, easy and very precise micro adjustment of the hub play with the special tool". Ja fakt nechapem, ako sa da klasicke priemyselne lozisko dotahovat - pls. ako to funguje?
Fulcrum Red Metal - Viete niekto, ci su UST compatible bez uprav? (vyrobca spomina technologiu "Ultra-Fit™ Tubeless", ale o UST ani slovo) Z mojho pohladu ich znevyhodnuje pouzite klasickych konusovych lozisk.
Shimano XT - Konecne po Mavicu druhy vyrobca zo styroch, ktory ma jasne definovanu UST kompatibilitu. Nevyhodou opät konusove loziska, naopak vyhodou CenterLock.
Je pripadne este nejaky dalsi vyrobca UST kompatibilnych kolies? Ak viete, dajte tip. Dik.
posledný komentár: 14. 5. 2020 o 13:00
posledný komentár: 8. 1. 2013 o 21:47
Za týchto okolností Ti práve pripravujem pracovnú zmluvu v jednej malej zasmradenej predajni. Vitaj. hehe
A ak v AC odidu loziska rychlejsie, tak ich rychlejsie vymenim.
A preco UST? Lebo nizsi valivy odpor a vyssia odolnost plasta.
A co tento krasavec, to by nešlo ? http://www.netbike.cz/select_det.php?id_vyrobek=1362
U těch AC náb celá kola MTB26" disc jsou s dráty DT Comptition 2-1,8-2 limitována váhou 105kg, takže něco určitě vydrží, tuhost kol bude malinko horší což je dáno konstrukcí náb.
No a jaký je problém dát AC náby a ráfky Mavic819 nebo raději Olympic či 355? Každý nemusí mít UST jenom XTR/SLR/Zera
Modely Red Carbon, Red Metal Zero, One, Three jsou plně UST kompatibilní. A nemají kónusová ložiska, modely pro Center-Lock mají VŠECHNY klasická průmyslová ložiska. Modely pro IS, obsahují otevřená ložiska, která stojí cca na půl cesty mezi průmysly a kónusy. Po roce ježdění na RM0 IS, jsou ložiska naprosto bez problémů a nebyl s nima zatím problém....
Napr. k tym loziskam:
Pri modele Zero rim pisu sealed high-precision bearings.
Pri modele Zero disc pisu high-precision bearings.
Pri modele 1 pisu adjustable precision bearings with cones and cups.
Pri modele 3 nepisu pre istotu nic.
Pri modele 5 pisu sealed bearings.
A divne sa mi zda aj to co uvadzas o inom type lozisiek pre CL a inom type pre IS. To potom znamena, ze pomaly pre kazdy model treba ine nahradne diely. Tymto ich bordelom a nejednotnostou ma teda tiez nepresvedcili, rovno ich definitivne skrtam.
Napr. k tym loziskam:
Pri modele Zero rim pisu sealed high-precision bearings.
Pri modele Zero disc pisu high-precision bearings.
Pri modele 1 pisu adjustable precision bearings with cones and cups.
Pri modele 3 nepisu pre istotu nic.
Pri modele 5 pisu sealed bearings.
A divne sa mi zda aj to co uvadzas o inom type lozisiek pre CL a inom type pre IS. To potom znamena, ze pomaly pre kazdy model treba ine nahradne diely. Tymto ich bordelom a nejednotnostou ma teda tiez nepresvedcili, rovno ich definitivne skrtam.
Být tebou nezavrhoval bych je, jsou to IMHO nejlépe jedoucí kola, na kterých jsem kdy jezdil. Co se týče zrychlení a UPhilu, jsou naprosto dokolaný...
Mavic dělal skutečně dobrý věci, dokud neodstěhovali výrobu do rumunska, od té doby to jde z kopce
Napr. k tym loziskam:
Pri modele Zero rim pisu sealed high-precision bearings.
Pri modele Zero disc pisu high-precision bearings.
Pri modele 1 pisu adjustable precision bearings with cones and cups.
Pri modele 3 nepisu pre istotu nic.
Pri modele 5 pisu sealed bearings.
A divne sa mi zda aj to co uvadzas o inom type lozisiek pre CL a inom type pre IS. To potom znamena, ze pomaly pre kazdy model treba ine nahradne diely. Tymto ich bordelom a nejednotnostou ma teda tiez nepresvedcili, rovno ich definitivne skrtam.
prostě Fucrumy používají dva typy ložisek u dražších sou radiálně axiální ložiska ( dalo by se tomu říct zapozdřené konusy)
jednoduchá možnost servisu a seřizení, podle mě to nejlepší co se dá do kol použít.
A u levnějších modelů + modely CL jsou klasické strojní kuličkové ložiska - nic složitého žádný bordel.
Ty mas doma rozne squosty tak tomu uverim ze moze byt problem zohnat nejake 10rokov nevyrabane lozisko